نرم افزار حسابداری عطاری

نرم افزار حسابداری عطاری یک نرم افزار ویژه برای صنف حسابداری است. نرم افزار حسابداری برای صنف های مختلف وجود دارد که هر کدام در جهت این روانه بازار شدند که افراد بتوانند کارهای خود را در سریعترین زمان ممکن و راحت تر انجام دهند. نرم افزاری که قرار است آن را به شما معرفی کنیم مربوط به صنف عطاری میباشد. در ادامه امکاناتی را که با خرید نرم افزار حسابداری عطاری در اختیار شما قرار میگیرند، آشنا شوید. همچنین در هر بخش در مورد اینکه وجود این امکانات چه اهمیتی در کار شما دارد را نیز میگوییم.

دسته بندی کامل محصولات در نرم افزار حسابداری عطاری

در عطاری انواع و اقسام کالا وجود دارد که هر کدام دارای نام مخصوص به خود هستند. شما با خرید نرم افزار حسابداری عطاری میتوانید نام هر تعداد محصولی را که دارید وارد نرم افزار کنید و علاوه بر نام آن کالا را به صورت کامل تعریف نمایید. با ذکر یک مثال چنین بگوییم که ابتدا شما نام عرق نعنا را وارد سیستم کرده، سپس در بخش زیر گروه آن اینکه آن عرق نعنا متعلق به چه برندی هست را وارد میکنید. اینکه متعلق به کدام منطقه از کشور هست را نیز به آن اضافه میکنید. در نهایت با این امکان که در اختیار شما قرار گرفته به راحتی میتوانید یک تعریف کامل از محصول خود را در نرم افزار داشته باشید..

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری پیمانکاری

صدور فاکتور خرید با نرم افزار حسابداری عطاری

قطعا شما برای اینکه انبار فروشگاه خود را از محصول پر کنید، اقدام به خرید مینمایید. در هنگام خرید نیز فاکتور یک مورد مهم است. زمانی که نرم افزار حسابداری عطاری را داشته باشید به راحتی میتوانید در هنگام خرید محصول فاکتور را در کوتاهترین زمان ممکن صادر کنید و از بابت اینکه خطایی در فاکتور رخ نداده مطمئن باشید. دلیل آن هم این است که نرم افزارهای حسابداری دیگر چنین حالتی که خطای انسانی در حساب کردن پیش آید را ندارند.

صدور فاکتور فروش با نرم افزار حسابداری عطاری

همچنین بخش دیگر در زمینه صدور فاکتور مربوط به فاکتور فروش میشود که با نرم افزار حسابداری عطاری میتوانید این کار را در زمان کمی انجام دهید. زمانی که مشتری برای خرید اقدام میکند اگر بتوانید آن را معطل نکنید باعث موفقیت شما در کار میشود. همچنین میتوانید در زمان کمتری افراد بیشتری را در زمینه حساب کردن خریدشان راه بیاندازید. همین نکات ریز باعث میشود افراد از عملکرد شما خوششان بیاید و فروشگاه شما را نسبت به رقیب انتخاب کنند. در این حالت است که فروش شما بیشتر میشود و این یعنی موفقیت.

اعمال کدهای تخفیف با نرم افزار حسابداری عطاری

بعد از بحث صدور فاکتور به تخفیف در نرم افزار حسابداری عطاری میرسیم. تخفیف چه در حالت خرید و چه در حالت فروش برای برخی بسیار مهم است. اگر دغدغه شما این است که آیا در نرم افزار نیز میشود از تخفیف بهره برد باید بگوییم به راحتی میتوانید با اعمال کد تخفیف یا درصد تخفیفی که مد نظرتان است چه در فاکتور خرید و چه در فاکتور فروش آن را اعمال کنید. همچنین شرایط پرداخت قسطی را نیز میتوانید با آن انجام دهید. جالب هم این است که در نرم افزار قابلیتی وجود دارد که در صورت خرید و فروش قسطی تاریخ قسط و یا چک را به شما و خریدار یادآوری میکند تا بتوانید در موعد مقرر آنها را پرداخت نمایید. این سیستم پیامکی کارهای دیگری از قبیل ارسال پیامک های مناسبتی و همچنین پیامک هایی که دارای تبلیغ کالاهای شما میباشد را نیز انجام میدهد. که همین کار باعث میشود شما بتوانید برای فروش خود یک نوع استراتژی تبلیغاتی داشته باشید.

ارائه گزارش سود در نرم افزار حسابداری عطاری

به راحتی میتوانید با داشتن نرم افزار حسابداری عطاری سود و زیان خود را در هر زمان بدانید. اینکه افراد بخواهند بدون اینکه به سود و زیان فکر کنند به کار خود ادامه دهند امکان این وجود دارد که در این حالت شما دیر هنگام متوجه شوید و در نهایت ضرر زیادی را متحمل شوید. زمانی که این نرم افزار را برای کار خود داشته باشید در هر بازه زمانی مشخصی که بخواهید میتوانید این مورد را بررسی کنید که سود شما از فروش چقدر است. اینگونه میتوانید موفق تر عمل کنید.

اعلام موجودی کالا با نرم افزار حسابداری عطاری

نرم افزار حسابداری عطاری میتواند به نرم افزار انبارداری متصل شود و این امکان را به شما بدهد که گردش کالا را زیر نظر داشته باشید. زمانی که فروش میکنید قطعا از موجودی انبار شما کم میشود. این امر میتواند آنقدر ادامه پیدا کند تا در انبار دیگر موجودی نداشته باشید و شما از این موضوع بی خبر فروش انجام دهید. در این حالت کارهای شما به هم گره میخورد. نرم افزار حسابداری عطاری به این صورت است که بعد از هر فروش موجودی انبار را به روز میکند و شما در هر لحظه میدانید که موجودی در چه وضعیتی است و در صورت لزوم برای جایگزینی آن اقدام کنید. به این صورت کار شما دارای نظم بالاتری خواهد بود.

 مدیریت چک ها با نرم افزار حسابداری عطاری

چک یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود. قطعا شما نیز در کار خود از چک ها استفاده میکنید و آن نگرانی شما است که بتوانید آنها را به خوبی مدیریت کنید. نرم افزار حسابداری عطاری این امکان را بوجود می آورد که بتوانید چک ها و سررسیدهای خود را تحت کنترل داشته باشید و آنها را وارد سیستم کنید.

خرید نرم افزار حسابداری عطاری از شرکت کاکتوس

شرکت کاکتوس همانند سایر نرم افزارهای حسابداری خود که برای صنف های مختلف ارائه میدهد برای صنف عطاری نیز نرم افزار حسابداری عطاری را روانه بازار کرده است. شرکت ما سال ها است که در زمینه تولید نرم افزار ها فعالیت میکند و از بسیاری جهات در بهترین شرایط نرم افزار را طراحی و برنامه نویسی مینماید. دو مورد از موارد مهم در ساخت نرم افزارها این است که کاربری ساده و کارایی بالایی داشته باشد. کارایی ساده را با طراحی آسان برای شما فراهم کردیم و کارایی بالا را با برنامه نویسی درست. به همین دلیل بالاترین امکانات را با نرم افزار های کاکتوس که طراحی آسان دارند، خواهید داشت. از دیگر خدماتی که در هنگام خرید به شما ارائه میدهیم این است که دو جلسه به صورت رایگان آموزش خواهیم داشت تا بتوانید با نرم افزار راحت تر کار کنید. همچنین پشتیبانی ما را نیز برای نرم افزار خود به صورت کامل در اختیار دارید که این پشتیبانی در سال اول به صورت کاملا رایگان است. سال ها است که در این زمینه فعالیت میکنیم و در هنگام خرید خیالتان راحت باشد که قرار نیست بعد از گذشت یک مدت پشتیبانی ما را از دست دهید. همچنین سعی میکنیم با آپدیت های روز نرم افزارها را به روز نگه داریم. یکی دیگر از مواردی که وجود دارد مربوط به آشنایی شما با نرم افزار حسابداری عطاری آن هم به صورت کاملا رایگان است. در بخش بعد شما را با این مورد جذاب آشنا میکنیم.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری عطاری رایگان کاکتوس

برای اینکه بتوانید در هنگام خرید مطمئن تر عمل کنید نرم افزار حسابداری عطاری رایگان را میتوانید قبل از خرید دریافت کنید. سوال این است که نرم افزار حسابداری رایگان چیست؟ ما این نسخه را به صورت تستی در اختیار شما قرار میدهیم تا همانطور که گفتیم بتوانید قبل از خرید تصمیم بهتری بگیرید. این نسخه کاملا به صورت شبیه سازی شده نرم افزار اصلی است. یعنی شما همان نسخه اصلی را دریافت خواهید کرد با این اوصاف که در یک مدت زمان محدود و یا یک تعداد ثبت مشخص از آن حق استفاده دارید. شما در این زمان میتوانید اطلاعات مربوط به کالا ها را وارد نرم افزار نمایید، در هنگام خرید و فروش با آن فاکتور صادر کنید، اطلاعات مربوط به چک ها را وارد کنید و هر آنچه در نرم افزار وجود دارد از آن بهره ببرید. در این حالت همانطور که مشخص است بدون اینکه پولی پرداخت کرده باشید با نرم افزار کاملا آشنا میشوید و مشاهده میکنید که امکانات آن به چه صورت است. سپس میتوانید برای خرید نسخه اصلی اقدام کنید با این اوصاف که کاملا با آن آشنایی دارید. برای دریافت نسخه تستی میتوانید وارد سایت کاکتوس شوید و فرم مخصوص دریافت نسخه تستی رایگان را دریافت کنید. ما با شما ارتباط برقرار میکنیم و نسخه تستی را ارسال خواهیم کرد. نکته ی مهم دیگر این است که میتوانید تمام اطلاعاتی که در زمان تست نرم افزار وارد نسخه تستی کردید را به نسخه اصلی آن انتقال دهید. این کار برای این در نظر گرفته شده است که از وقت گرانبهای شما کم نشود.

کلام آخر

 به طور کلی تمام مواردی که در تمام بخش ها و مخصوصا در دو بخش آخر به آن اشاره شد از طرف شرکت کاکتوس در نظر گرفته شده است تا شما تجربه ی یک خرید عالی و همچنین با خیال راحت از اینکه قرار است با چه نرم افزاری روبرو شوید را داشته باشید. با توجه به آنچه گفته شد برای دریافت نسخه تستی و آشنایی بیشتر با نرم افزار حسابداری عطاری بهتر است هم اکنون به سایت و بخش مربوطه مراجعه کرده و یا همچنین میتوانید با ما نیز تماس حاصل کنید.