نرم افزار گزارشات مدیریتی نرم افزاری است که به همراه نرم افزارهای مدل جامع کاکتوس عرضه می گردد. این نرم افزار شامل برخی گزارشات ویژه است که به کاربران نرم افزارهای جامع امکان می دهد تا بتوانند از داده های ذخیره شده در برنامه گزارشات متنوع تری استخراج کنند. یک نمونه از این گزارشات، گزارشات بین دوره ای می باشد که در زیر شرح داده شده است.

گزارشات بین دوره ای

به صورت پیش فرض، بازه زمانی برای گزارشات مختلف در برنامه های کاکتوس، از ابتدا تا انتهای سال مالی می باشد، بعلاوه اینکه کاربر می تواند ابتدای سال مالی را مشخص نماید. معمولا ابتدای سال مالی اول فروردین سال تقویمی است و انتهای آن آخرین روز اسفند همان سال است. ولی سال مالی می تواند توسط کاربر مثلا 15 شهریور سال و انتهای آن 14 شهریور سال بعد باشد. در هر صورت کاربر در این بازه می تواند گزارش بگیرد، مثلا تراز کل از ابتدای سال مالی تا انتهای آن.

سناریوی بالا در اکثر موارد جوابگوست، ولی در مواردی لازم است بازه زمانی فراتر از یک سال مالی باشد. مثلا در یک پروژه پیمانکاری که از اول تابستان 1396 شروع شده و در سال 1398 هم در جریان است می خواهیم گردش حساب معین هزینه های پروژه را گزارش بگیریم. در حالت عادی لازم است سه گزارش متفاوت برای گردش حساب معین هزینه ها در سال های 1396، 1397 و 1398 تهیه کنیم و این سه گزارش را خارج از برنامه تلفیق نماییم. در نرم افزار گزارشات بین دوره ای که بعنوان بخشی از برنامه جامع حسابداری تعبیه می شود، می توان بازه زمانی را از اول تابستان 1396 تا مثلا آخر پاییز 1398 (یا هر تاریخی) مشخص کرد و گزارش مد نظر را به صورت یک گزارش استخراج نمود.

این نرم افزار برای ارائه گزارشات آماری و تحلیلی بر اساس اطلاعات ورودی در برنامه بازرگانی کاکتوس درنظر گرفته شده است.
در حال حاضر در این قسمت گزارشات بین دوره ای در قسمت حسابداری تعبیه شده است. در آینده گزارشات تحلیلی دیگری اضافه می گردد.
از این برنامه می توانید به منظور تهیه گزارش تراز یا دفاتر مالی از چند سال مالی بصورت متوالی استفاده نمایید .

درخواست پیش نمایش نرم افزار

امکانات نرم افزار گزارشات مدیریتی جامع

  • تهیه گزارشات حسابداری بدون محدودیت سال مالی
  • انواع گزارشات ( دفاتر و تراز ها )

تصاویر نرم افزار

نرم افزار گزارشات مدیریتی
دفاتر مالی

فیلم های آموزشی

آموزش نرم افزار گزارشات مدیریتی جامع کاکتوس