نرم افزار حسابداری املاک

نرم افزار حسابداری املاک برای شما که در زمینه خرید و فروش املاک هستید یک گزینه بسیار عالی میباشد. این نرم افزار هم میتواند فایل های شما را دسته بندی کند و به عبارتی نظم به کار شما دهد و همچنین میتواند امور مربوط به حسابداری را بر عهده بگیرد. اگر میخواهید یک نرم افزار خوب در این زمینه برای خود داشته باشید شرکت کاکتوس نرم افزاری را طراحی و برنامه نویسی کرده است که میتوانید با اطمینان به خرید آن بپردازید. کافی است تا انتها این مطلب را مطالعه کنید تا هر آنچه لازم است را بدانید و متوجه شوید خرید شما از کاکتوس چرا با اطمینان خاطر همراه است.

اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری املاک

قبل از هر چیزی باید بدانید چرا نرم افزار حسابداری املاک را باید در مجموعه کاری خود داشته باشید؟  در حال حاضر اکثر صنف ها به نرم افزارهای مختلفی متصل هستند و بسیاری از کارهای خود را که قبلا به صورت دستی انجام میدادند بر عهده نرم افزار میگذارند. شما در کار خود با افراد بسیار و همچنین اعداد و ارقام به شدت در ارتباط هستید، همچنین کار شما به گونه ای است که هر لحظه باید از قیمت های روز باخبر باشید. از این رو یک نرم افزار میتواند همچون نیرویی قوی که هیچگاه خسته نمیشود در این موارد کنار شما باشد. نرم افزار این امکان را به شما میدهد که در بحث مالی هیچگاه خطایی صورت نگیرد و این مهمترین دلیل شما برای استفاده از نرم افزار میتواند باشد. بحث دیگر مربوط به امکانات نرم افزار است که در بخش های بعدی در مورد آنها خواهیم گفت.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

امکانات نرم افزار حسابداری املاک

اولین مورد در مورد نرم افزار حسابداری املاک این است که نرم افزار مختص این شغل میباشد. نرم افزارهای اختصاصی این ویژگی را دارند که برای استفاده قابل اعتمادتر هستند. دلیل آن هم این است که دقیقا مواردی که شما به آنها احتیاج دارید را در خود دارند. این امکانات را در زیر با هم بررسی میکنیم.

ثبت کلیه امور مربوط به خرید و فروش

در نرم افزار حسابداری املاک شما میتوانید تمام خرید و فروش هایی که صورت میگیرد را به طور کامل بدون هیچ محدودیتی در تعداد ثبت وارد سیستم کنید. این قابلیت باعث میشود شما تمام اطلاعات کاری خود را به صورت فایل و منظم در اختیار داشته باشید. همچنین یکی دیگر از نکات مهم این است که برخلاف ثبت اطلاعات بر روی برگه شما هرگز آنها را گم نخواهید کرد و تا هر زمانی که بخواهید تمام آنچه در کار شما صورت گرفته است تحت نظر شما خواهد بود.

اعلام ملک های موجود و به فروش رفته توسط نرم افزار حسابداری املاک

همانطور که میدانید در کار املاک شما یک سری ملک را برای مشتری های خود آماده دارید تا در صورت مراجعه به شما آنها را معرفی نمایید. در این زمینه هر بار ملکی که به فروش رفت یا اجاره داده شد توسط نرم افزار حسابداری املاک به شما گزارش داده میشود تا دیگر در مورد آن فعالیتی انجام ندهید. این کار تقریبا شبیه اعلام موجودی از انبار در شغل های دیگر است. به عبارتی شما همیشه و به صورت به روز از موجودی ملک ها باخبر هستید و وقت شما هیچ وقت به هدر نمیرود.

تعریف هر آنچه میخواهید در نرم افزار حسابداری املاک

شما زمانی که مشتری به بنگاه مراجعه میکند نیازمند این هستید که اطلاعات املاک را در اختیار آنان قرار دهید و به عبارتی آن را معرفی کنید. نرم افزار حسابداری املاک این قابلیت را دارد که به صورت کامل هر آنچه در زمینه ملک شامل سیستم حرارتی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … مهم است بتوانید به عنوان اطلاعات کار وارد آن کنید. از این رو زمانی که مشتری به شما برای استعلام املاک موجود مراجعه میکند به راحتی میتوانید با یک جستجوی ساده بین پوشه های خود هر آنچه لازم است را بدون اشتباه به او بگویید. در این بخش نیز شما شاهد سیستم فایل بندی هستید که توسط نرم افزار برای شما فراهم میشود.

صدور فاکتور توسط نرم افزار حسابداری املاک

نرم افزار حسابداری املاک به این صورت است که در کمترین زمان ممکن فاکتور نهایی را صادر میکند. البته شما میتوانید از نرم افزار برای تهیه پیش فاکتور نیز استفاده کنید. به اصطلاح حساب و کتابی که توسط نرم افزار صورت میگیرد به این صورت است که هیچگاه در آن اختلاف محاسباتی پیدا نمیشود. چون خطای انسانی این بین وجود ندارد. پس با خیالی راحت میتوانید عملیات محاسباتی مربوط به خرید و فروش را دست مشتری بدهید. نکته ی دیگری که باید بدانید این است که شما در هنگام صدور فاکتورها میتوانید تخفیف هم در آن اعمال کنید و از این بابت نیز مشکلی ندارید.

مدیریت چک در نرم افزار حسابداری املاک

در کار شما چک یکی از حواله های رایج است که بین شما و مشتری رد و بدل میشود. به همین دلیل واجب است که در این زمینه نیز در نرم افزاری که میخرید امکانات باشد. نرم افزار حسابداری املاک به این صورت است که میتوانید مدیریت چک های خود را بر عهده بگیرید. به این صورت که نرم افزار سررسید چک ها را به شما هشدار میدهد تا شما بتوانید به امور مربوط به آن بپردازید. همچنین میتوانید با کمک گرفتن از سیستم پیامکی به مشتری های خود زمان پرداخت چک های خود را نیز گوشزد کنید.

گزارش گیری از نرم افزار حسابداری املاک

شما اگر بتوانید گزارشات مربوط به خرید و فروش هایی که انجام میدهید به درستی مدیریت کنید در کار خود برنده هستید. کاری که شما انجام میدهید بسیار حساس و همچنین پیچیده است به همین دلیل اینکه بعد از قرارداد و همچنین در پایان هر روز و هر ماه و هر سال از اینکه چه میزان سود و زیان داشتید بسیار مهم است. نرم افزار حسابداری املاک به صورت کامل هر آنچه در زمینه گزارش سود و زیان و بسیاری موارد دیگر است در اختیار شما قرار میدهد. به این صورت شما میتوانید مدیریتی بهتر بر روی کار خود ایجاد کنید.

اعلام تمام تغییرات در کار شما

یکی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری املاک که به صورت کلی میباشد این است که فرقی نمیکند در چه زمینه ای باشد به صورت کلی هر نوع تغییر را به شما نشان میدهد. میخواهد این تغییر بر روی قیمت باشد و یا اینکه چه املاکی سر موعد اجاره رفته یا خیر. شما میتوانید با داشتن این نرم افزار هر گونه تغییری که رخ میدهد و دانستن آن برای شما واجب است را تحت نظر داشته باشید. تمام این موارد خیلی دارای اهمیت هستند اما از همه مهمتر این است که شما حجم عظیمی از اطلاعات که در ذهن خود باید سازماندهی کنید را به راحتی در نرم افزار مدیریت میکنید.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با نرم افزار خرید و فروش بازرگانی و شرکتی

نرم افزار حسابداری املاک کاکتوس

نرم افزار حسابداری املاک را میتوانید از شرکت کاکتوس به راحتی و البته با اطمینان تهیه کنید. زمانی که برای خرید نرم افزار اقدام میکنید معمولا امکانات آن را از طریق نوشته هایی که در سایت ها درج شده است متوجه خواهید شد. اما شرکت کاکتوس برای شما اطلاعات را به شیوه ی بهتری نمایش میدهد. شما این کار را میتوانید از دو طریق انجام دهید. اول اینکه دموی آن را ملاحظه کنید. دمو به شما کمک میکند بهتر با فضای نرم افزار آشنا شوید. مورد بعدی دریافت نرم افزار حسابداری املاک رایگان است. این نسخه کاملا شبیه نسخه اصلی است با این تفاوت که برای یک مدت محدود در اختیار شما قرار میگیرد. شما میتوانید با آن در مدت زمان معین شده کار کنید و در آن زمان با امکانات آن کاملا آشنا شوید. این طور بگوییم نرم افزار رایگان شرایطی را فراهم میکند که شما نرم افزاری که میخواهید بخرید را از نزدیک قبل از خرید لمس کنید. به همین دلیل است که در ابتدا به شما گفتیم خرید از شرکت کاکتوس یک خرید با اطمینان است. برای دریافت آن نیز نیاز نیست کار سختی انجام دهید. کافی است وارد سایت کاکتوس شوید و فرم مخصوص را پر کنید و شماره خود را وارد نمایید. از طرف کاکتوس با شما تماس گرفته میشود و در نهایت نرم افزار تستی رایگان ارسال میگردد. پس از استفاده شما میتوانید برای خرید اقدام کنید. در مورد خدمات پس از فروش نیز به این صورت است که شما همیشه پشتیبانی خواهید داشت که در سال اول این پشتیبانی به صورت کاملا رایگان است. همچنین دو جلسه رایگان آموزش به شما داده میشود تا کامل با آن آشنا شوید.

کلام آخر

یک نرم افزار میتواند تا حد بسیار زیادی بر روی کار شما تاثیر بگذارد. نرم افزار حسابداری املاک یکی از این نرم افزارها است. با توجه به امکاناتی که نرم افزار دارد به راحتی میتوانید تمام کارهای خود را سریع انجام دهید و همچنین در هنگام انجام کارها هیچگونه خطای انسانی صورت نمیگیرد. شرکت کاکتوس نیز برای خرید شرایط خوبی را برای شما فراهم کرده است که در مورد آن صحبت کردیم. کافی است برای داشتن این نرم افزار ابتدا نسخه تستی را از ما دریافت کنید تا خود شما از نزدیک شاهد این باشید که نرم افزار حسابداری املاک کاکتوس تا چه اندازه میتواند بر روی کار شما تاثیر بگذارد و چه نرم افزار هدفمندی است. با خرید از کاکتوس از طراحی و برنامه نویسی دقیق این شرکت بهره ببرید.