اگرچه برنامه‌های زیادی در کسب‌وکار کمک می‌کنند، اما نادیده‌گرفتن پتانسیل برنامه بازرگانی سخت است. این سؤال به وجود می‌آید که کدام‌یک ریسک بیشتری دارد: وب‌سایت‌های تجاری یا برنامه‌های بازرگانی؟ سال‌هاست که برنامه‌ها درحال ‌رشد کل بازارها هستند. بازار بسیار واضح نشان می‌دهد که پول زیادی در کسب‌وکار برنامه وجود دارد. سؤال این است: چگونه این کار مدیریت می‌شود؟ خرید برنامه بازرگانی نمونه‌ای از راه‌حل‌ها به شمار می‌رود.

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

شروع به کار با برنامه‌های بازرگانی

هنگام شروع کار، خرید برنامه بازرگانی یکی از اولین اقدامات تجاری است که باید انجام دهید. بهترین برنامه بازرگانی به شما کمک می‌کند فاکتورها را ثبت کنید، پرداخت‌های ورودی و خروجی را ثبت کنید، مطالبات دریافتی گذشته را شناسایی و پیگیری کنید و گزارش‌هایی را اجرا کنید که به شما در تحلیل سلامت مالی و سایر جنبه‌های تجارت کمک می‌کنند.

ما به دنبال برنامه‌های بازرگانی مقرون‌به‌صرفه و آسان برای استفاده با ویژگی‌های صرفه‌جویی در وقت مانند فیدهای خودکار بانک، یادآوری پرداخت خودکار و فاکتور و پذیرش پرداخت آنلاین هستیم. همچنین به دنبال نرم‌افزاری با گزارشگری مالی جامع، قابل‌برنامه‌ریزی و در زمان واقعی هستیم؛ زیرا این امر برای نظارت و درک مالی امور تجاری شما بسیار مهم است.

” پیشنهاد مرتبط: راهنمای خرید برنامه بازرگانی

خرید برنامه یا کمک‌گرفتن از وب‌سایت‌ها

اگر شما در پی خرید برنامه بازرگانی هستید، در مورد کسب درآمد، وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها اشتراکات زیادی دارند. درحالی‌که برنامه‌ها بیش از ایجاد محتوا به توسعه دهندگان متکی هستند. برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها برای دستیابی به یک هدف هنوز هم وجود دارند: رضایت کاربران آن‌ها. خواه این شکل به‌صورت سرگرمی مانند Angry Birds و Candy Crush باشد، یا به‌صورت یک سرویس انقلابی مانند Uber و Lyft. در نهایت، مدل کسب‌وکار یک برنامه بسیار شبیه به مدل کسب‌وکار یک وب‌سایت است، درواقع به حل مشکلات می‌پردازد.

برنامه‌های بازرگانی علاوه بر لپ تاپ در تلفن شما هم کاربرد دارند. برنامه‌ها شباهت زیادی به وب‌سایت‌ها دارند. هر یک از منابع ترافیکی مشابه بهره‌مند می‌شوند و هر یک از آن‌ها گزینه‌های زیادی برای مدیریت کسب‌وکار دارند که اغلب با یکدیگر قابل‌مقایسه هستند. اگرچه برخی موارد با هم متفاوت هستند، اما ممکن است در نهایت از شباهت برنامه‌ها به وب‌سایت تعجب کنید اما در برنامه‌ها نسبت به وب‌سایت‌های مزایای بیشتری وجود دارند.

بهینه‌سازی

مشاغل کوچک که به قابلیت‌های اساسی فاکتور و گزارشگری نیاز دارند، با نرم‌افزار بازرگانی رایگان یا کم‌هزینه بسیار خوب عمل می‌کنند. با رشد کسب‌وکار خود، می‌توانید ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه کنید. مشاغلی که نیازهای پیچیده‌تری دارند، گزینه‌های زیادی برای نرم‌افزار بازرگانی دارند. نیازهای خاص کسب‌وکار شما تعیین می‌کنند که کدام‌یک از برنامه‌های بازرگانی بهترین گزینه را دارند. مشاغل باید به دنبال فروشندگان نرم‌افزار بازرگانی باشند که در مورد قیمت‌گذاری خود شفاف باشند.

اگر به دنبال خرید برنامه بازرگانی هستید، سعی کنید پس از اینکه لیست موردنظر خود را تهیه کردید، یکی از آن‌ها را امتحان کنید و ببینید که پس از پایان راه‌اندازی چگونه کار می‌کند. شما می‌توانید ببینید که چه نوع بارگیری را دریافت می‌کنند و یک تصویر باثبات‌تر از کارایی آن‌ها به دست آورید. ازاین‌گذشته، این برنامه‌ها از نظر بصری با ما بسیار گره خورده‌اند و می‌توانند در روند کسب‌وکار ما بسیار کمک دهنده باشند.

نحوه انتخاب

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید برنامه بازرگانی باید به دنبال آن باشید، بررسی میزان استفاده در مقابل نرخ بارگیری است. آیا افراد زیاد از این برنامه استفاده می‌کنند؟ یا آیا آنها فقط پس از بارگیری برنامه، آن را دور می‌اندازند؟ اگر از برنامه‌ای زیاد استفاده می‌شود و زیاد بارگیری نمی‌شود، این نشانه خوبی است که نشان می‌دهد با استفاده از استراتژی‌های مناسب فرصت زیادی برای رشد وجود دارد.

می‌توانید طرح‌های مختلف را آزمایش کنید، کلمات کلیدی جدیدی برای رتبه‌بندی در App Store یا فروشگاه‌های مشابه پیدا کنید و درمورد خرید برنامه تصمیم‌گیری کنید. هنگامی‌که برنامه شما از عملکرد مناسب برخوردار باشد، زمان آن فرارسیده است که قدرت واقعی مدیریت کارها را ببینید. به لطف گزارش‌های داخلی برنامه‌ها مانند مانده‌حساب، دفتر کل و گزارش‌ها جزئیات معاملات که در زمان مالیات نیاز دارید، نیازی به تهیه گزارش‌های مالی از ابتدا نیست.

می‌توانید گزارش‌هایی را که بیشتر استفاده می‌کنید به‌عنوان موارد دلخواه علامت‌گذاری کنید تا بتوانید به‌سرعت آنها را در بالای صفحه گزارش‌ها پیدا کنید. همچنین می‌توانید نرم‌افزار را تنظیم کنید تا گزارش‌ها به‌صورت خودکار برای شما اجرا شوند و از طریق ایمیل برای شما ارسال شوند و آن‌ها را برای یک‌زمان خاص از روز و فرکانس مانند روزانه، هفتگی، ماهانه یا سه‌ماهه برنامه‌ریزی کنید.

” پیشنهاد مرتبط: آشنایی با انواع نرم ‌افزار حسابداری کاربردی و حرفه‌ای!

اجرای یک برنامه در کسب‌وکار چگونه به نظر می‌رسد؟

یکی دیگر از مزایای خرید برنامه بازرگانی پشتیبانی همه‌کاره از برنامه است. شما می‌توانید از یک دفتردار کمک بگیرید که نرم‌افزار شما را راه‌اندازی می‌کند، معاملات را طبقه‌بندی می‌کند، حساب‌های شما را دسته‌بندی می‌کند و ماهانه و سالانه محاسبات خود را انجام می‌دهد. حتی بهتر از این، برای خدماتی که نیازی به آن ندارید هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. قیمت‌گذاری بازرگانی به نیاز شما بستگی دارد.

خریدوفروش این برنامه‌ها هنوز نسبتاً جدید است. بااین‌حال، اگر می‌خواهید مشاغلی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند را با سبک‌های دیگر تجارت‌ها مقایسه کنید، اجرای یک برنامه انواع مختلف حسابداری را بدون شکستن بانک به انواع مشاغل کوچک ارائه می‌دهد و شهرت و نرخ پذیرش آن در بازار برجسته است. برنامه بازرگانی که بسیار محبوب است توسط مشاغل کوچک در سراسر کشور استفاده می‌شود. حسابداران سریعاً از برنامه برای ارزان بودن، سهولت استفاده و کارایی آن تعریف می‌کنند.

البته، به‌روزرسانی‌هایی وجود دارند که می‌توانید برای برنامه ایجاد کنید، از جمله ویژگی‌های جدید و کاربرپسندتر. اگر تخصص فنی ندارید، برای اجرای این به‌روزرسانی‌ها باید یک توسعه‌دهنده را استخدام کنید. بهتر است در صورت امکان از همان توسعه‌دهنده‌ای استفاده کنید که برنامه را توسعه داده است، به‌این‌ترتیب آن‌ها در وهله اول دانش و کارایی خوبی دارند.

چه کسی باید برنامه بازرگانی را خریداری کند؟

اگر نیاز به ایجاد و ارسال فاکتور دارید، خرید برنامه بازرگانی مشاغل کوچک متناسب با نیازهای شما می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برخی از راه‌حل‌ها در صورت‌حساب بسیار عالی هستند اما هیچ ویژگی حسابداری ندارند. برخی دیگر شامل خدمات حسابداری جامد هستند اما از ابزار فاکتورگیری با کیفیت برخوردار نیستند. استفاده از یک برنامه بازرگانی مناسب فوق‌العاده آسان است، به همین دلیل آن به‌عنوان بهترین نرم‌افزار برای صورت‌حساب انتخاب می‌شود.

قالب بصری است و فقط با چند کلیک می‌توانید زمان و هزینه قابل پرداختی را اضافه کنید، ظاهر فاکتور را سفارشی کنید و فاکتورهای تکراری، یادآوری‌های پرداخت خودکار و هزینه‌های دیررس را تنظیم کنید.

فراتر از صورت‌حساب، بسیاری از ویژگی‌های یک برنامه بازرگانی وجود دارند که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل کرده است. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید زمان صرف شده در پروژه‌ها را ردیابی کنید، همچنین می‌توانید تصاویر قبض‌ها را ضبط کنید و آنها را در حال حرکت ثبت کنید. به‌علاوه، ویژگی‌های حسابداری دوگانه از اشتباهاتی که می‌توانند در دفتر شما مرتکب شوند، جلوگیری می‌کنند. با چک و تراز خودکار، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بدهی‌ها و اعتبارات شما متعادل می‌شوند.

” پیشنهاد مرتبط: لزوم خرید برنامه انبارداری

کلام پایانی

خرید برنامه بازرگانی به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا صورت‌حساب و حسابداری را ساده کنند و نیازی به هزینه زیادی نیست. اکثر برنامه‌ها چندین برنامه را برای تأمین نیازها و بودجه شما ارائه می‌دهند. به طور معمول دو نوع مدل قیمت‌گذاری برای نرم‌افزار بازرگانی وجود دارد: صدور مجوز دائمی یا اشتراک مکرر.

با یک مدل صدور مجوز دائمی، برای دسترسی نامحدود به نرم‌افزار یک‌بار پرداخت می‌کنید. با یک مدل قیمت‌گذاری اشتراک، برای دسترسی به نرم‌افزار ماهانه یا سالانه هزینه پرداخت می‌کنید. سایر عوامل، مانند ویژگی‌های موجود و تعداد کاربران، بر هزینه ماهانه نیز تأثیر می‌گذارند.