آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس، برنامه ای یکپارچه است که نیازمندی هایی که در حوزه صنعت و تولید وجود دارد را برطرف میکند. بسته برنامه حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس قادر است تا تولید محصول یا محصولات، از یک یا چند مواد اولیه را در نرم افزار پیاده سازی و محاسبات لازمه را انجام دهد. این برنامه می تواند کارگاه های تولیدی کوچک تا کارخانجات بزرگ را پوشش دهی کند. همچنین مباحثی همچون تعریف فرمول تولید ( یا درخت محصول ) برای محصول، تعریف هزینه های سرباری که در هر فرمول تولید درگیر است، گزارش بی او ام یا BOM ( گزارش مواد اولیه مورد نیاز برای تولید یک محصول به میزان خاص )، سفارش تولید ، اجرای تولید ، محاسبه قیمت تمام شده محصول به روش های دائمی و ادواری ، گزارشات مصرف مواد و تولید محصول و… در پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی گنجانده شده است.

قبل از آنکه به بیان ویژگی های این پکیج نرم افزاری بپردازیم، به شما پیشنهاد می‌دهیم ابتدا ویدیو تهیه شده روبرو را، که دمو کوچکی از ویژگی ها و شمایل کلی برنامه به نمایش گذاشته است را تماشا کنید.

قیمت نرم افزار حسابداری بازرگانی
15000

تجربه‌های موفق اجرایی

بیش از 15,000 تجربه موفق اجرایی نرم افزار برای فعالان حوزه صنعتی و تولیدی

80 +

مشاغل تحت پوشش

پوشش دهی و ساپورت بیش از 80 کسب و کار مختلف حوزه صنعت و تولید

مدیریت هوشمند شرکت های صنعتی

آشنایی با بخش های مختلف بسته نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

زیر سیستم های نرم افزار حسابداری
سیستم‌های حسابداری صنعتی

اطلاعات بیشتر

امکانات نرم افزار حسابداری
امکانات نرم افزار حسابداری تولیدی

اطلاعات بیشتر

اصناف تحت پوشش نرم افزار حسابداری
اصناف و کسب و کارهای تحت پوشش

اطلاعات بیشتر

سوالات متداول نرم افزار حسابداری
سوالات متداول

اطلاعات بیشتر

دمو نرم افزار حسابداری
دمو نرم افزار

اطلاعات بیشتر

پشتیبانی نرم افزار
پشتیبانی نرم افزار

اطلاعات بیشتر

نظرات مشتریان نرم افزار حسابداری
نظرات مشتریان

اطلاعات بیشتر

لیست قیمت نرم افزار حسابداری
لیست قیمت نرم افزار  صنعتی

اطلاعات بیشتر

تماس با ما نرم افزار حسابداری
تماس با ما

اطلاعات بیشتر

نرم افزار رایگان حسابداری
نرم افزار رایگان حسابداری تولیدی

اطلاعات بیشتر

ویدیوهای آموزشی نرم افزار حسابداری
ویدیوهای آموزشی نرم افزار

اطلاعات بیشتر

آشنایی بیشتر با

سیستم های بسته نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس

01

نرم افزار حسابداری

سیستم حسابداری، به راحتی و سادگی امکان بستن خودکار حساب های سود و زیان و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه، عملیات پایان سال مالی و... را می دهد.
02

نرم افزار دریافت و پرداخت

مدیریت وجوه نقد سازمان، اساس تجارت است، تا آنجایی که یادآوری چک های پرداختی و دریافتی و سرعت بخشی به تهیه صورت مغایرت بانکی از دغدغه های مدیریت است که می تواند...
01

نرم افزار بهای تمام شده

سیستم بهای تمام شده امکان محاسبه هزینه های سربار که در هر فرمول تولید درگیر است را ایجاد می کند تا در انتها بهای تمام شده محصولات قابل محاسبه باشد.
02

نرم افزار تولید و فرمول تولید

نرم افزار تولید و فرمول تولید به شما امکان می دهد تا هزینه های تولید، فرمول تولید و حواله تولید را تعریف کنید و در انتها گزارشات BOM و بهای تمام شده را به مدیران مالی ارائه کند.
03

نرم افزار خرید و فروش

از ضرورت های هر کسب و کاری انجام سریع و ساده فعالیت های مرتبط با فروش و پاسخگویی سریع به مشتریان می باشد. توسط این سیستم اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان را در دسترس داشته باشید تا اعتماد مشتریان تان را افزایش دهید.
04

نرم افزار انبارداری

یکی از عوامل موفقیت شرکت ها و واحد های صنفی دسترسی به موقع به اطلاعات کالا وانبارها می باشد. سیستم انبارداری با تسهیل ثبت عملیات انبارداری، موجودی کالا و... سعی بر آن دارد که این سازمان ها را در این مهم یاری کند.
05

نرم افزار موسسات و اشخاص

توسط این نرم افزار شما می توانید به ثبت و ضبط اطلاعات اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی بپردازید تا بعدا از همین اطلاعات در سایر سیستم ها استفاده کنید.

در نرم افزار حسابدرای صنعتی و تولیدی کاکتوس

برخی از امکانات بسته نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
کسب و کار خود را هوشمندانه مدیریت کنید

با خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی ( پکیج تولیدی )

خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس با هدف تحت پوشش قرار دادن تمامی عملیاتی که در یک شرکت تولیدی و صنعتی انجام می‌شود، عرضه می گردد. این عملیات ها از برنامه ریزی تولید و خرید مواد اولیه برای تولید کالاها شروع شده و در ادامه تمامی مراحل و فرایندهای حین تولید، تا تولید کالا را در بر می‌گیرد و به برآورد و محاسبه هزینه تولید کالاها و مشخص نمودن بهای تمام شده و تعیین قیمت نهایی کمک می نماید. برنامه جامع حسابداری صنعتی و تولیدی این امکان را به کاربران می دهد که به تمامی عملیاتها در هر دوره مالی دسترسی کاملی داشته باشند. خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی با دادن امکان ثبت انواع هزینه ‌های تولید که در هر شرکت تولیدی و صنعتی وجود دارد به کاربران این توانایی را می دهد که از این داده ها برای کنترل شرایط موجود و پیش بینی و برنامه ریزی برای رصد آینده‌ و داشتن عملکرد موفق‌ استفاده نمایند. به همین دلیل نرم افزار جامع حسابداری تولیدی یکی از پرکاربردترین برنامه های حسابداری می باشد و تمامی شرکت های صنعتی سعی می کنند با جمع‌آوری اطلاعات مفیدی در رابطه با امکانات هر برنامه در زمینه های همچون ثبت انواع هزینه‌های تولید ، برآورد و محاسبه درآمدهای شرکت‌های تولیدی ، محاسبه دقیق هزینه های سربار ، ثبت سریع تمامی مراحل حسابداری یک شرکت تولیدی و صنعتی، و حتی انواع گزارشاتی که شرکت های تولیدی جهت ارائه به دارایی و یا به استفاده کنندگان داخلی و خارجی نیاز دارد و بسیاری از موارد دیگر به انتخاب بهترین بسته برنامه حسابداری صنعتی و تولیدی بپردازد. از این‌ رو لازم می دانیم در ادامه به ذکر توضیحاتی در رابطه با نرم افزار جامع حسابداری صنعتی و تولیدی که کاکتوس برای شرکت های تولیدی و صنعتی عرضه نموده است ذکر نماییم، امید است مفید افتد.

هوشمندی در نرم افزار حسابداری بازرگانی
  • امکان آگاهی از سود و زیان محصولات تولید شده
  • امکان ارزیابی و قیمت گذاری محصولات بر اساس گزارشاتی که از سیستم اخذ می شود
  • ایجاد شرایط بهینه برای کنترل و کاهش هزینه ها به کمک برنامه صنعتی و تولیدی
  • امکان محاسبه نقطه سر به سر برای تولید یک محصول به کمک برنامه تولیدی
  • امکان تعیین قیمت تمام شده برای کالاهای تولیدی
  • ایجاد استراتژی برون سپاری ساخت براساس بر آورد هزینه ها و گزارشاتی که سیستم به شما می دهد
  • امکان تعریف روش های متفاوت برای تولید هر محصول با فرمول های تولیدی متفاوت
  • امکان کپی کردن مراحل ساخت یک محصول برای محصول جدید بدون نیاز به دوباره نویسی فرمول ها در برنامه تولیدی
  • امکان تعریف یک برنامه تولید اختصاصی برای هر محصول به صورت یکتا
  • امکان تهیه گزارشات مرتبط جهت بهینه سازی تولید در نرم افزار صنعتی و تولیدی
  • امکان تعریف انواع هزینه های دستمزد و سربار در برنامه، پس از تعریف عناوین هزینه های سربار می توان به هریک از آنها یک سرفصل حسابداری (در سطح کل، معین، تفضیلی و مرکز هزینه) اختصاص داد .
  • امکان تعریف فرمول تولید برای کلیه تولیدات موسسه بدون هیچ محدودیت، تعریف مواد اولیه هر فرمول به تعداد نامحدود، تعریف محصولات هر فرمول به تعداد نامحدود
  • امکان کپی فرمول تولید جهت تعریف فرمول جدید
  • امکان تعریف تسهیم قیمت کالاهای مصرفی در قیمت محصولات در فرمول تولید
  • امکان تعریف هزینه های سربار برای هر کالای تولید شده در یک فرمول تولید
  • امکان صدور حواله تولید براساس یک فرمول تولید و کسر خودکار مواد اولیه و اضافه شدن خودکار محصولات در موجودی انبار
  • امکان صدور سند حسابداری برای تولیدات موسسه بر اساس هر فرمول تولید. در این سند سرفصلهای مربوط به کالاهای تولیدی بدهکار و سرفصل های مربوط به کالاهای مصرفی در فرمول تولید مورد نظر بستانکار می گردد. بعلاوه سرفصل های اختصاص داده شده به عناوین حقوق و دستمزد و سایر هزینه های سربار تعریف شده برای کلیه کالاهای تولیدی بستانکار می گردد
  • امکان گزارشگیری از موجودی ریالی هر کالا در انبار به روش های میانگین موزون، فایقو و لایفو طی دوره مورد نظر، مثلاً طی یک ماه گزارش موجودی کالاهای مورد نیاز برای هر فرمول تولید (BOM) گزارشات بهای تمام شده کالای تولید شده با استفاده از روش محاسبه میانگین موزون، فایفو و لایفو برای قیمت کالای خروجی از انبار و …
  • امکان تخصیص سرفصل حساب (در سطح کل، معین، تفضیلی و مرکز هزینه) به هر کالا
  • امکان تخصیص سرفصل حساب (در سطح کل، معین، تفضیلی و مرکز هزینه) به هر انبار
  • امکان تخصیص مرکز هزینه برای هر یک از ادارات و یا واحدهای موسسه
  • امکان صدور سند حسابداری برای رسید انبار برای انواع رسید خرید، برگشت از خرید، رسید اول دوره و غیره
  • امکان صدور سند حسابداری برای انواع حواله ها شامل: فروش، برگشت از فروش، انتقالی به انبار دیگر و یا به سایر واحد های موسسه و غیره
  • قیمت کالای خارج شده از انبار به روش میانگین موزون، فایفو و یا لایفو قابل محاسبه می باشد در صورت انتقال کالا به انبار دیگر یا سایر واحدهای موسسه سرفصل مربوط به طرف گیرنده کالا بدهکار می گردد 
  • امکان اجرای تولید براساس چند فرمول تولید به صورت همزمان (تولید گروهی)
  • امکان انتقال خودکار مواد مصرفی از انبار به سالن تولید جهت تامین کسری مواد در سالن تولید

چرا نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس؟

در سیستم تولید پکیج نرم افزار صنعتی و تولیدی کاکتوس، امکان ثبت فرمول برای ساخت محصول تعبیه شده است که با انجام عمل تولید محصول مورد نظر، به طور خودکار با توجه به مقادیر تعریف شده در فرمول مقدار موادهای اولیه و محصولات از انبار کسر و اضافه می گردد. در برنامه صنعتی و تولیدی کاکتوس امکاناتی تعبیه گردیده که به کمک آن می توان قیمت تمام شده کالا را محاسبه نمود. از آنجایی که موسسات بازرگانی و تولیدی متفاوت، به روش های متفاوت و با کلی نگری ها یا جزئی نگری های متفاوتی به مقوله محاسبات قیمت تمام شده برخورد می کنند، ادغام کلیه این نگرش ها در یک بسته نرم افزاری ( Package ) ممکن نمی باشد. از این روست که در نرم افزار صنعتی و تولیدی کاکتوس، یک سری امکانات کلیدی و کلی در این زمینه تعبیه گردیده است. با اتکا به این امکانات و الگوهایی که در برنامه پیاده شده بسیاری از نیازهای محاسباتی قیمت تمام شده مرتفع گردیده است. درصورتی که کاربر برنامه بخواهد دقیقا نحوه محاسبه قیمت تمام شده موسسه خود را در در برنامه داشته باشد این نیازهای ویژه قابل ادغام در برنامه موجود می باشد.

01
آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات

با آگاهی از انحرافات مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات، می توانید اتلاف مواد اولیه را کاهش دهید و سود سازمانی خود را بالاتر ببرید.

02
کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار محصول؛ افزایش کنترل داخلی

شما می توانید با کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار، کنترل داخلی بیشتری را در مجموعه خود داشته باشید.

03
آگاهی دقیق از موجودی انبار مواد اولیه؛ برنامه‌ریزی دقیق خرید مواد اولیه برای تولید

امکان برنامه ریزی دقیق خرید مواد اولیه برای تولید، به کمک گزارشاتی که سیستم صنعتی و تولیدی از موجودی انبار مواد اولیه کالا به شما می دهد.

04
پیش‌بینی تولید

شما می توانید با انتخاب فرمول مناسب، بهینه ترین روش استفاده از موجودی مواد اولیه خود را بدست آورید.

05
ثبت سربار و دستمزد برآوردی هر سفارش و محاسبه‌ی هزینه‌های مواد اولیه

بهای تمام شده هر محصول بدون ثبت سربار و دستمزد برآوردی هر سفارش ممکن نیست. در نرم افزار صنعتی و تولیدی کاکتوس این مهم به راحتی انجام می شود.

06
تعیین حداقل و حداکثر موجودی برای هر کالا

شما می توانید با شناسایی به موقع کالاهای نیازمند سفارش و مدیریت موجودی انبار، از هدررفت وقت در سازمان خود جلوگیری کنید.

07
اخذ گزارشات مالی بین دوره ای

امکان تهیه گزارشات مالی بین دوره ای در نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس

08
مدیریت دسترسی در انبار

امکان تفکیک دسترسی ریالی و تعدادی انبار به کاربران بانقش‌های مختلف و پروژه های مختلف

09
انبارگردانی و صدور تگ انبار

امکان شناسایی کسری و اضافات انبار و کنترل موجودی به کمک برنامه صنعتی و تولیدی

فرمول تولید در نرم افزار صنعتی و تولیدی

.نرم افزار صنعتی و تولیدی از امکان کار درشبکه و ثبت اطلاعات شرکت ها و موسسات بزرگ برخوردار است. در سیستم تولید کاکتوس به غیر از امکان ثبت حواله تبدیل، امکان تعریف فرمول تولید نیز وجود دارد. در فرمول تولید می توان برای تولید انبوه یک کالا میزان اقلام مواد مصرفی را ثبت نمود و میزان مواد تولید ناشی از آن را نیز ثبت کرد. بعلاوه برنامه امکان ثبت درصد مصرف مواد در هر یک از محصولات بعلاوه هزینه های سربار دستمزد و تولید مربوط به هر محصول را نیز می دهد. با داشتن این اطلاعات، به کمک سیستم بهای تمام شده، قیمت تمام شده محصول نیز محاسبه می گردد. استفاده از فرمول تولید آنجا کاربرد بیشتر دارد که تولید به صورت انبوه بود و به صورت مکرر انجام می شود. برای این منظور کاربر از حواله تولید استفاده می کند که در آن فرمول تولید مورد نظر را انتخاب و میزان تولید را مشخص می نماید. برنامه به صورت خودکار با استفاده از فرمول تولید انتخاب شده لیست مواد مصرفی و تولیدی را در حواله می نشاند و قیمت تمام شده محصول را محاسبه می کند. همچنین در صورتی که تولید به صورت پروژه ای یا سفارشی بوده و هر تولید با تولید بعدی متفاوت می باشد می توان از نرم افزار بهره برد. مثلا تولید دیگ های بخار متفاوت که اجزا هر دیگ بخار بنا بر سفارش مشتری با دیگر دیگ ها متفاوت است، یا مثلا تولید تابلوی برق و...
خرید مراکز هزینه در نرم افزار حسابداری پیمانکاری

برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

خرید گزارش از مرکز پروژه در نرم افزار حسابداری پیمانکاری

برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

نحوه محاسبه قیمت تمام شده ( بهای تمام شده )

.در نرم افزار حسابداری صنعتی، قیمت تمام شده محصول از سرجمع قیمت تمام شده مواد مصرفی بعلاوه دستمزد تولید، بعلاوه هزینه های سربار بدست می آید. از این رو در برنامه امکاناتی تعبیه شده است که با تهیه گزارش کاردکس مقداری ریالی در قسمت انبارداری قیمت تمام شده کالاهای خارج شده از انبار محاسبه شده و برای استفاده مجدد ذخیره می گردد. در فرآیند محاسبه قیمت تمام شده محصول، برنامه قیمت تمام شده مواد مصرفی را از روی مقادیر ذخیره شده قبلی استخراج می کند و درصورت لزوم با تهیه گزارش کاردکس مقداری ریالی مربوطه در پشت صحنه آن را بدست می آورد. در ادامه محاسبه هزینه دستمزد از روی فرمول تولید تعریف شده استخراج می گردد. برنامه به کاربر امکان می دهد تا در تعریف فرمول تولید مشخص کند که برای اجرای یک فرمول تولید با میزان مشخص محصول یا محصولات، چه هزینه های دستمزدی درگیر است، و این هزینه ها در فرآیند محاسبه قیمت تمام شده محصول به نسبت میزان محصول تولید شده استخراج می شود. همچنین کاربر می تواند انواع و اقسام هزینه های سربار تولید را تعریف کند و مشخص کند که هر فرمولی تولیدی چه هزینه های سرباری را دربر می گیرد. کاربر می تواند برای هر هزینه سربار سرفصلی در حسابداری را معرفی کند. درنتیجه سند حسابداری که برنامه برای یک تولید صادر می کند سرفصل های جداگانه ای یرای هزینه های دستمزد و هزینه های سربار درگیر می نماید.

توضیحات تکمیلی بسته برنامه حسابداری صنعتی و تولیدی

نرم افزار صنعتی و تولیدی و بهای تمام شده کاکتوس، امکانات کار در شبکه را فراهم می کند و ثبت اطلاعات شرکت ها و موسسات بزرگ را نیز انجام می دهد. این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای صنعتی دیگر از امکانات بیشتری در قسمت تولید برخوردار می باشد که می تواند راهگشای بسیاری از شرکت های تولیدی باشد. در این نوع نرم افزار صنعتی به غیر از حواله تبدیل که در نرم افزار صنعتی و تولیدی کاکتوس وجود دارد امکان تعریف فرمول تولید نیز تعبیه شده است. نرم افزار حسابداری تولیدی کاکتوس ویژه کسب و کارهای تولیدی طراحی شده است که غیر‌از امکانات عمومی که در پکیج بازرگانی و حسابداری کاکتوس وجود دارد، نیاز به ثبت تولید محصولات خود دارند. نرم افزار تولیدی کاکتوس به شما امکان می‌دهد تا مدیریت کامل و دقیقی بر فرآیند تولیدات خود داشته باشید. همچنین با معرفی محصولات و فرمول تولید، به‌صورت اتومـاتیک از انبار مواد اولیه کسر و به موجودی انبار محصولات اضافه خواهد شد که این امر سازماندهی امور را در سازمان تسهیل می فرماید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهدکه با محاسبه بهای تمام‌شده هرکالای تولیدی، بتوانید قیمت فروش آن را با درنظر گرفتن حاشیه سودی که برای شرکت دارد تعیین کنید. همچنین با استفاده از فرمول تولید کالا، می توانید کسری مواد اولیه یا تخمین تولیدی که مدنظرتان هست را در کوتاه ترین زمان به مدیران مجموعه گزارش دهید تا بر اساس آن تصمیمات درستی در مجموعه گرفته شود.

به دلیل حفظ حریم شخصی، نام شرکت ها برده نشده است.

مشتریان درباره بسته نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس چه می گویند؟

امکان کنترل موجودی کالاها در انبار با چند کلیک در نرم افزار کاکتوس، توانسته است زمان بسیار زیادی را از کارکنان بخش انبارداری ذخیره کند تا برای امور مهم تری در انبار اختصاص داده شود.
عبدالله جواهرساز
سرپرست انبار تولیدی
به کمک ماژول بهای تمام شده نرم افزار صنعتی و تولیدی کاکتوس، گزارشات مناسب و کاربردی را در کوتاه ترین زمان ممکن به ذینفعان شرکت ارائه می شود.
سمیه عبدی
مدیر بخش حسابداری شرکت تولیدی
نرم افزار تولیدی کاکتوس توانسته است اموری که در بخش تولید شرکت ما وجود دارد را به خوبی هندل کند و با نظم بخشیدن به امور تولید، بازدهی تولید در شرکت را چندبرابر کند.
رضا صمدی
تولیدی تابلو برق

سوالات متداول درباره بسته نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس

01بسته حسابدرای تولیدی شامل چه سیستم هایی است؟

بسته‌ نرم افزار تولیدی کاکتوس شامل 7 سیستم حسابداری صنعتی ، دریافت و پرداخت صنعتی ( چک و صندوق تولیدی ) ، انبارداری تولیدی ، خرید و فروش تولیدی، فرمول تولید ، بهای تمام شده ( قیمت تمام شده ) و موسسات و اشخاص می باشد. این بسته به شکل تک کاربر ارائه می شود و در صورت نیاز می توانید کاربر به نرم افزار خود اضافه کنید.

02آیا امکان ثبت اطلاعات دو یا چند شرکت صنعتی به شکل مجزا وجود دارد؟

در سطح طلایی و الماس شما می توانید به صورت مجزا به ثبت و ضبط اطلاعات دو یا چند شرکت صنعتی در نرم افزار بپردازید. تمامی دیتابیس های ایجاد شده بابت هر شرکت، به صورت مجزا بوده و از یکدیگر جدا هستند.

03بسته صنعتی و تولیدی مناسب برای چه شرکت هایی است؟

شرکت صنعتی و تولیدی برای شرکت هایی مناسب است که مواد اولیه و کالاها را خریداری و پس از انجام عملیات گوناگون، آن ها را تغییر و به کالاهای دیگری تبدیل میکنند و سپس اقدام به فروش کالاهای تولید شده می پردازند. این پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی برای اینگونه شرکت ها که فعالیت های تولیدی دارند مناسب می باشد و می توانند از این پکیج بهترین استفاده را کنند.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵

    تلفن تماس

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    شماره واتس اپ واحد فروش

    0921 769 6024

    برخی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

    در ادامه به ذکر برخی از ویژگی های بسته نرم افزاری صنعتی و تولیدی می پردازیم تا با برنامه صنعتی و تولیدی بیشتر آشنا شوید.

    امکان گزارش‌گیری از فرمول ساخت‌ها – امکان پیش‌بینی اقلام مورد نیاز یک یا چند کالا بر اساس تعداد تولید مورد نیاز و موجودی کالا – ارائه گزارش کسری کالاهای مورد نیاز – قابلیت تغییر و اصلاح فرمول ساخت برای یک سری تولید ساخت – گزارش از سفارشات تولید کالا – گزارش گردش و مانده کالاهای امانی – امکان تعدیل کالاهای دریافتی (از بخش تولید/امانت داده شده) براساس مقدار ورودی – مشاهده لیست فاکتور های امانی – گروه بندی نامحدود اشخاص – تخصیص درصد تخفیف به مشتریان و کالاهای خاص و نمایش در فاکتور – اختصاص بازاریاب به هر یک از اشخاص – محدودیت و جستجو روی صورتحساب بر اساس مبلغ، شرح صورتحساب و … – گزارشات تا سطح کل، معین و تفصیلی – گزارش تراز آزمایشی 4 و 6 ستونی در سطح کل، معین و تفصیلی – تعریف گروه‌ها و حساب‌های تفصیلی شناور و ارتباط با معین‌های مختلف و گزارش تحلیلی از آن – تعیین بازاریاب در فاکتور به همراه تعیین پورسانت به صورت مبلغی و یا درصدی – امکان ثبت درصد تخفیف پیش فرض برای گروه اشخاص و گروه کالا در بازه زمانی مشخص – امکان تخفیف مبلغی در فاکتور برای هر ردیف کالا –  اختصاص کد و یا نام اختصاری به کالا – ایجاد سطح دسترسی کاربران روی کالاها این نسخه برای واحدهای تجاری که نیاز به ثبت تولید کالاها به صورت معمول یا امانی دارند و یا برای واحد اقتصادی دیگری پیمانکاری انجام می‌دهند، توصیه می شود.

    • امکان ثبت تولید ثابت : جلوگیری از تغییر فرمول و مواد مصرفی در هنگام تولید
    • امکان ثبت تولید متغیر : امکان تغییر مقادیر مصرفی و هزینه های سربار در هنگام ثبت تولید
    • امکان محاسبه قیمت تمام شده محصولات نسبت به قیمت روز مواد مصرفی
    • امکان ویرایش و افزودن هزینه های سربار جدید
    • امکان ثبت هزینه های سربار در تولید و تاثیر مستقیم آن در قیمت تمام شده محصول
    • کسر اتومات مواد مصرفی از انبار مواد اولیه پس از تولید کالا
    • افزودن اتومات محصولات تولید شده به انبار محصولات پس از تولید کالا
    • امکان مشاهده قیمت تمام شده کالا قبل از تولید نهایی محصول
    • امکان برآورد هزینه های تولید قبل از ثبت نهایی تولید
    • امکان تعیین انبار مواد مصرفی و انبار محصولات در فرمول تولید
    • امکان تغییر انبار مواد مصرفی و محصولات در هنگام تولید
    • طراحی، تولید و چاپ بارکد برای کالاهای تولید شده جهت فروش بارکدی محصولات
    • امکان هشدار کسری موجودی کالاهای مصرفی و گزارش کسری مواد اولیه
    • بانک اطلاعاتی قدرتمند SQL Server
    • نمایش گزارش فروش بر اساس یک کالای خاص یا تمامی کالاها
    • گزارشات حساب اشخاص از جمله اشخاص بدهکاران، اشخاص بستانکاران، اشخاص بی حساب، ویزیتورها، پرسنل و …..
    • گزارش سود و زیان بر اساس کالا، اشخاص، انبار، ویزیتور، گروه کالا، از فاکتور تا فاکتور، بین بازه زمانی و …..
    • نمایش گزارش فروش بر اساس یک شخص خاص یا تمامی اشخاص
    • گزارش بدهی، بستانکاری، نقدینگی، اسناد دریافتی و پرداختی، دارایی ثابت، برداشت شرکا، و سرمایه خالص
    • گزارش موجودی کالا براساس انبار، بین بازه زمانی و طبقه بندی کالاهای بدون موجودی، دارای موجودی، کالاهای امانی و ….
    • گزارش فروش روزانه، ماهانه، بین بازه زمانی ونمایش قیمت تمام شده و قیمت خرید کالاهای فروخته شده
    • مرتب سازی کالاها و اشخاص بر اساس پر فروش ترین و کم فروش ترین کالا به صورت صعودی و نزولی
    • امکان گزارش فروش بر اساس ویزیتورها و کاربران به صورت مجزا
    • گزارش پر سود ترین مشتریان با امکان مرتب سازی صعودی و نزولی
    • گزارش سود و زیان کلی عملکرد سال مالی
    • گزارش سود بین بازه زمانی دلخواه
    • گزارش سود بر اساس فاکتور خدمات
    • گزارش سود بر اساس گروه ها و زیر گروه های کالاها
    • گزارش سود و زیان بر اساس فاکتورهای انتخاب شده
    • گزارش سود بر اساس کالا و نمایش کالاهای پرسود
    • گزارش سود بر اساس شخص و نمایش اشخاص پرسود
    • گزارش سود و زیان بر اساس ویزیتورها
    • گزارش سود بر اساس کاربران و فروشندگان
    • گزارش سود بر اساس انبارها یا هر انبار به صورت مجزا
    • گزارش سود بر اساس فاکتورهای فروش

    مدیریت درست کارگاه ها و کارخانه های تولیدی

    .انجام امور حسابداری در شرکت‌های تولیدی اهمیت بسیار زیادی دارد. محاسبه قیمت تمام‌شده کالا، مدیریت کالاها در انبار و کاهش هزینه‌های تولید از مهم‌ترین چالش‌های شرکت ها و کارگاه هایی است که به تولید کالا مشغول هستند. بنگاه های کوچک و متوسط (sme) برای رقابت با شرکت های بزرگ و غول های چند ملیتی باید برای محصولات خود قیمت رقابتی در نظر بگیرند و این مهم جز با به حداقل رساندن هزینه ها امکان پذیر نیست. تنها به کمک یک نرم افزار حسابداری تولیدی دقیق و کارآمد است که می‌توان مشکلات را حل و کارگاه را به بهترین شکل ممکن اداره کرد. به همین دلیل ما در کاکتوس، پس از نیاز سنجی و مطالعه ی بنگاه های کوچک و متوسط، نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی را طراحی کردیم تا تمامی نیازهای این گروه از فعالین حوزه تجارت در خصوص مدیریت اطلاعات منابع سازمانی را پوشش دهیم.
    خرید گزارش بهای تمام شده پروژه در نرم افزار پیمانکاری 3

    برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

    تعریف پروژه در نرم افزار حسابداری پیمانکاری کاکتوس

    برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

    فرمول تولید در نرم افزار صنعتی و تولیدی

    .پس از تحقیقات فراوان در این حوزه ما به این نتیجه رسیدیم که شما در بحث تولید نیازمند نرم افزار حسابداری صنعتی هستید که بتوانید محصولات خود را در آن فرموله کنید، به اصطلاح BOM یا درخت محصولات را طراحی کنید. این امکان در نرم افزار صنعتی و تولیدی کاکتوس فراهم آمده است و به محض تعریف فرمول ساخت، بهای تمام شده مواد اولیه در اختیار قرار می گیرد. در صورت فعال بودن فرمول مورد نظر با صدور سند تولید، کالاهای مصرفی به صورت خودکار از موجودی انبار کاسته و سند مصرف مواد صادر می شود. محاسبات قیمت گذاری اسناد انبار به صورت خودکار انجام می شود و در نهایت تمامی اسناد بر اساس استاندارد سند حسابداری تعریف شده به صورت خودکار نمود مالی پیدا می کنند و در سیستم ثبت و ضبط می گردنند.
    پشتیبانی حرفه ای

    یک سال پشتیبانی رایگان نرم افزار حسابداری برای کاربران کاکتوس

    در کاکتوس کامپیوتر فروش آغاز یک تعهد است و کاربران نرم افزار حسابداری کاکتوس با توجه به نسخه ای که خریداری می کنند از 6 ماه تا یکسال بصورت رایگان تحت حمایت واحد پشتیبانی کاکتوس خواهند بود و دغدغه ای برای شروع استفاده از نرم افزار و رویارویی با سوالات و مشکلات نرم افزار نخواهند داشت. ما در واحد پشتیبانی کاکتوس در کنار شما هستیم تا شما با خیالی آسوده مدیریت مالی کسب و کار خود را با نرم افزارهای کاکتوس انجام دهید. همچنین در طی مدت پشتیبانی رایگان، تمامی آپدیت هایی که برای نرم افزار ارائه می شود، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

    پشتیبانی کاکتوس کامپیوتر

    نحوه ارائه خدمات و ارتباط با واحد پشتیبانی

    کارشناسان واحد پشتیبانی کاکتوس کامپیوتر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 13 آماده ارائه خدمات پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند می باشند. شما می توانید از طریق شماره زیر با واحد پشتیبانی کاکتوس در ارتباط باشید.

    واتس اپ واحد پشتیبانی
    3803 322 0912
    تلفن تماس
    278 98 440 (021) --- 126 99 440 (021)
    691 60 449 (021) --- 449 98 440 (021)
    ایمیل
    Support@cactus.ir

    واحد پشتیبانی نرم افزار حسابداری کاکتوس، به کمک نرم افزار Any Desk به سیستم شما مشتریان عزیز متصل می شود تا به رفع موارد پیش آمده بپردازند. برای راحتی هرچه بیشتر شما مشتریان گرامی، در لینک زیر مطلبی را درباره نصب و نحوه استفاده از این نرم افزار، به همراه لینک دانلود آن تهیه کرده ایم.

    شما مشتریان عزیز می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر، اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی، در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند تا مشکل شما را رفع کنند.

    ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری در کاکتوس کامپیوتر به دو صورت می باشد.

    • مشتری می تواند در محل شرکت کاکتوس کامپیوتر، به صورت حضوری مراجعه کند تا خدمات پشتیبانی برای ایشان انجام شود. ( حتما قبل از حضور در مجموعه، با واحد پشتیبانی هماهنگی به عمل آید، در غیر این صورت از پذیرش شما مشتریان عزیز معذوریم)
    • در برخی از مواقع به دلیل آنکه مشتری با محدودیت هایی مواجه می باشد، نیاز دارد که کارشناس پشتیبانی در محل ایشان برای انجام خدمات حاضر شود. در این حالت شما مشتریان گرامی می توانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی کاکتوس، هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

    اصناف و مشاغل تحت پوشش بسته نرم افزار صنعتی و تولیدی

    در بسته نرم افزار صنعتی و تولیدی، سیستم هایی همچون سیستم حسابداری صنعتی، نرم افزار انبارداری و تولید و… ارائه می شود. پکیج برنامه صنعتی و تولیدی کاکتوس ، به شما به منظور صرفه‌جویی در زمان برای انجام امور تولید کمک می‌کند تا شما زمان بیشتری را برای رسیدگی به مسئولیت‌های محل کارخود داشته باشید. در نرم افزار صنعتی کاکتوس، امکان مدیریت یک یا چند فرمول تولید، ثبت اطلاعات طبقه‌بندی شده مربوط به هر تولید یا فرمول تولید با صرف کمترین زمان و به شکلی ساده و دقیق وجود دارد. این برنامه به صورت کامل حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی را به صورت کامل پوشش دهی می کند. برخی از حوزه های صنعتی و تولیدی در زیر آمده است.

    رایگان تست کنید

    استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی رایگان

    برای آشنایی و اطمینان از عملکرد برنامه حسابداری بازرگانی، شرکت کاکتوس امکاناتی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا از این طریق بتوانند قبل از خرید، با نرم افزار رایگان حسابداری کاکتوس کار کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

    یکی دیگر از امکانات برای آشنایی متقاضیان با برنامه حسابداری بازرگانی از طریق هماهنگی با قسمت پشتیبانی کاکتوس می باشد. بدین صورت که از طریق بستر اینترنتی به سیستم کارشناس کاکتوس متصل می شوید و از راه دور کارکرد برنامه را همراه با توضیحات زنده کارشناس ملاحظه می کنید و اگر سوالی داشتید با ایشان مطرح میکنید تا پاسخ سوالات شما را بدهند.

    برنامه حسابداری بازرگانی کاکتوس برای استفاده علاقمندان روی یکی از سیستم های موجود در شرکت کاکتوس کامپیوتر نصب شده است و شما کاربر گرامی برای تست نرم افزار می توانید به مدت محدود از برنامه استفاده کنید.مدت زمان استفاده از این برنامه با هماهنگی با قسمت فروش کاکتوس برای هر کاربر تعیین می گردد. بعد از کار با این برنامه، در صورت تمایل کاربر به خرید توضیحات تکمیلی به ایشان ارائه می گردد.

    خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی  آنلاین

    هر شرکت تولیدی در اولین قدم نیازمند برنامه ای  می باشد که به ثبت و محاسبه دقیق هزینه های آن واحد بپردازد و توانایی ارائه گزارشاتی در این زمینه را داشته باشد. صاحب کسب و کار و مدیران قسمت های مختلف باید بتوانند در زمان مناسب بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایند.

    این  شرکت ها مواد اولیه و کالاهایی را خریداری  می نمایند که طی فرایندهایی آنها را تغییر شکل داده  و یا به کالای جدیدی تبدیل می نمایند. هزینه هایی که جهت خرید این مواد اولیه میشود و همچنین هزینه هایی که در راه تبدیل آنها به کالایی دیگر انجام می شود  تا به فروش رسیده و درامد برای مجموعه کسب نماید،  در تعیین سود خالص هر تولیدی نقش کلیدی را ایفا می نمایند. شرکت های تولیدی با کمک عوامل تولید به ساخت کالاهای جدید می پردازند.

    لذا در پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی،  خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی اولین زیر مجموعه این پکیج است که باید مورد توجه قرار گیرد. در این نرم افزار مخارجی که برای اداره امورات  معمول و پیشبرد فعالیت‌های شرکت  انجام میشود  و تحت نام هزینه می باشد، همگی در وضعیت های پیش نویس و  غیر قطعی و یا قطعی و نهایی ثبت می شوند تا هرگونه اشتباهی که میتواند ناشی از خطای انسانی و … غیره باشد، قابل ویرایش شود. گزارشاتی که از قسمت هزینه دریافت می شود کاملا قابل استناد باید باشند.

    باید توجه داشت هزینه ها منافع آتی نداشته  ولی برای اداره تولیدی و تداوم فعالیت شرکت تولیدی نیاز هستند لذا تحت کنترل بودن هزینه ها ضروری است. در همین راستا میتوان گفت  خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی محیطی را فراهم می کند تا انواع هزینه‌های صورت گرفته، ثبت شده و برای  حسابهای کل، معین، تفضیلی به کار برده شود.

    ارزش خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

     هزینه ‌های ثبت شده در نرم افزار حسابداری تولیدی و صنعتی  در دو دسته کلی هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم یا سربار  دیده می شوند، کاربران به راحتی اسنادی که به طور مستقیم به  هزینه هایی که با بخش تولید و ساخت کالاها  ارتباط دارند را ثبت می کنند به طور مثال هزینه هایی مانند دستمزد مستقیم،  برق مصرفی قسمت تولید، مواد اولیه ای که به طور مستقیم  جهت ساخت مورد استفاده قرار می گیرند و یا موادی که به طور غیرمستقیم در فرایند تولید دخیل هستند همگی  ثبت  می شوند و با کمک امکاناتی مانند  گروه بندی، اسناد حسابداری گروهبندی شده و در زمان مناسب بر طبق گروه  بندی های انجام شده به راحتی و به سرعت در قالب گزارشات حسابداری ارائه می گردند، در این گزارشات حتی هزینه حمل مواد اولیه خریداری شده و یا هزینه تعمیر ماشین آلات تولید کاملا در دسترس می تواند قرار گیرد.

    اهمیت ثبت تک تک این هزینه ها بدان جهت است که آنها به طور  مستقیم با فرایند  تولید کالا ارتباط دارند و بهای تمام شده کالا را تشکیل خواهند داد که در قیمت گذاری کالا نقش کلیدی را بازی می نماید.

    موفقیت هر شرکت تولیدی در گرو پرداختن  به تک تک هزینه ها به‌ صورت جداگانه و  بررسی آن ها می باشد. مدیر تولید های موفق با بررسی دقیق هزینه ها و بهای تمام شده کالا در راستای بهره وری مجموعه کمک می نمایند. آنها  هزینه های مستقیم و غیر مستقیم را در خلال گزارشات نرم افزار حسابداری تولیدی و صنعتی  مشاهده نموده و فرایندهای تولید  را در صورت امکان تصحیح می نمایند تا بتوانند در راستای کاهش هزینه های تولید گام بردارند.

    تهیه گزارشات بین دوره ای یکی از امکاناتی است که با خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس فراهم میشود تا شمای کلی از وضعیت موسسه در اختیار مدیر تولید و سایر استفاده کنندگان قرار بگیرد. با توجه به ثبت هزینه های دستمزد کارگران قسمت تولیدی و کارگران مشغول در قسمت مواد خام و  دستمزد اپراتور هایی که با ماشین‌آلات کار می کنند، حتی در زمینه تغییر نیروها در پست و بخش های مختلف و یا جذب افراد جدید راحت تر تصمیم گیری  میتوان نمود.

     باید قبول کرد هزینه دستمزد در بهای تمام شده کالاها سهم زیادی را به خود اختصاص میدهد، حتی دستمزد  کارکنان  در نگهبانی و  یا سرپرستان تولید  نیز در بهای تمام شده کالاها  موثر می باشند و در قسمت  هزینه ‌های غیر مستقیم و سربار در بخش هزینه های دستمزد در اختیار تصمیم گیران موسسات قرار می گیرد.

     هر گونه اشتباهی در محاسبه بهای تولید به طور مستقیم در تعیین قیمت کالا موثر بوده و سبب کاهش سود خالص و یا کاهش فروش کالا و مزیت رقابتی آن خواهد شد؛ بنابراین به جرات میتوان گفت کنترل بهای تمام شده کالا یکی از مهمترین وظایف مدیر تولید بوده و در سرنوشت موسسات نقش فوق العاده مهمی را بازی می نماید.

    خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی در کاکتوس

    در سوی دیگر ثبت درآمد و کنترل آن مسئله مهمی است که در مدیریت یک مجموعه و تداوم عمر موسسه نقش مهمی بازی را می کند. به طبع هیچ مجموعه ای بدون درآمد و سود خالص نمی تواند به حیات خود ادامه دهد. با خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس تمامی عملیات های مربوط به درآمدها  برای یک موسسه تولیدی و صنعتی نیز همچون هزینه‌ها ثبت می گردد.

    تا این نوع حسابداری به مدیران و تصمیم گیران کمک نماید با یک پیش‌بینی دقیق از هزینه‌های که انجام خواهد شد و درآمدهایی که به دست خواهد آمد برای تولید یک محصول در  موسسه خود  تصمیم گیری نمایند. آنان با داده های پیچیده ریاضی و بیان آماری دقیق که اکنون در قالب گزارش هایی که داده ها را برای تجزیه و تحلیلی به شکل ساده ای ارائه میکند میتوانند میزان ریسک‌پذیری و قیمت منطقی محصولات خود را تعیین کنند.

     بدین‌ ترتیب چنین امکاناتی به افراد کمک می کند با اطلاعات برنامه های  حسابداری صنعتی در عرصه تولید تصمیماتی درستی را اتخاذ نمایند. کاربران همچنین با ثبت درآمدها  در دو دسته بندی درآمدهای عملیاتی (اصلی) و درآمدهای غیر عملیاتی (فرعی) به استفاده کنندگان این امکان را می دهند   در کنار کنترلی همه‌جانبه  بر روی هزینه‌های دستمزد، مواد برای ادامه روش های کنونی و یا تغییرات لازم  تصمیماتی معقولانه ‌تر و دقیق‌تر بگیرند.

    باید قبول کرد هدف از تاسیس یک کسب و کار  تولیدی کسب سود با فروش کالاهای تولیدی می باشد و اگر درآمد حاصل از این فروش صورت نگیرد، عملا ادامه حیات کسب و کار امکان پذیر نمی باشد. قابل ذکر است درآمدی که از فروش کالای تولیدی شرکت  حاصل می شود جزو درآمد عملیاتی محسوب می گردد و محور اصلی ادامه حیات شرکت می باشد.

     البته در این میان درآمدهای دیگری نیز موسسات در کنار درآمد حاصل از فروش کالا کسب می نمایند که تحت عنوان درآمدهای غیر عملیاتی مطرح می باشد، در همین راستا میتوان به درآمدهایی مانند درآمدهای حاصل از فروش ضایعات و یا درآمدهای  غیر ثابتی همانند جوایز و سودهای بانکی اشاره نمود. در نرم افزار حسابداری صنعتی و تولید هر دو نوع درآمدها ثبت می شوند تا در انواع گزارشات به اطلاع استفاده کنندگان رسانده شود.

    کاکتوس با قرار دادن  امکان انتقال و ارسال اطلاعات و همچنین  گزارشات در  قالب اکسل و پی دی اف و… به استفاده راحت تر از این گزارشات کمک نموده است. البته کاکتوس برای سهولت بیشتر کار با نرم افزار حسابداری و تصمیم گیری های به موقع  امکان تهیه گزارش عملیات روزانه را نیز به کاربران داده است تا مدیرانی که با دقت کارکرد موسسه خود را  زیر نظر دارند از شرح گزارشات روزانه برای کنترل بهتر مجموعه خود استفاده نمایند. همچنین در  نرم افزار حسابداری کاکتوس برای به حداقل رساندن خطاهای انسانی و برای سرعت عمل امکان انتقال گردش حساب یک سرفصل به  یک سرفصل دیگر فراهم شده است.

    از امتیازات دیگر خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی این است؛ حسابداران برای پیش بینی هزینه های تولید از اطلاعات دوره های مالی سالهای قبل به خوبی استفاده می نمایند،  به همین دلیل توجه به هزینه مواد اولیه   و تغییرات آن در دوره جدید به عنوان  عضو موثری  از انواع هزینه های تولید اگر از همان ابتدا مشخص باشند، دشواری کار حسابداران  را کاهش‌  می دهند.

     لذا جهت کمک به حسابداران  یکی دیگراز  امکاناتی که برای حسابداران در این پکیج جذاب می باشد و به افزایش آگاهی آنان کمک می کند، انتقال داده ها از اسناد  اختتامیه به اسناد افتتاحیه دوره مالی جدید  و  همچنین انتقال سرفصل حسابها در کنار   اطلاعات پایه از  سال مالی قبل  به سال مالی جدید است.  آن‌ها از داده ها و اطلاعات قبل کمک می گیرند تا با برآورد دقیق تر  هزینه‌های تولید و پیش‌بینی سود،  جهت ادامه  فعالیت بهتر به شرکت یاری رسانند.

    خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی رایگان

    در هنگام خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی با چهار نرم افزار در کنار هم کاربران روبرو می شوند؛ نرم افزارهایی که با هم در ارتباط هستند. این برنامه ها در عین اینکه مستقل هستند و هر کدام به تنهایی می توانند قسمتی از رویدادهای مالی یک مجموعه تولیدی و صنعتی را پوشش دهند، به تکمیل کارکرد های هم دیگر نیز با توجه به ارتباطی که دارند کمک می نمایند.

     در این نرم افزار طراحان کاکتوس بنا بر تجربیات و تخصص خود و تجربیاتی که حسابداران با تجربه و مدیران مالی حرفه ای فعال در زمینه  حسابداری صنعتی انتقال داده اند،، اقدام به نیاز سنجی کرده و سعی نموده اند و پکیجی در اختیار صنعت کشور قرار می دهند که تمام نیاز های آنان را برآورده سازد. امکانات حرفه ای در کنار کاربری ساده قرار گرفته است به صورتی که حتی هنگام خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی به صورت رایگان از سایت، کاربران می توانند از امکانات استفاده نمایند. همانطور که در قسمت قبل نیز اشاره شد  اولین برنامه، نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی است  و دومین برنامه کاربردی،  نرم افزار انبارداری صنعتی و تولیدی است.

    مزایای خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی 

     خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی صورت های مالی  را در اختیار کاربران قرار میدهد تا به عنوان ابزاری قدرتمند در اختیار شرکت ها قرار گیرد.  در میان  لیست صورت های مالی مهم که هر تولیدی به آن نیاز دارد و  خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی  کاکتوس می‌تواند در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهد می توان به  ترازنامه، صورت جریان وجوه نقد، صورت سود و زیان اشاره نمود که ورود نقدینگی و مکان و  زمان و مقدار مصرف آن  را در اختیار استفاده کنندگانی مانند مدیرعامل و سهامداران، سرمایه گذاران قرار می دهد.

    تمامی استفاده کنندگان داخلی و خارجی به  صورت‌های مالی به دلیل اینکه  حول دارایی‌ها و بدهی‌های  موسسه می‌گردد جهت تحلیل موقعیت فعلی تولیدی و  پیش بینی آینده آن نیاز دارند. آنان بدون در اختیار داشتن چنین اطلاعاتی نمیتوانند در صورت لزوم تغییراتی را در استراتژی کنونی سازمان خود و یا در طراحی و برنامه ریزی استراتژی آینده آن اعمال نمایند.

    باید پذیرفت وقتی استفاده کنندگان اطلاعاتی  دقیقی در مورد جزئیات دارایی ‌ها و   همچنین بدهی ‌های موسسه  خود  از طریق  ترازنامه به دست آورند، میتوانند در رابطه با مواردی مانند افزایش دارایی ها تصمیم گیری نمایند.

    آنان اگر درباره میزان درآمد ها و همه هزینه‌ های خود اطلاعاتی نداشته باشند یعنی صورت سود و زیان به صورت صحیح و دقیق چنین اطلاعاتی را در اختیار  آنان قرار ندهد، چگونه می توان انتظار داشت در رابطه با توسعه کار تصمیم به هنگامی را اتخاذ نماید.  در همین راستا نرم افزار جامع حسابداری کاکتوس با کمک صورت های مالی   می خواهد کمک کند محاسبه سود و زیان شرکت تولیدی به سادگی امکان پذیر گردد.

    اما همانطور که اشاره گردید نرم افزار دوم این پکیج خرید  نرم افزار انبارداری صنعتی و تولیدی می باشد. چه کسی می تواند نقش انبارداری صحیح و دقیق را در سودآوری و یا زیان دهی یک مجموعه تولیدی که با انبار مواد اولیه و انبار کالاهای ساخته شده سروکار دارد و هزینه مواد اولیه آن سهم بزرگی در هزینه هاست و درآمد اصلی آن از فروش کالاست، نادیده بگیرد؟

     اطلاع از میزان مواد اولیه و تاریخ ورود و خروج آنها در ادامه حیات خط تولید نقش فوق العاده مهمی را بر عهده گرفته است؛ برای برنامه ریزی تولید هر مدیر تولیدی به داشتن اطلاعات دقیق در رابطه با مواد اولیه و قیمت و موجودی آن و حتی میزان مصرف آن نیازمند است. به گونه ای که در نرم افزار انبارداری صنعتی و تولیدی برای انبار مواد اولیه امکان تعریف نقطه سفارش وجود دارد.

     کاربر میتواند با توجه به تعداد و تنوع مواد اولیه  مقدار با صرفه ی سفارش را برای آنها به تفکیک تعریف نماید. هر مدیر تولیدی می داند برای هر واحد کالای که ساخته خواهد شد از هر ماده ای به چه میزان نیاز مند است، لذا با تعریف نقطه سفارش مقرون به صرفه و متناسب با نیاز خط تولید و تعریف حداقل و میزان حداکثر موجودی برای هر کدام از کالا یکی از گام های مهم در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری می تواند برداشته شود

    از سوی دیگر مدیریت انبار کالاهای ساخته شده در میزان فروش و پاسخگویی مناسب به سفارشات نقش خاص خود را دارد، نمیتوان بدون مدیریت انبار کالاهای ساخته شده به موقع سفارشات را پاسخ داد، لذا در نرم افزار انبارداری صنعتی و تولیدی انواع رسید و حواله ‌فروش، مرجوعی، ابتدای دوره و.. و حتی انتقالی بین انبارها قابل صدور می باشد تا کاربران همیشه از موجودی انبار خود اطلاعات درستی داشته باشند.

    برنامه خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی 

    در هنگام خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی سومین برنامه ای که نظر کاربران را به خود جلب می نماید نرم افزار خرید و فروش صنعتی و تولیدی است. بدون فروش کالای ساخته شده هیچ شرکت تولیدی نمیتواند به مدت زیادی به حیات خود ادامه دهد، به همین دلیل پرداختن به قیمت مناسب برای  فروش بر اساس میزان سود زیان تعیین شده تنها با فروش کالا معنا خواهند یافت. بدون اینکه فروشی صورت گیرد برنامه ریزی برای  سرمایه‌گذاری‌ های بعدی معنای خود را از دست خواهد داد.

    هدف از خرید یک پکیج حسابداری برای  شرکت تولیدی دستیابی به  صحیح ترین  و دقیق ترین  داده ها می باشد، داده هایی که مانند نقشه یک راه  به گردانندگان نشان دهند در راه دستیابی  کامل به اهداف تعریف شده برای سازمان آیا گام بر می دارند یا نه؟

    لذا  پکیج حسابداری  به برنامه خرید و فروشی نیاز دارد که با قرار دادن اطلاعات دقیق در زمینه فروش کالاها به فراهم کردن امکانات لازم برای دستیابی به اهداف  کمک نماید. با مهیا بودن امکان تهیه انواع گزارشات خرید و فروش به صورت تفکیک شده بر اساس فاکتورها  و یا اعمال فیلتر بر اساس تاریخ، مشتری و…  می‌توان  اطمینان داشت استراتژی های سازمان برای درامد زایی قابل کنترل خواهد بود.

     باید حسابداری بتواند  واحد های تولیدی را در جهت  دستیابی  به برنامه های رشد و  توسعه خود و هدایت  پروژه  های مالی در شرکت های تولیدی به  میزان مطلوب به خوبی هدایت کند.

    لازم به ذکر است در نرم افزار  خرید و فروش صنعتی و تولیدی کاکتوس  جهت  کنترل بهتر فروش، ثبت فاکتور کالا و خدمات، مرجوعی بودن کالا و یا حتی وضعیت امانی و برگشت از فروش همگی باید کاملا مشخص باشند.

    قسمت چهارمی که در هنگام خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی مورد توجه میباشد؛ نرم افزار خزانه داری صنعتی و تولیدی می باشد که در کنار سایر امکانات پکیج قرار میگیرد تا در کنار  کم کردن  هدر روی مواد اولیه و  بهبود کنترل ورود و  خروج  مواد از انبارها و قیمت گذاری سریع و درست در کنترل مالی و جریان نقدی شرکت کمک نماید.

    حسابداران با تجربه به خوبی می دانند با کمک نرم افزار خزانه داری   می توانند جریان وجه نقد و تبادل آن را  با سایر سازمان‌های و مشتریان   کنترل نمایند. اطلاع از میزان جریان نقدی و منابعی که در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت به ذینفعان شرکت کمک می نماید در رابطه با  معاملات خود با خریداران کالاهای خود  و فروشندگان مواد اولیه سیاست های بهتری را اتخاذ نمایند. آنان با اطلاع از صورت مالی وجوه نقد و  بدهیهای که باید تصفیه شوند میتوانند در رابطه با تزریق منابع مالی به موقع اقدام نمایند.

    در نرم افزار جامع خزانه داری صنعتی و تولیدی کاکتوس برای کاهش خطاهای انسانی و افزایش سرعت عمل کاربران اسناد به صورت خودکار صادر می گردند و با کمک امکان انواع گزارش گیری متناسب با نیاز کاربران، این فرصت به حسابداران داده شده است با صرفه جویی در وقت و کاستن زمان برای انجام کارهای تکراری به بررسی فرایندهای مالی شرکت پرداخته و به مدیران در تجزیه و تحلیل مالی کمک نمایند.

    و اما کلام آخر:  در میان انواع ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارهای  تولیدی، حسابداری تولیدی به  عنوان یکی از ابزارهای لازم برای اداره شرکت مطرح می باشد.  در کنار استفاده از حسابدار ماهر،  خرید نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی  می تواند به مدیریت کامل شرکت منتهی شود.

    زیرا برای مدیریت موفق تولید هر کالایی  به گزارش هایی نیاز است که داده های پیچیده را به شکلی ساده قابل تجزیه و تحلیل نماید؛ مدیران برای برآورد سود خود به چنین سوابق و اطلاعاتی نیاز دارند.  آنان حسابداری تولیدی کاملی را نیاز دارند که بتوانند به وسیله آن فرایندهای مالی را تحت کنترل درآورند، چنین مدیریتی می تواند  تاثیر  قابل توجهی در آینده یک شرکت گذارد.

    در ادامه با ما همراه باشید با

    نسخه ها و لیست قیمت بسته نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

    پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس، یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای حسابداری برای شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی می باشد که می تواند نیازهای مختلف حوزه تولید را برطرف کند. این نرم افزار حسابداری ساده برای مدیریت کسب و کارهای های کوچک و متوسط تا کسب و کارها و شرکت های تولیدی با پروژه های بزرگ مناسب بوده و می تواند تمامی نیازهای آنان را مرتفع سازد. به همین دلیل ما بر آن شدیم که پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی کاکتوس را در 2 دسته (سطح بندی و اشتراکی) ارائه کنیم تا هر کسب و کار و سازمانی بر اساس نیاز و بودجه ای که دارد اقدام به خرید و تهیه نرم افزار حسابداری تولیدی کند.

     

    برای مشاهده لیست قیمت های هر دسته، روی تب ها کلیک کنید.

    در این حالت شما می توانید بر اساس نیاز کسب و کار خود یکی از 4 سطح نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی را خریداری و از آن استفاده کنید. ساده ترین سطح (سطح برنزی) مناسب برای کسب و کارهای خیلی کوچک با فعالیت خیلی کم می باشد و سطوح نقره ای، طلایی و الماسی هرکدام از نسخه قبلی خود پیشرفته تر و دارای امکانات بیشتری می باشند. در صورتی که در انتخاب سطح مناسب برای کسب و کار خود تردید دارید، کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی و بهترین پلن را که مناسب برای کسب و کار و سازمانتان هست را به شما معرفی کنند.

    سطح برنزی نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی مناسب برای کسب و کارهای خیلی کوچک با فعالیت خیلی کم می باشد که نیازهای پایه مدیران مالی برای عملیات تولیدی را پوشش می دهد. رابط کاربر بسیار ساده و راحت کار، قیمت پایین و پوشش دهی نیازهای پایه کسب و کار، از ویژگی های این سطح می باشد.

    سطح نقره ای مناسب برای کسب و کارهای کوچک با فعالیت متوسط می باشد، که علاوه بر امکانات سطح برنزی، شامل امکاناتی همچون انتقال حساب ها، مانده حساب اشخاص،لیست چک های سررسید، مرتب سازی اسناد، ایجاد سناریو تخفیف، درخواست خرید کالا، گزارشات فصلی و… میباشد.

    سطح طلایی مناسب برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ با فعالیت زیاد می باشد. این سطح علاوه بر دارا بودن امکانات دو سطح برنزی و نقره ای، شامل امکاناتی همچون گزارش فصلی، امکان ثبت مراکز هزینه،  تراز مراکز هزینه، گزارش صورت حساب مشتریان، گزارشات جامع، امکان دریافت چک های انتظامی، امکان ثبت مرکب اسناد، راس گیری چک ها، ارتباط با دستگاه بارکدخوان، تعریف مراکز پروژه و مصرف، امکان ثبت فاکتور خدمات و… میباشد.

    سطح الماس علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات 3 سطح قبلی، دارای زیر سیستم گزارشات مدیریتی ( گرفتن گزارش بین چند سال مالی ) است که می تواند بسیار تسهیل کننده کار مدیران مالی شرکت ها باشد. همچنین امکان ساخت و طراحی هر تعداد گزارش خاص مورد نیاز مشتری در این سطح وجود دارد. از دیگر ویژگی های این سطح می توان به امکان ایجاد چندین دیتابیس مجزا اشاره نمود تا مدیران مالی بتوانند کارهای مالی شرکت های مختلف را به سادگی توسط نرم افزار انجام دهند. علاوه بر موارد یاد شده، امکان اختصاصی‌سازی نرم افزار در این سطح وجود دارد.

    آن دسته از کسب و کارهایی که توان مالی بالایی ندارند، می توانند با پرداخت مبلغ حق اشتراک نرم افزار، از سطح نقره ای استفاده کنند. در این حالت شما با پرداخت مبلغ روزانه کمتر از 3 هزارتومان می توانید از کلیه امکانات این سطح بهره مند شوید. همچنین هزینه هایی از قبیل پشتیبانی و آپدیت نرم افزار و… به صورت رایگان انجام می شود. توجه داشته باشید در این حالت پس از پایان یافتن مدت زمان اشتراک شما، دسترسی شما به نرم افزار قطع می شود و پس از پرداخت مبلغ حق اشتراک، دوباره این دسترسی فعال خواهد شد.

    در صورتی که در انتخاب سطح مناسب برای کسب و کار خود تردید دارید، کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی و بهترین پلن را که مناسب برای کسب و کار و سازمانتان هست را به شما معرفی کنند.

    هر روز با یک مطلب تازه و جذاب همراه ما باشید

    آخرین مقالات

    در این بخش می توانید مقالات مرتبط با موضوع حسابداری و نرم افزار حسابداری را مشاهده نمایید. این مقالات چکیده ای از مهمترین مباحث مرتبط با حسابداری و سیستم حسابداری کاکتوس را به زبانی ساده برای شما بیان می کند. به عنوان مثال مهمترین نکاتی را که باید قبل از خرید نرم افزار حسابداری مد نظر قرار دهید را می توانید در بلاگ سایت نرم افزار حسابداری کاکتوس مشاهده فرمایید. مقالات را مطالعه کنید و دانش خود را با دیگران در میان بگذارید فقط کافیست روی مقاله مورد نظر کلیک کنید. اگر نظری داشتید یا درخواست توضیح درباره مسئله خاصی را داشتید خوشحال می شویم که با ما در میان بگذارید.

    نرم افزار حسابداری قنادی شرکت کاکتوس

    نرم افزار حسابداری قنادی شرکت کاکتوس برای هر صنف نرم...

    نرم افزار حسابداری عطاری را با کاکتوس بشناسید

    نرم افزار حسابداری عطاری نرم افزار حسابداری عطاری یک نرم...

    نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

    خرید نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری نرم افزار حسابداری...

    نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین کاکتوس

    نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین...