نرم افزار حسابداری نوعی نرم افزار کاربردی به حساب می‌آید که در اغلب کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع نرم افزار، داده‌های حسابداری دریافت شده، تحت پردازش و همچنین ذخیره‌سازی قرار می‌گیرند. نرم‌افزارهای حسابداری به طور کلی بر اساس مفاهیم مربوط به حسابداری طراحی و نوشته می‌شوند. خوشبختانه با به وجود آمدن چنین نرم‌افزارهایی، کار حسابداران بسیار راحت‌تر شده است. تالارها هم گروهی از کسب‌وکارها هستند که می‌توانند از چنین نرم‌افزارهایی استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره نرم افزار حسابداری تالار صحبت کنیم.

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

نرم افزار حسابداری تالار برای چه مشاغلی مناسب است؟

نرم افزار حسابداری تالار را می‌توان برای مشاغلی که به هم مربوط هستند، استفاده کرد. تمامی مشاغل حوزه پذیرایی، تشریفات و خدمات مجلس، باغ تالار و غیره می‌توانند از چنین نرم‌افزاری استفاده کنند. استفاده از نرم افزار حسابداری برای تالار، مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه به صورت لیست آن‌ها را ذکر کرده‌ایم:

  • آموزش نرم افزار به صورت رایگان

  • پشتیبانی

  • آپدیت و نصب به صورت رایگان

  • امکان دیدن آموزش نرم افزار از طریق فیلم‌های آموزشی رایگان

نرم افزار حسابداری تالار چه امکاناتی دارد؟

امکانات نرم افزار حسابداری تالار به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند. امکانات عمومی و تخصصی دو نوع امکاناتی نرم افزار حسابداری هستند که در ادامه هر یک از آن‌ها را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.

• امکانات تخصصی

با استفاده از چنین نرم افزار حسابداری قدرتمندی، قادر خواهید بود منوی غذای مجالس را به صورت دلخواه تعریف کنید. به علاوه این امکان وجود دارد که در نرم افزار، مشخصات صاحب مجلس را هم ثبت کنید. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که تمامی اقلام و موادغذایی اولیه که برای مجالس خریداری می‌شوند را می‌توان به صورت کامل ثبت کرد. همچنین فاکتورها به صورت کاملا خودکار در این نرم افزار تولید می‌شوند.

تمامی مشخصات و اطلاعات مربوط به مجلس را می‌توانید با استفاده از نرم افزار حسابداری تالار ثبت کنید. برای مثال می‌توان به زمان برگزاری، ثبت مدت زمان تسویه و غیره اشاره کرد. علاوه بر این‌ها می‌توانید قراردادی که با مشتری می‌بندید را هم با استفاده از نرم‌افزار، چاپ کنید. تمامی قراردادهایی هم که به تسویه شده یا نشده هستند هم در بخش مربوطه قابل مشاهده‌اند.

یکی دیگر از امکاناتی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی به مشتری‌ها از طریق نرم افزار است. به علاوه در بخش خاصی از آن می‌توانید کارکنان تالار را تعریف کنید و سایر اطلاعات مربوط به آنان از جمله حقوق، دستمزد و غیره را هم ثبت کنید. نرم افزار حسابداری تالار این امکان را به شما می‌دهد تا لیست گزارشات کامل فروش روزانه، مشترکین، پیامک‌ها، صندوق، کارتخوان و غیره را دریافت کنید.

• امکانات عمومی

در بخش امکانات عمومی هم قابلیت‌های زیادی در نرم‌افزار وجود دارند که می‌توانید برای مدیریت بهتر تالار از آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید سال یا دوره مالی برای خود در نرم‌افزار تعریف کنید. درضمن درصورت نیاز گروه بندی‌های خاص خود را در نرم افزار ایجاد کنید. برای هر گروه هم می‌توانید زیرگروه تعریف کنید. در کنار همه این‎ها می‎توانید به صورت نامحدود کالا تعریف کنید. حتی این امکان هم وجود دارد که مشخصات اشخاص و کالاهای خود را از طریق اکسل وارد کنید.

از دیگر امکانات عمومی نرم افزار حسابداری می‌توان به این مورد مهم اشاره کرد که به صورت نامحدود می‌توان حساب بانکی یا دسته چک در نرم‌افزار ایجاد کرد. همچنین در معرفی سطوح قیمتی برای خرید یا فروش هم محدودیتی وجود ندارد. شما با استفاده از این نرم‌افزار قادر هستید گزارشات متنوعی از جمله گردش حساب، مشتری‌ها، سر رسید چک و غیره را تهیه و علاوه بر آن این امکان هم برای شما وجود دارد که به صورت همزمان چندین فاکتور را چاپ کنید.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

استفاده از نرم افزار حسابداری چه مزایایی دارد؟

تالار و خدمات مجالس هم نوعی کسب‌وکار هستند. یکی از روش‌های گسترش و رشد چنین کسب‌وکارهایی استفاده از نرم افزارهای حسابداری است. هر کسب‌وکاری هر چقدر که کوچک هم باشد به استفاده از نرم افزار حسابداری نیاز دارد؛ چراکه این نرم افزار به انجام صحیح و سریع امور حسابداری کمک می‌کند. همان‌طور که همه ما می‌دانیم اگر امور حسابداری یک کسب و کار به درستی انجام نشود، نتیجه چیزی جز ضرر و هزینه بیهوده نخواهد بود.

یکی از مزیت‌های بسیار خوبی که امروزه در نرم‌افزارهای حسابداری جدید دیده می‌شود، این است که تنها با داشتن اتصال اینترنتی، می‌توانید در هرجایی که باشید، از آن استفاده کنید؛ فرقی نمی‌کند که سرکار باشید یا به سفر کاری رفته‌اید. مزیت بعدی استفاده از نرم افزار حسابداری تالار، کاهش هزینه‌ها است. بدون داشتن نظم و برنامه در حسابداری، قطعا هزینه‌های بیهوده زیادی برای کسب‌وکار ایجاد می‌شود؛ اما با داشتن نرم افزار حسابداری به صورت دقیق می‌توانید تمامی حساب‌ها را بررسی کنید.

امنیت و دقت بیشتر

امنیت و دقت بیشتر در کار دو مزیت دیگری هستند که با استفاده از نرم افزار حسابداری به دست می‌آورید. اطلاعاتی که قبلا وارد نرم افزار کرده‌اید را به صورت کامل می‌توانید مشاهده کنید و اشتباهی رخ نخواهد داد؛ چون در صورت تکراری بودن اطلاعات یا عدم مغایرت، به راحتی از این موضوع اطلاع پیدا خواهید کرد.

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری تالار، هیچ گونه تاخیری در کار شما ایجاد نخواهد شد و تمام اطلاعات در کمترین زمان ممکن، پردازش و ذخیره می‌شوند؛ در نتیجه شاهد افزایش بازدهی کسب و کارتان خواهید بود. وقتی که یک نرم‌افزار کامل داشته باشید، می‌تواند برای خدمات یا کالای خود، چندین نرخ تعریف کنید، برای مشتریانتان تخفیف یا جایزه مشخص کنید و غیره.

سخن آخر

نرم افزار حسابداری تالار، یکی از انواع نرم‌افزارهای کاربردی است که امکانات تخصصی و عمومی زیادی در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهد. استفاده از چنین نرم افزاری مزیت‌های زیادی دارد که به صورت کامل در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم. مهم‌ترین مزیتی که می‌توان نام برد، صرفه جویی در وقت و هزینه است؛ به این دلیل که تمامی اطلاعات در کمترین زمان ممکن است پردازش و ذخیره می‌شوند. در نتیجه ضریب خطا به کمترین حد ممکن خواهد رسید.