نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین یکی از انواع نرم افزارهای حسابداری میباشد که شرکت کاکتوس آن را برای صنف های پروتئینی طراحی و برنامه نویسی کرده است. از این نرم افزار در فروشگاه هایی مثل مرغ، گوشت، سوسیس و کالباس فروشی و … بهره برد. به طور کلی استفاده از نرم افزارها کمک میکند که افراد بتوانند کار خود را در زمان کمتر و با نظم بیشتری انجام دهند. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح میدهند در محیط کاری خود از انواع نرم افزارها استفاده کنند که یکی از آنها نرم افزار حسابداری است. نرم افزارهای حسابداری میتوانند بخش فروش را قوی تر کنند و در نهایت میزان فروش نیز افزایش یابد. اگر جز صنف پروتئینی هستید و تا الان از نرم افزارهای حسابداری مختص این صنف استفاده نمیکردید به شما پیشنهاد میکنیم که آنها را وارد کار خود کنید. در ادامه به ویژگی هایی که این نرم افزار برای شما دارد اشاره میکنیم.

امکانات نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد. اگر قصد خرید دارید بهتر است ابتدا با این امکانات و ویژگی ها کمی آشنا شوید. در زیر به بیان این امکانات میپردازیم.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری پیمانکاری

صدور فاکتور با نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین

یکی از کارهایی که در هنگام خرید و فروش صورت میگیرد، صدور فاکتور است. فرقی نمیکند شما جنس را از عمده فروش تحویل گرفته باشید یا آن را به مشتری خود فروخته باشید. در هر صورت به این نیاز دارید که برای پرداخت پول فاکتور حاضر کنید. نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین این امکان را به شما میدهد که در سریع ترین زمان ممکن فاکتور صادر کنید. به این صورت که ابتدا اقلام خریداری شده را وارد نرم افزار کنید، سپس با توجه به قیمت های آنها در کمترین زمان ممکن قیمت قابل پرداخت محاسبه میشود و فاکتور صادر میگردد.

ثبت قیمت کالا در نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین

یکی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین این است که میتوانید برای اقلام مختلف موجود در سوپر خود قیمت مشخص شده را وارد سیستم کنید. با این کار شما میتوانید در هنگام صدور فاکتور از قابلیت دستگاه بارکد خوان استفاده نمایید. کافی است دستگاه را بر روی بارکد کالا بگیرید سپس بر اساس تعدادی که خریداری شده به راحتی هزینه قابل پرداخت محاسبه شود. در صورتی که اگر قرار بود به صورت دستی تمام این محاسبات را انجام دهید و قیمت ها را از فاکتور پیدا کنید و حتی به حافظه خود بسپارید بسیار زمان بر میشد. همانطور که مشاهده میکنید این کار باعث میشود زمان راه اندازی مشتری شما کاهش پیدا کند و در مدت زمان کمتری تعداد بیشتری را راه بیندازید.

مدیریت عملیات بانکی با نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین

در کار خود قطعا از چک ها استفاده میکنید. زمانی که نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین داشته باشید میتوانید تمام امور بانکی خود را تحت نظر داشته باشید. این نرم افزار به این صورت میباشد که شما هر آنچه به عنوان فیش های بانکی صادر میکنید یا دریافت میکنید وارد نرم افزار کرده و از این طریق به طور منظم و طبقه بندی شده آنها را در دسترس دارید و میتوانید مدیریت کنید.

برقراری ارتباط نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین با ترازوها

در سوپرهای پروتئینی اینکه آنچه مورد نیاز مشتری است به صورت وزن شده در اختیار او قرار گیرد بسیار مرسوم میباشد. از این جهت یکی از دستگاه های موجود در سوپر گوشت ها ترازوهای دیجیتال است. نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین میتواند به ترازو نیز متصل شود. به این ترتیب زمانی که وزن محصول مشخص شد مستقیما وارد فاکتور میشود و هزینه محاسبه میگردد. پس از این بابت که ترازو به برنامه متصل میشود نیز خیالتان راحت باشد. این کار باعث راحت تر شدن کار شما نیز میشود.

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین دارای سیستم اعمال تخفیف

یکی از رایج ترین مبحث در هنگام خرید تخفیف است. قطعا میدانید که اعمال تخفیف بر روی قیمت برای مشتری خیلی مهم است. این کار را در نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین نیز میتوانید انجام دهید.

اتصال به نرم افزار انبارداری

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین میتواند به بخش انبارداری متصل شود. از این رو شما با هر فروش میتوانید بدانید که میزان موجودی محصولات شما در انبار به چه صورت است. به این ترتیب شما میتوانید در صورت کاهش موجودی در انبار خود بلافاصله برای جایگزینی آن اقدام کنید و هیچگاه دچار عدم موجودی نشوید.

گزارشات مالی در نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین

یکی از بخش های هم در مدیریت شما این است که از گردش های مالی به خوبی آگاه باشید. در غیر این صورت امکان این وجود دارد که شما دچار ضرر مالی شوید. نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین این امکان را به شما میدهد که به صورت روزانه سود کار خود را مشاهده کنید. انواع گزارش های مالی را در اختیار شما قرار میدهد که به کمک آنها میتوانید در جهت موفقیت بیشتر گام بردارید.

کاربری ساده در نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین

یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین این است که اگر شما مدیریت مالی و حسابداری را خیلی مسلط نیز نباشید به راحتی بتوانید از پس حساب های فروشگاه خود برآیید. به عبارتی کاربری آن آسان است و به شما کمک میکند که بتوانید از لحاظ مالی هیچگاه دچار ضرر و زیان نشوید.

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین کاکتوس

با توجه به آنچه گفته شد اگر قصد خرید نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که شرکت کاکتوس را برای خرید انتخاب کنید. در این بخش کمی در مورد خدماتی که به شما ارائه خواهیم داد، صحبت میکنیم. شرکت کاکتوس سال های زیادی است که در زمینه تولید نرم افزار مشغول به فعالیت است. از این رو شما از بابت سابقه کاری خیالتان راحت باشد. یکی از مواردی که وجود دارد این است که نرم افزارها آپدیت شوند که نرم افزارهای شرکت کاکتوس از این قابلیت برخوردار هستند. مورد بعدی در مورد پشتیبانی میباشد که کاکتوس این پشتیبانی را همیشه برای شما دارد. سال اول بعد از خرید نیز این پشتیبانی به صورت کاملا رایگان است. از طرفی در مورد نصب نرم افزار نیز لازم به نگرانی نیست چون با اتصال به سیستم شما به راحتی آن را از راه دو بر روی سیستم نصب خواهیم کرد. از طرفی در مورد آموزش نیز دو جلسه به صورت رایگان نحوه استفاده از آن را به شما خواهیم آموخت تا بعد از آن راحت تر بتوانید با نرم افزار کار کنید. سعی کرده ایم کاربری را تا د ممکن آسان ارائه دهیم تا در هنگام کار با نرم افزار دچار سردگمی نشوید و در کمترین زمان ممکن کارهای خود را انجام دهید. تمام اینها را در نظر گرفتیم تا با اعتماد به نرم افزار کاکتوس در کار خود موفقیت بیشتر را تجربه کنیم. علاوه بر اینها مورد بعدی که در مورد نرم افزارهای رایگان شرکت کاکتوس است را در قسمت بعد به شما خواهیم گفت.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین رایگان شرکت کاکتوس

کلمه ی رایگان در هر صنفی که به کار رود قطعا برای دیگران جذاب است. به همین دلیل میخواهیم شما را با نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین رایگان خود آشنا سازیم. ما برای مشتریان خود نسخه ای تستی که کاملا شبیه سازی شده نسخه اصلی را در نظر گرفتیم و در اختیار آنها قرار میدهیم. این نرم افزار دقیقا همان نرم افزاری است که بعد از خرید نرم افزار اصلی در اختیار مشتری قرار میگیرد با این تفاوت که فرصت استفاده از آن محدود است. برای مثل این محدودیت یا میتواند بر اساس تعداد ثبت باشد و یا اینکه محدودیت زمانی باشد. شما بعد از گذشت آن دیگر نمیتوانید از نرم افزار استفاده کنید. این مدت زمان محدود برای این در نظر گرفته شده است که شما با نرم افزار آشنا شوید و به صورت حقیقی با آن کار کنید. این کار باعث میشود شما راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید که آیا نرم افزار مورد نظر همانی است که در فکر شما است و به طور کامل میتواند کار شما را پوشش دهد یا خیر. به این صورت بعد از اینکه از این موارد مطمئن شدید با خیال راحت و مطمئن از اینکه نرم افزاری که میخواهید بخرید انتخاب درست شما است اقدام به خرید کنید. نرم افزارهای رایگان ما همیشه مورد استقبال قرار میگیرد و افراد از اینکه قبل از خرید میتوانند با آنچه میخواهند بخرند از نزدیک به طور کامل آشنا شوند، خیلی ابراز خرسندی میکنند و این کار به آنها در انتخاب بسیار کمک میکند. اگر شما هم میخواهید نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین رایگان کاکتوس را داشته باشید کافی است وارد سایت شوید و اطلاعات خود را وارد کنید تا ما با شما ارتباط بگیریم و نرم افزار تستی رایگان را ارسال کنیم.

سخن آخر

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین به شما در راحتی و پیشرفت در کار کمک میکند. با توجه به توضیحات گفته شده امکانات متنوعی با داشتن آن میتوانید در اختیار داشته باشید. نکته ی دیگر نیز این است که شما بعد از خرید نسخه اصلی میتوانید تمام اطلاعاتی که در زمان تست نرم افزار وارد نسخه تستی کردید را به راحتی به نسخه اصلی منتقل کنید.