نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

اینکه شغل شما فروش ساعت باشد بهتر از هر کس دیگر باید بدانید که زمان تا چه اندازه میتواند مهم باشد. نرم افزار حسابداری ساعت فروشی نرم افزاری است که مختص کار شما میباشد. شرکت کاکتوس با توجه به تجربه ای که در زمینه طراحی و برنامه نویسی نرم افزارها دارد آیتم هایی را در نظر گرفته است تا بتواند تمام نیازهای کار شما را برطرف سازد. اگر در کار خود تا به اکنون از نرم افزار استفاده نکردید در ادامه شما را با نرم افزار حسابداری ساعت فروشی آشنا خواهیم کرد. برای این آشنایی به معرفی امکانات آن میپردازیم.

گردش انبار در نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

اینکه بر موجودی انبار خود تسلط داشته باشید بسیار مهم است. نرم افزار حسابداری ساعت فروشی این امکان را به شما میدهد که موجودی به روز انبار خود را پس از هر فروش داشته باشید. اینگونه دقیقا میدانید که در انبار موجودی کدام ساعت رو به پایان است و هر چه سریعتر برای شارژ مجدد آن اقدام خواهید کرد.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

مدیریت حساب در نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

قطعا زمانی که میخواهید برای فروشگاه خود خرید انجام دهید از دسته چک استفاده میکنید. علاوه بر این بسیاری از فروشگاه ها امروزه به صورت اقساط و چک فروش انجام میدهند. در هر صورت برای اینکه بتوانید تمام اینها را به درستی مدیریت کنید تا در موعد مقرر پرداخت ها صورت بگیرد نیاز به دقت بالایی دارید. نرم افزار حسابداری ساعت فروشی این دقت را برای شما فراهم میکند و در نتیجه شما میتوانید تمام امور مربوط به حساب های خود را به راحتی مدیریت کنید. از جمله ویژگی های آن در این زمینه به این صورت است که سررسید چک ها را به شما اعلام میکند.

تعریف کالا در نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

یکی دیگر از آیتم ها در نرم افزار حسابداری ساعت فروشی این است که شما میتوانید کالاهای خود را به صورت جداگانه تعریف کنید و روی آنها قیمت گذاری نمایید. این کار باعث میشود زمانی که شما میخواهید کار فروش را انجام دهید یا حتی به مشتری قیمت را بگویید در کوتاهترین زمان ممکن با وارد کردن کد ساعت مربوطه سریعا قیمت را در اختیار مشتری قرار دهید. که این ویژگی در بخش صدور فاکتور نیز بسیار دارای اهمیت است. اگر در فروشگاه خود دستگاه بارکد خوان دارید باید بدانید که همچنین نرم افزار به دستگاه بارکد خوان نیز متصل میشود که کار را بسیار راحت تر میکند.  

صدور فاکتور با نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

زمانی که مشتری از شما خرید میکند کاری که باید انجام دهید آماده سازی فاکتور است. نرم افزار حسابداری ساعت فروشی این امکان را به شما میدهد به راحتی کارهای صدور فاکتور را انجام دهید. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد هر کالا در نرم افزار تعریف شده است. کافی است در هنگام صدور فاکتور آن را انتخاب کنید و در نهایت در کمترین زمان ممکن فاکتور صادر میشود.

اعمال تخفیف در فاکتورها

در نرم افزار حسابداری ساعت فروشی میتوانید هر میزان تخفیفی که بخواهید را وارد کنید و در نهایت بر روی فاکتور اعمال شود. امروزه فروشگاه های مختلف برای اینکه مشتری را به سمت خود جذب کنند تخفیف های مختلفی را در فصول مختلف سال بر روی ساعت ها قرار میدهند. نرم افزار طوری طراحی شده است که بتوانید به راحتی تخفیف و انواع کد تخفیف را اعمال کنید.

ارسال پیامک با نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

نرم افزار حسابداری ساعت فروشی این امکان را به شما میدهد که بتوانید به مشتری های خود که شماره های آنها را پس از خرید دریافت میکنید، پیام دهید. این پیام میتواند شامل متن های مختلفی باشد. برای مثال میتوانید انواع مناسبت ها را به آنها تبریک بگویید. همچنین زمانی که بر روی ساعت های خود تخفیف میگذارید آنها را با ارسال پیامک مطلع سازید. این پیامک ها جز پیامک های تبلیغاتی میباشد که امروزه برای بازاریابی از آنها استفاده میکنند. همچنین یکی دیگر از خدماتی که میتوانید از این ویژگی داشته باشید این است که زمان سررسید پرداخت اقساط را به آنها یادآوری کنید.

دریافت گزارش از نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

این که شما بتوانید در مورد مسائل مالی خود به طور کامل اطلاع داشته باشید برای موفقیت در کارتان بسیار مهم است. نرم افزار حسابداری ساعت فروشی به این صورت است که به شما گزارش روزانه یا ماهیانه هرطور که شما بخواهید میدهد. اینگونه شما همیشه از اینکه چه میزان سود و زیان داشتید باخبر هستید و بهتر میتوانید عملکرد کار خود را بدانید. قطعا بدون وجود نرم افزار اینکه بتوانید تمام ریز محاسبات را به صورت دستی انجام دهید بسیار دشوار است. علاوه بر دشوار بودن امکان اینکه در حساب ها خطای انسانی رخ دهد بسیار بالا است و همین باعث میشود شما در اداره امور دچار اشتباه شوید.

امکان ثبت به صورت نامحدود در نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

فرقی نمیکند چه چیزی را میخواهید ثبت کنید. از نام انواع ساعت ها تا فاکتورها و چک های خود هر آنچه میخواهید ثبت کنید را به صورت نامحدود میتوانید وارد نرم افزار حسابداری ساعت فروشی کنید.

ویژگی های عمومی نرم افزار حسابداری ساعت فروشی کاکتوس

از جمله ویژگی های عمومی نرم افزار میتوان به محیط کاربری ساده و آسان آن اشاره کرد. یکی از موارد مهم در نرم افزارها این است که بتوان با آن به راحتی کار کرد. قرار نیست شما نرم افزار را وارد کار خود کنید تا کار را برای شما دشوار تر کند. باید بتوانید به راحتی با نرم افزار کار کنید. به همین دلیل از جمله ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری ساعت فروشی کاکتوس این است که به راحتی میتوانید با نرم افزار کار کنید و به اصطلاح کاربری آسان دارد. همچنین نرم افزار به گونه ای است که علاوه بر محیط ساده کار کردن با آن از نظر دانش فنی نیز راحت میباشد.

خدمات کاکتوس برای فروش نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

در این بخش میخواهیم به شما بگوییم چرا اهمیت دارد که نرم افزار حسابداری ساعت فروشی را از شرکت کاکتوس بخرید؟ شرکت کاکتوس سال ها است که در زمینه تولید و فروش نرم افزارها فعالیت میکند. نرم افزار حسابداری ساعت فروشی یکی از انواع نرم افزارهای آن است که شما میتوانید آن را به راحتی برای خود از طریق مراجعه به سایت کاکتوس تهیه کنید. یکی از خدماتی که به شما ارائه میدهیم مربوط به نسخه تستی نرم افزار میباشد که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. این نسخه کاملا مشابه نسخه اصلی میباشد با این تفاوت که محدودیت در استفاده از آن وجود دارد. شما میتوانید این نسخه را تهیه کنید و تا یک تعداد ثبت معین از آن استفاده نمایید. این به شما کمک میکند که بتوانید با نرم افزار بهتر آشنا شوید و مطمئن تر خرید خود را انجام دهید. برای اینکه بتوانید این نسخه را تهیه کنید کافی است وارد سایت کاکتوس شوید و فرم مربوط به دریافت نسخه تستی را دریافت کنید. ما با شما ارتباط برقرار میکنیم و نسخه را برای شما ارسال خواهیم کرد.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

سایر خدمات کاکتوس

علاوه بر دریافت نسخه تستی نرم افزار حسابداری ساعت فروشی رایگان و استفاده از آن دو جلسه به صورت رایگان به شما آموزش خواهیم داد که کامل با نرم افزار و نحوه استفاده از آن آشنا شوید. همچنین شما پشتیبانی کاکتوس را خواهید داشت. سال اول به صورت کاملا رایگان و بعد از آن نیز این پشتیبانی هر وقت که شما بخواهید وجود دارد. از این رو از این بابت که اگر با نرم افزار به مشکل برخوردید به راحتی بتوانید آن را برطرف کنید خیالتان راحت باشد. از طرفی نرم افزار همیشه در حال آپدیت شدن است و شما میتوانید با به روز رسانی آن از امکانات بهتر و کامل تری برخوردار شوید. در مورد نصب نرم افزار نیز باید بگوییم سازگار با انواع ویندوز میباشد و برای نصب آن به سیستم شما از راه دور متصل خواهیم شد و در هر مکانی که باشید آن را بر روی سیستم شما در کمترین زمان ممکن و به راحت ترین شکل نصب میکنیم.

کلام آخر

با توجه به آنچه خواندید نرم افزار حسابداری ساعت فروشی کاکتوس یک نرم افزار کامل است که به شما کمک میکند بتوانید مدیریت بهتری در محل کار خود داشته باشید و از طرفی زمان را درست تر مصرف کنید. تمام امکانات گفته شده در جهت این است که شما بتوانید کارهای مربوط به خرید و فروش و خدمات رسانی به مشتری را به نحو احسن انجام دهید. به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم که اگر تا به امروز از این نرم افزار استفاده نمیکردید از آن خریداری کنید و بهره ببرید. آن موقع است که متوجه خواهید شد تا چه حد وجود نرم افزار به فعالیت کاری شما کمک کرده است. بدون شک رقیبان شما در این صنف امروزه از این نرم افزارها در حال استفاده هستند پس اگر میخواهید از آنها عقب نمانید بهتر است با تکنولوژی روز پیش بروید و شما نیز از آن بهره ببرید. برای شروع کافی است وارد سایت کاکتوس شوید و در ابتدا برای دریافت نسخه تستی آن که به صورت کاملا رایگان است، اقدام کنید. این نکته ی مثبت برای شما که در اختیار گذاشتن نرم افزار به صورت رایگان است را از دست ندهید و از آن برای مقدمه خرید استفاده کنید.