خرید نرم افزار حسابداری دباغی

نرم افزار حسابداری دباغی کاکتوس برخلاف روش حسابداری که در سال های دور در مشاغل دباغی حاکم  بود و با استفاده از چرتکه و دفتر حساب دخل و خرج تمام وقایع اقتصادی بررسی و ثبت می گردید، از  تکنولوژی کمک گرفته  و نیاز این مشاغل را  به یک نرم افزار حسابداری ویژه برطرف می نماید.  

دباغی  به عنوان شغلی که با چرم و فرآوری این محصولات سروکار دارد همانند سایر مشاغل نیاز به ثبت اطلاعات به صورت صحیحی دارد تا  مدیران بتوانند در زمان تصمیم گیری، تصمیمات درستی را بگیرند؛ به همین دلیل در کاکتوس سیستم اطلاعات حسابداری که طراحی شده است  یکی از  بهترین زیرمجموعه های سیستم های اطلاعاتی مدیریت محسوب می گردد.

باید پذیرفت هر مدیری جهت کنترل کامل مالی  کسب و کار خود  نیازمند استفاده از برنامه حسابداری دقیقی است  تا   در جمع آوری اطلاعات مالی و  تجزیه و تحلیل این  اطلاعات  بتواند موفق عمل نماید. در کسب و کارهای دباغی  نیز  رشد و توسعه به نظام های حسابداری درست و  گزارشات آنها  وابسته می باشد، در همین راستا کاکتوس سعی نموده است در نرم افزار حسابداری دباغی خود تمامی گزینه هایی را که به یک مدیریت صحیح مالی منتهی گردد، استفاده نماید.

” پیشنهاد مرتبط : نرم افزار حسابداری بازرگانی

مزایای خرید نرم افزار حسابداری دباغی

در تمامی کسب و کارهای دباغی حسابداران وظیفه دارند  تمامی وقایع مالی را کنترل  و بررسی کنند تا به صاحبان کسب و کار کمک کنند با استفاده از  داده های حسابداری، برای رشد و توسعه مالی و اقتصادی کسب خود اقدام نمایند. آنان با کمک گزارشاتی که از نرم افزار تهیه می کنند، می توانند  در موارد مهمی همچون  کاهش هزینه یا افزایش و بهبود درآمد و  یا افزایش سود خالص اقدامات لازم را به موقع انجام دهند؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت در مشاغل دباغی، حسابداری  یکی از مهم ترین قسمت های این کسب و کار می باشد.

 لذا نرم افزار حسابداری دباغی  این امکان را به کاربران می دهد تا تمام وقایع مالی پیش آمده در طی دوره را،  ثبت، طبقه بندی و گزارش  نمایند.  در این برنامه که حتی در نرم افزار حسابداری دباغی رایگان کاکتوس نیز دیده می شود  امکان تهیه  انواع صورت های مالی وجود دارد؛ در این صورتهای مالی داده های ریاضی پیچیده در فرمتی ساده و قابل درک تهیه شده و اطلاعات لازم را در اختیار استفاده کنندگان داخلی و خارجی قرار می دهد، این افراد برای اخذ تصمیمات درست نیاز به اطلاعات این صورتهای مالی دارند؛بنابراین باید در نرم افزار حسابداری، داده ها در قالب اسناد و مدارک قابل استناد در دسترس باشند.

به همین دلیل در نرم افزار حسابداری دباغی صدور اسناد به صورت خودکار است و امکان ویرایش وجود دارد. همچنین کاربران به تمام وقایع مالی اتفاق  دسترسی دارند و می توانند برای مدیریت هزینه ها و مخارج اقدام نمایند.

نرم افزار حسابداری دباغی همچنین سعی می کند با ارائه گزارشات مالی  متنوع بر طبق نیاز کاربران و  اطلاعات مالی که  مدیران برای بررسی کسب و کار خود نیاز دارند، در راستای  مدیریت، بررسی و کنترل فرایندهای مالی کسب و کارهای دباغی  حرکت نماید.

توانایی مدیریت کسب و کار  بدین ترتیب بالا می رود  و امکان برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت فراهم میشود.

نرم افزار حسابداری دباغی کاکتوس

هر کسب و کاری  برای ادامه فعالیت  خود به طور درست، به  حسابداری مالی و مدیریت نیاز دارد؛ آنان به اطلاعات  دقیق و کاملی نیاز دارند که یک سیستم حسابداری کارا فراهم می نماید. اطلاعاتی که باید به گونه ای باکیفیت باشند که صاحبان مشاغل دباغی در زمان تصمیم گیری های مهم به آنها استناد کنند. خلاصه این داده ها به صورت خلاصه ای از انبوه اطلاعات ثبت شده در نرم افزار حسابداری دباغی در قالب گزارش هایی استخراج  می شوند و در اختیار مدیران مالی و سایر استفاده کنندگان قرار می گیرد. گزاشات حسابداری باید به گونه ای ارائه گردند که برای استفاده کنندگان معنا داشته باشند.

استفاده از نرم افزار حسابداری دباغی به عنوان یک نرم افزار قابل اعتماد و موثر می تواند به شرکت ها کمک کند در مدیریت مالی خود از حسابداران انتظاراتی بیشتری داشته باشند؛ زیرا در سیستم سنتی حسابداری، حسابداران  کسانی بودند که  بیشتر زمان خود را صرف ثبت داده ها می کردند؛ اما نرم افزار حسابداری به حسابداران مشاغل دباغی این فرصت را می دهد که با توجه سیستمی شدن صدور فاکتور ها و خودکار شدن صدور اسناد دیگر تمام وقت خود را صرف کارهای تکراری نکنند و قادر باشند با تجزیه و تحلیل داده ها و نتیجه گیری و پیش بینی وقایع اقتصادی پیش رو کسب و کارها، به آنان در جهت کسب سود بیشتر و کنترل هزینه ها و رشد و توسعه کمک نمایند.

امکانات نرم افزار حسابداری دباغی  کاکتوس کلیه عملیات خرید و فروش، انبار، گردش  وجوه نقد و چک را در بر میگیرد تا در ارائه گزارش های مالی شرکت و طراحی سیستم منظم مالی کمک نماید.  نرم افزاری که توسط تیمی متخصص و باتجربه طراحی می گردد  میتواند با دادن امکان ثبت جزئیات و تهیه گزارشات بین دوره ای به مدیران مالی کمک نماید در مدیریت هزینه ها و برقرار نمودن توازن مابین آن ها موفق تر عمل نمایند.

نرم افزار حسابداری دباغی در راستای کمک بیشتر به بهبود امور، این امکان را به کاربران میدهد که با کمک گزارشاتی که در قالب فرمت هایی مانند اکسل قابل تهیه هستند،  به بررسی انواع صورت حساب های مالی مانند ترازنامه، درآمد کل و همچنین حقوق صاحبان سهام به موقع و دقیق بپردازند. بدین ترتیب  در زمان تصمیم گیری، می توانند میزان شکست و موفقیت برنامه ها را برآورد نمایند.

هر مجموعه یا کسب و کاری که در دباغی فعال می باشد برای مدیریت بهتر و سودآوری مناسب نیاز به حسابداری دارد  که در آن،  داده های  کلیه فرآیندهای مالی به طور کامل و دقیق  جمع آوری گردند  و در ادامه این برنامه به گونه ای طرح ریزی شده باشد که  داده ها برای کمک به کاربران جهت بررسی  نتیجه گیری طبقه بندی شوند.

بررسی نرم افزار حسابداری دباغی

 در زمانهایی که حسابداری با کاغذ و دفاتر انجام میشد،  داده ها در صورتی که  تنها ترانش مالی محدود و کم بود با خطا کمتری انجام می شد، ولی باز هم امکان طبقه بندی و گزارش گیری بسیار دشوار و زمانبر بود؛ اما اکنون با وجود نرم افزار های حسابداری، اطلاعات ثبت شده، خلاصه  می شوند و در  گزارش های مالی و صورتهای حسابداری در اختیار کاربران قرار می گیرند. این گزارش گیری در شکل ها و مدل های خاص قابل انجام است. بدین ترتیب افرادی که در منافع کسب و کارهای دباغی سهیم هستند مانند  استفاده کنندگان داخلی از قبیل

مدیران و استفاده کنندگان خارجی از قبیل بانکها می توانند هر زمان که بخواهند از این گزارشات بهره ببرند.

در همین راستا میتوان چنین نتیجه گیری کرد که نرم افزار حسابداری دباغی در کسب و کارها در نقش یک نظام پردازش اطلاعات ظاهر می گردد که در آن داده‌های خام مالی به نظم در می آیند و  محصول با ارزشی  به نام

گزارش ها و صورت های مالی در اختیار تصمیم گیران قرار میگیرد.

نرم افزار حسابداری که بتواند روند سود دهی را به صورت شفافی در مقابل دیدگان تصمیم گیران ترسیم نماید و به آنها کمک کند در کنترل هزینه ها موفق عمل نمایند و همچین داده های در اختیارشان قرار دهد که بتوانند در زمان مناسب عکس العمل درستی را از خود نشان دهند، از موارد بسیار با اهمیت  و اصلی در کسب و کار در حال رشدی مانند دباغی می باشد. 

 چنین سیستمی با استناد به امکاناتی که دارد به مدیران و کاربران این امکان را می دهد مشتری های بدحساب و خوش حساب خود را شناسایی کنند، از تغییرات موجود در بازار آگاهی کسب نمایند، هزینه و درآمدهای حاصل از فروش را به طور دقیقی محاسبه نمایند و در نتیجه در بودجه بندی دقیق موفق عمل نمایند.

نرم افزار حسابداری دباغی برای اینکه بتواند در نقش یک سیستم کارا خود را به اثبات برساند، به کاربران این امکان را داده است که بتوانند سرفصل ها  را به دلخواه خود تعریف نمایند و جستجوی سریعی نیز داشته باشند. لذا در هر زمان که کاربر اراده نماید میتواند از  وضعیت مربوط به هر یک از اقلام حسابداری مطلع گردد.

در حسابداری سنتی از یک سو تمام اسناد در کاغذ نوشته می شد و هر ویرایشی در وقایع مالی کاغذی با دشواری روبروست و از سوی دیگر دفاتر مهمی مانند دفتر روزنامه و کل باید دستی تهیه می شد؛ اما با ورود نرم افزارهای حسابداری این مشکلات با امکاناتی چون وضعیت اسناد در حالت پیش نویس و دادن امکان ویرایش به کاربر قبل از قطعی کردن، صدور سند افتتاحیه و اختتامیه بر اساس داده های دوره قبل به صورت خودکار و تهیه دفاتر در سیستم، رفع گشته است.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

کاربران نرم افزار حسابداری دباغی

 اکنون به حسابداران این امکان داده شده بتوانند با دقت و سرعت بالایی کارهای خود را انجام دهند. همچنین  صدور فاکتورها و امکان تعریف تخفیف و محاسبه سود مشتریان از خرید و طبقه بندی این تخفیفات، همگی از امکانات دیگری می باشد که به کمک کاربران کسب و کارهای دباغی آمده است.

 باید پذیرفت در دنیایی که تکنولوژی به کمک بشر آمده است نمی توان از نقش تکنولوژی در افزایش کارایی حسابداری چشم پوشی نمود. لذا  نرم افزار حسابداری دباغی کاکتوس سعی می کند نمونه ای از برنامه های حسابداری با کارایی بالا باشد.