نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک

نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک یک ابزار قدرتمند در زمینه کاری شما است. شما برای اینکه بتوانید کنترل امور را به خوبی در دست بگیرید لازم است که انبار را بتوانید به بهترین نحو اداره کنید که این کار با نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس بسیار آسان میشود. از جمله ویژگی های مهم نرم افزار این است که به صورت یکپارچه با بخش های انبارداری و خزانه داری ارتباط برقرار میگیرد. این بدان معنا است که وقتی کالایی وارد انبار میشود یا به فروش میرسد پس از صدور فاکتور به طور اتوماتیک اعلام افزایش یا کسر موجودی برای بخش انبار ارسال میشود. این یکپارچه بودن نرم افزار به شما کمک میکند راحت تمام امور را در دست اختیار بگیرید.

امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک

با یکی از ویژگی های نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک که یکپارچه بودن آن است آشنا شدید. قبل از اینکه به گفتن امکانات آن بپردازیم یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار را میگوییم. ویژگی آن این است که شما بدون اینکه دانش فنی در زمینه حسابداری داشته باشید میتوانید از آن استفاده کنید و آن کار حسابداری را برای شما به صورت دقیق و حرفه ای انجام دهد. حال با توجه به اینکه دو مورد از ویژگی های مهم نرم افزار را دانستید به امکانات آن در زیر اشاره خواهیم کرد.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری فروشگاهی

تعریف رنگ و سایز در نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک

در مورد پوشاک دو مورد رنگ و سایز بسیار دارای اهمیت است. دلیل آن هم این است که لباس ها هم میتوانند بر اساس رنگ و هم سایز طبقه بندی شوند. نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک این اجازه را به شما میدهد که به راحتی کالای موجود در انبار را بر اساس رنگ و سایز در نرم افزار تعریف کنید. این کار باعث میشود زمانی که مشتری داشته باشید و بخواهید از موجودی اجناس به او بگویید به راحتی بدانید از هر مدل لباس چه تعداد سایز و رنگ مشخص موجود دارید. همچنین در صورت ناقص شدن سایز میتوانید برای جایگزینی آن اقدام کنید. این تعریف جنس باعث میشود امکان دیگری برای شما فراهم شود که در بخش بعد به آن اشاره میکنیم.

استعلام موجودی انبار با نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک

زمانی که هر کالا در نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک تعریف میشود در نهایت به شما کمک میکند که استعلام انبار را به راحتی بگیرید. به اینگونه که بعد از هر بار فروش از تعداد کالای تعریف شده کم میشود و مستقیما این موجودی جدید به بخش انبارداری انتقال میابد. از این رو شما همیشه به صورت به روز میدانید که موجودی انبار شما به چه صورت است.

استعلام موجودی انبار بر اساس رنگ

گفتیم نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک کمک میکند استعلام از انبار بگیرد. برای مثال شما میتوانید از طریق نرم افزار انتخاب کنید که تعداد رنگ های سفید یک محصول در انبار شما چه تعداد است و نرم افزار آن را برای شما نمایش دهد. حال شما این کار را با حالتی که باید به صورت دستی موجودی را چک کنید مقایسه نمایید و متوجه خواهید شد تا چه حد بر روی زمان شما تاثیر میگذارد. همچنین علاوه بر رنگ میتوانید آن را بر اساس سایز نیز استعلام کنید.

استعلام موجودی انبار بر اساس سایز

مورد بعدی در نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک استعلام بر اساس سایز است. به این صورت که شما میخواهید بدانید از یک مدل خاص مانتو در انبار شما چه تعداد سایز 36 باقی مانده است. کافی است برای این کار محصول مورد و سایز را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن به شما موجودی را نشان دهد. همانطور که مشاهده میکنید نرم افزار کار شما را صد برابر راحت میکند و زمان با ارزش شما را هدر نمیدهد.

امکان تعریف کالا در چهار سطح و به صورت جدا

همانطور که به آن اشاره شد شما میتوانید در نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک هر محصول را در چهار سطح تعریف کنید به صورتی که هر کدام آنها جدا از دیگری باشد. این چهار سطح شامل رنگ، سایز، نام کالا و در نهایت طبقه بندی کالا است. منظور از طبقه کالا این است که برای مثال شما باید در ابتدا یک هودی را در طبقه بلوزها قرار دهید. بعد در بخش نام کالا هودی را وارد کنید. سپس بر اساس رنگ و سایز سطوح دیگر را پر میکنید. از لحاظ محدودیت نیز اینگونه است که 20 رنگ و 30 سایز میتوانید وارد کنید. از این رو شما میتوانید رنگ و سایز را به صورت جدا درون نرم افزار برای یک کالا وارد کنید. همچنین میتوانید رنگ و سایزهای مشابه را به کالاهای مختلف نسبت دهید. این مدل طراحی نرم افزار باعث میشود نظم بیشتری داشته باشد و شما دچار سردرگمی نشوید.

کد گذاری روی محصولات در نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک

زمانی که شما محصولات را در نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک دسته بندی میکنید و وارد مینمایید یکی دیگر از امکاناتی که وجود دارد این است که میتوانید بر روی آنها کد قرار دهید. کد باعث میشود زمانی که بخواهید به اطلاعات کالا دسترسی پیدا کنید سریع بتوانید آن را بیابید.

کنترل کالای در حال ورود به انبار

طراحی رنگ و سایز در نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک به این صورت است که در سطر رنگ و در ستون سایز قرار میگیرد. مادامی که کالا وارد انبار میشود شما در همان لحظه میتوانید اطلاعات وارد کنید و در نهایت در انتهای هر سطر بدانید چه تعداد کالا از هر رنگ وارد انبار شده و در نتیجه تعداد کل محصول که وارد انبار شده است، چند است.

صدور فاکتور از طریق نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک

شما میتوانید با نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک در کمترین زمان ممکن وقتی که محصولی را به فروش میرسانید فاکتور فروش را نیز آماده کنید. تمام امکانات بالا باعث میشود که صدور فاکتور در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد. همچنین نرم افزار به دستگاه پرینتر نیز متصل میشود و از این رو به راحتی میتوانید فاکتور را چاپ کرده به دست مشتری دهید.

اهمیت وجود نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک در صنف شما

همانطور که تا به اینجا با امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک آشنا شدید در هر بخش در مورد اینکه هر کدام از این امکانات باعث چه تغییری در محیط کاری شما میشود نیز گفتیم. تمام آنها نشان دهنده ی اهمیت استفاده از نرم افزار است. اما یک مورد دیگر که خیلی مهم است این میباشد که نرم افزار کمک میکند تعداد مشتری های شما نیز زیاد شود. قطعا شما هم به دنبال این هستید. دلیل اتفاقی که می افتد و مشتری شما زیاد میشود این است که نظم و مدیریت و همچنین سرعت عمل در کار شما به شدت افزایش پیدا میکند به همین دلیل است که مشتری های شما ترجیح میدهند شما را برای همکاری و خرید انتخاب کنند. از این رو از هر جهت نگاه کنید خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی برای صنف شما به شدت حائز اهمیت است.

” پیشنهاد مرتبط : نرم افزار بازرگانی ارزی

نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک کاکتوس

شرکت کاکتوس نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک با کاربری آسان و کارایی بالا برای شما تدارک دیده است. این نرم افزار بر اساس سال ها تجربه بنا شده است به همین دلیل میتوانیم با اطمینان بگوییم جز یکی از کاملترین نرم افزارها در بازار میباشد. همانطور که میدانید نرم افزار بازرگانی در بازار کم است پس اینکه از جای درست آن را تهیه کنید، بسیار مهم میباشد. شرکت کاکتوس علاوه بر اینکه در هنگام طراحی و برنامه نویسی نرم افزار را در بهترین حالت برای شما آماده کرده است در هنگام فروش نیز خدمات بسیار فوق العاده ای را برای شما به همراه دارد. این خدمات ابتدا شامل پشتیبانی باشد. شما همیشه میتوانید از تیم کاکتوس برای پشتیبانی کمک بگیرید. نکته ی جالب آن هم این است که سال اول پشتیبانی به صورت کاملا رایگان میباشد. مورد بعدی در مورد آموزش یادگیری کار با نرم افزار است که دو جلسه رایگان این آموزش برای شما وجود دارد و قطعا بعد از آن به صورت کامل کار با آن را یاد خواهید گرفت.

نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک رایگان

نسخه رایگان نرم افزار حسابداری بازرگانی پوشاک نیز قبل از خرید در اختیار شما قرار میگیرد. ما یک نرم افزار کاملا شبیه سازی شده از نرم افزار اصلی را به صورت محدود برای مثال برای 50 عدد ثبت در اختیار شما قرار میدهیم. علت آن هم این است که شما با نرم افزار کار کنید تا به صورت کامل با تمام امکانات آن به طور کامل آشنا گردید. این کار باعث میشود زمانی که برای خرید اقدام میکنید پس زمینه ذهنی داشته باشید که قرار است چه نرم افزاری در اختیار شما قرار بگیرد. از این رو به شما پیشنهاد میکنیم حتما این روش را برای خرید خوب انتخاب کنید چون قطعا یک خرید مطمئن تر خواهید داشت. برای اینکه این نرم افزار را از ما دریافت کنید وارد سایت شوید و فرم را پر کنید. اطلاعات خود را وارد کنید تا در نهایت ما با شما ارتباط برقرار کرده و نسخه تستی رایگان را برای شما ارسال کنیم. مورد بعدی که باید بدانید این است که بعد از خرید نسخه اصلی میتوانید تمام اطلاعات نسخه تستی را وارد نرم افزار اصلی کنید و این کار باعث میشود در زمان شما صرفه جویی شود و همچنین موجودی های شما دستکاری نشوید.