نرم افزار حسابداری قنادی

شرکت کاکتوس برای هر صنف نرم افزار ویژه ای دارد. نرم افزار حسابداری قنادی مختص صنف قنادی میباشد و در منوهای آن هر آنچه در شغل خود به آن احتیاج دارید، وجود دارد. اگر شما نیز جز آن دسته از کسانی هستید که به فکر استفاده از نرم افزار در کار افتاده اید این بهترین کار است. نرم افزار میتواند به میزان بسیار زیادی در کار شما تاثیر بگذارد. با وجود نرم افزار شما میتوانید راحت تر کار کنید و نتیجه بهتری در کار ببینید. قنادی یکی از صنف هایی است که در آن محصولات مختلفی فروخته میشود. به همین دلیل مدیریت آن آسان نیست. حتی در برخی از این فروشگاه ها آجیل و خشکبار نیز به فروش میرسد. به همین دلیل در ابتدا نرم افزار باید بتواند تمام اینها را در بر بگیرد و برای آنها امکانات مختلفی داشته باشد.

امکانات نرم افزار حسابداری قنادی

امکانات نرم افزار حسابداری قنادی شامل موارد بسیاری میشود. هر کدام از آنها به تنهایی باعث میشود شرایط در محیط کاری شما تغییر کند و این تغییر در جهت بهتر شدن آن است. این امکانات شامل موارد زیر میشود.

” پیشنهاد مرتبط : نرم افزار بازرگانی ارزی

کنترل تمامی عملیات انبار با نرم افزار حسابداری قنادی

شاید بگویید نرم افزار حسابداری قنادی چه ربطی به انبار دارد؟ یکی از ویژگی های اصلی نرم افزارهای کاکتوس این است که به صورت یکپارچه عمل میکنند. این نرم افزار نیز به این صورت میباشد به همین دلیل به بخش انبار نیز به راحتی متصل میشود. از این رو شما میتوانید پس از هر خرید و فروش موجودی جدید انبار را بدانید و از آن باخبر باشید. در این صورت در صورت کم شدن یک جنس در انبار به شارژ آن میپردازید.

عملیات خرید و فروش در نرم افزار حسابداری قنادی

یکی از امکانات نرم افزار حسابداری قنادی این است که تمامی عملیات خرید و فروش را میتوانید در آن وارد کنید. این کار باعث میشود نسبت به خرید و فروش هایی که انجام میدهید اطلاعات کامل داشته باشید و در هر زمان بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. به این صورت میتوانید مشتری های خود را و همچنین کسانی که از آنها برای قنادی خود خرید میکنید را نیز به راحتی طبقه کنید و شناسایی نمایید. این طبقه بندی ها باعث میشود به مرور زمان تصمیم درست تری در برخورد با افراد مختلف بگیرید. برای مثال میتوانید با شناخت مشتری های وفادار خود برای آنها خدمات ویژه وارد شوید و از طرفی با شناخت فروشنده های بهتر همکاری خود را با آنها افزایش دهید که هر دو اینها به موفقیت شما کمک میکنند.

محاسبات مالی به صورت راحت در نرم افزار حسابداری قنادی

انجام محاسبات مالی در هنگام خرید و فروش و همچنین در هنگام تعیین قیمت اجناس بسیار مهم است. نرم افزار حسابداری قنادی این کار را به گونه ای انجام میدهد که هیچگونه ی خطایی در محاسبات مالی اتفاق نیفتد. شاید شما در اثر خستگی در حین کار برای مثال در هنگام فاکتور کردن با اشتباه مواجه شوید و خطای انسانی صورت گیرد. اما زمانی که از نرم افزار استفاده میکنید خستگی و حواس پرتی برای آن معنا ندارد و هیچگاه خطای انسانی رخ نمیدهد. همچنین مورد بعدی این است که عملیات مالی هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت غیر اتوماتیک میتواند صورت گیرد. یعنی شما در دو حالت میتوانید محاسبات را خودتان انجام دهید.

خواندن بارکد توسط نرم افزار حسابداری قنادی

نرم افزار حسابداری قنادی این قابلیت را دارد که به دستگاه بارکد خوان متصل شود و به راحتی از این طریق بتوانید قیمت را وارد فاکتور خرید کنید. همچنین به ترازوی دیجیتال نیز متصل میشود. در کار قنادی برخی از محصولات به صورت وزن کردنی به فروش میروند. پس باید یکی از فاکتورهای شما این باشد که نرم افزار به ترازوی شما متصل گردد. تمام اینها در مجموع به کارکرد آسان شما کمک میکند.

گزارشات آماری

نرم افزار حسابداری قنادی گزارش های زیادی را در اختیار شما قرار میدهد. برای مثال یکی از این گزارشات مربوط به فاکتورها میباشد. شما از این طریق به راحتی بر روی فاکتورهای خود مدیریت خواهید داشت. گزارشات بعدی شامل گزارشات روزانه و دوره ای میباشد. این گزارش ها به شما کمک میکنند که از عملکرد خود اطلاع بهتری پیدا کنید و اگر به سمت ضرر و زیان هستید سریع جلوی آن را بگیرید. این بخش بسیار مهم میباشد و هرگز از آن غافل نشوید. به همین دلیل هم است که ما در هنگام برنامه نویسی نرم افزار آن را در نظر گرفتیم. حتی در مورد هر کالا میتوانید به صورت جداگانه بفهمید که تا چه حد برای شما سود به همراه داشته است.

صدور فاکتور و اتصال به دستگاه پرینتر

بحث صدور فاکتور بسیار مهم است که حتما باید در نرم افزار حسابداری قنادی باشد که همینطور هم هست. صدور فاکتور یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار میباشد. همچنین میتوانید با آن پیش فاکتور نیز صادر کنید. مورد بعدی پس از صدور فاکتور این است که دستگاه پرینت فاکتور را چاپ کند که نیازمند این است نرم افزار به دستگاه پرینتر متصل شود. نرم افزار حسابداری قنادی به راحتی با دستگاه پرینتر ارتباط برقرار میکند و شما میتوانید در کمترین زمان ممکن فاکتور خود را برای مشتری صادر کنید. این سرعت عمل در کار که نرم افزار برای شما به وجود می آورد باعث میشود در زمان کم حجم بیشتری از مشتری ها را راه بیندازید و اینکه مشتری با دیدن عملکرد شما قطعا برای همیشه شما را انتخاب خواهد کرد. به زبان ساده تر اینگونه است که نرم افزار باعث میشود در جذب مشتری شما از رقیبانتان جلو بزنید.

اعلام زمان سر رسید حساب ها و چک ها

با داشتن نرم افزار حسابداری قنادی دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن زمان پرداختی ها باشید. نرم افزار به صورت خودکار زمان پرداخت چک ها را به شما یادآوری میکند. همچنین برای مشتری های شما که خریدهای زیاد از شما انجام میدهند و به عبارتی قسطی پرداخت میکنند پیامک زمان سررسید ارسال میکند. ارسال پیامک یکی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری قنادی است که با کمک آن میتواند با مشتری های خود ارتباط برقرار کنید و مهمتر از همه یک ابزار بازاریابی برای شما به حساب می آید.

ثبت فرمول در نرم افزار حسابداری قنادی

قنادی ها اصولا بر اساس سابقه ای که دارند فرمول های خاص برای خود نیز دارند. شما میتوانید در نسخه های پیشرفته نرم افزار حسابداری مورد نظر فرمول های خود را نیز به صورت طبقه بندی شده ثبت کنید. این کار باعث میشود هیچگاه فرمول هایی که در روزهای مختلف برای رسیدن به یک محصول بهتر به دست می آورید را فراموش نکنید و در نهایت بهترین آن را برای خود حفظ کنید.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

نرم افزار حسابداری قنادی کاکتوس

شرکت کاکتوس در زمینه نرم افزارهای حسابداری سه مدل نرم افزار ساده، عمومی و جامع را عرضه میکند. هر کدام اینها بر اساس پیشرفته تر بودن و نحوه برنامه ریزی امکانات خاص خود را ارائه میدهند. یکی از کارهایی که کاکتوس برای شما در نظر گرفته است ارائه نرم افزار به صورت نسخه تستی و رایگان است. شما میتوانید به راحتی نسخه تستی نرم افزار حسابداری قنادی را به صورت رایگان تهیه کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد از نزدیک برای یک مدت محدود با نرم افزار کار کرده و در نهایت با امکانات آن آشنا شوید. از این طریق میتوانید هم کاربری آن که باید ساده و راحت باشد و همچنین کارایی آن که شامل امکانات مختلف میشود را مورد بررسی قرار دهید. سپس بعد از اینکه نرم افزار مورد تایید شما بود برای خرید آن اقدام نمایید. شرکت کاکتوس این را در نظر گرفته است که شما خریدی راحت و همچنین مطمئن داشته باشید. شما به راحتی میتوانید برای دریافت نسخه تستی نرم افزار اقدام کنید. برای این کار کافی است از طریق سایت کاکتوس وارد بخش دریافت نرم افزار تستی شوید و فرم مخصوص به آن را پر کنید. در نهایت از طرف شرکت با شما ارتباط برقرار میگردد و نسخه برای شما ارسال میشود. نسخه برای یک مدت محدود کار میکند و پس از آن اگر همچنان مایل به خرید بودید میتوانید اقدام به خرید نسخه اصلی کنید. یکی از مواردی که باید بدانید نیز این است که بعد از خرید نسخه اصلی به راحتی میتوانید تمام اطلاعات ثبت شده در نسخه تستی را به نرم افزار اصلی انتقال دهید.

سایر امکانات شرکت کاکتوس

از جمله امکاناتی که شرکت کاکتوس در هنگام خرید نرم افزار حسابداری قنادی برای شما علاوه بر نسخه رایگان دارد شامل آموزش رایگان دو جلسه ای است. به شما دو جلسه در مورد کار کردن با نرم افزار آموزش داده میشود. همچنین نرم افزار از راه دور بر روی سیستم شما توسط پرسنل کاکتوس نصب میگردد و از این بابت نیز لازم نیست نگران باشید. مورد بعدی نیز در مورد پشتیبانی نرم افزار است که همیشه صورت میگیرد و سال اول پس خرید نیز این پشتیبانی به صورت کاملا رایگان میباشد. تمام این موارد برای خرید خوب شما در نظر گرفته شده است. با توجه به مواردی که گفته شد و امکاناتی که در مورد آن صحبت کردیم که هر کدام شرایط در کار را برای شما خیلی بهتر میکنند استفاده از این نرم افزار به شدت برای صنف کاری شما پیشنهاد میگردد. پس برای خرید آن تردید نداشته باشید.