امروزه تلفن هوشمند تأثیر زیادی بر زندگی افراد گذاشته است. اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی موجود در تلفن همراه، بسیاری از نیازهای روزمره را برطرف و بسیاری از کارها را نیز آسان کرده‌اند. یکی از اپلیکیشن و برنامه‌هایی که امروزه کاربرد بسیاری دارند برنامه خرید و فروش است که شما به‌راحتی می‌توانید این برنامه‌ها را نصب‌کرده و از قیمت‌ها و تخفیفات فروشگاه‌ها باخبر شوید.

این برنامه برای همگان مناسب است و کاربرد بسیاری دارد و همچنین در همه گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود. در ادامه به بررسی برخی از این برنامه‌های کاربردی می‌پردازیم.

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

معرفی برنامه کاربردی دیوار

این اپلیکیشن یکی از پرطرف‌دارترین برنامه خرید و فروش است که افراد می‌توانند کالای دست‌دوم و نو خود را از آنجا پیدا کنند و حتی به فروش برسانند. این برنامه حدود 23 میلیون کاربر ایرانی دارد و شما می‌توانید در هرجای ایران باشید از طریق این برنامه خرید و یا فروش انجام دهید.

این برنامه بسیار معتبر بوده و شما می‌توانید به طور مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این موارد کالاهای متنوع و گوناگونی در این برنامه مشاهده می‌کنید که انواع این کالا به شرح زیر هستند:

  • وسایل نقلیه همچون خودروی سواری و سنگین و…

  • وسایل الکترونیکی همچون تلفن همراه، لپ‌تاپ، وسایل برقی منزل و تلویزیون و…

  • وسایل منزل و وسایل آشپزخانه همچون فرش و تابلو و…

  • انواع وسایل بهداشتی، زیبایی، آرایشی

  • ابزار جانبی برای تلفن همراه و لپ‌تاپ و وسایل دیگر

  • خرید و فروش آپارتمان و مغازه، ملک و…

این برنامه کاربردی را می‌توانید از گوگل‌پلی، کافه بازار و اپ‌استور دانلود کنید و برای هرگونه سیستم عاملی همچون اندروید و Ios مناسب است.

” پیشنهاد مرتبط: اهمیت خرید نرم افزار خرید و فروش

معرفی برنامه دیجی‌کالا و کاربردهای آن

این برنامه، یک برنامه خرید آنلاین بوده و جزو یکی از معتبرترین برنامه خرید و فروش است. در این برنامه توضیحات کافی و نقد و بررسی در خصوص هر یک از کالاها وجود دارند و شما به‌راحتی می‌توانید کالای موردنظر را خریداری کنید.

در این اپلیکیشن مقایسه قیمت‌های فروشندگان مختلف و مقایسه مشخصات صورت ‌گرفته که شما می‌توانید به‌آسانی و به‌سرعت خرید آنلاین خود را انجام دهید. از ویژگی‌های جالب این برنامه، دریافت اعلان تخفیف‌ها، حراج‌ها، کد تخفیف و فروش ویژه است که شما امکان خرید با قیمت بسیار پایین‌تر از برنامه دیجی‌کالا را خواهید داشت. برنامه دیجی‌کالا برای سیستم‌عامل اندروید و ios ساخته شده و افراد می‌توانند از گوگل‌پلی و کافه بازار و اپ‌استور این برنامه را دانلود کنند.

معرفی برنامه شیپور و کاربرد و مزایای این برنامه

از جمله برنامه‌هایی که نیازمندی‌های آنلاین را در سراسر کشور درج می‌کند، برنامه شیپور است. این اپلیکیشن یک ابزار کاربردی برای درج آگهی‌های رایگان استخدام، املاک، خودرو، کالاهای نو و دست‌دوم همانند موبایل، لوازم‌خانگی، لوازم شخصی، تبلت، وسایل برقی و… است که به همین دلیل یکی از کاربردی‌ترین برنامه خرید و فروش شناخته می‌شود.

از مزایای این برنامه این است که آگهی شما در کمتر از 3 دقیقه تأیید می‌شود و به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پشتیبانی کامل صورت می‌گیرد. کالاهای موجود در برنامه شیپور به انواع زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • آگهی استخدام: فرصت‌های شغلی همچون آرایشگری، فروشنده، کارگر، پرستار، حسابدار، برنامه‌نویس و…

  • فروش لوازم‌خانگی همچون تابلو، دیوارکوب، وسایل آشپزخانه و مبلمان

  • فروش لوازم الکترونیکی مثل موبایل، دوربین عکاسی، کنسول بازی و…

  • کسب‌وکارهایی همچون لوازم اداری و تجاری، ماشین‌آلات و…

  • خرید و فروش املاک، خرید و فروش آپارتمان، زمین، خانه

  • خرید و فروش وسایل نقلیه مانند خودرو سواری، موتورسیکلت و انواع لوازم و قطعات مربوط به آن‌ها

  • آگهی‌های مربوط به تورهای مسافرتی، لوازم هنر و صنایع‌دستی، فروش اسباب‌بازی

  • خرید و فروش لوازم شخصی، لوازم کودک و پوشاک و لباس کودک

معرفی اپلیکیشن ترب

اپلیکیشن ترب این اجازه را به شما می‌دهد که همه قیمت‌های یک محصول را در فروشگاه‌های مختلف بررسی کرده و همچنین می‌توانید ارزان‌ترین قیمت یک محصول در تمام اینترنت و در فروشگاه‌های معتبر را پیدا کنید. هم اکنون حدود دو هزار فروشگاه معتبر در برنامه ترب حضور دارند و این فروشگاه‌ها همگی دارای اعتبار هستند و نماد اعتبار الکترونیک را دریافت کرده‌اند. ویژگی‌های این برنامه به شرح زیر هستند:

  • مقایسه قیمت‌های فروشگاه‌های معتبری همچون دیجی‌کالا و دیگر فروشگاه‌ها

  • امکان مشاهده آگهی شیپور

  • نمایش قیمت روزانه خودرو

  • نمایش قیمت دلار و قیمت سکه

  • ارائه خدمات استادکار برای محصول موردنظر

” پیشنهاد مرتبط: معرفی مزایای خرید برنامه بازرگانی و نحوه انتخاب آن

معرفی برنامه نوپا و جدید 100 و مزیت‌های آن

این برنامه بسیار نوپا و جدید است، پس از ورود به آن متوجه شباهت بسیار زیاد آن با برنامه دیوار خواهید شد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید هم کالای دست‌دوم و هم نو خود را به فروش برسانید. در این برنامه دسته‌بندی‌هایی همچون املاک، وسایل نقلیه، لوازم‌خانگی، استخدام و… وجود دارند. ثبت آگهی نیز در این برنامه همانند برنامه دیوار است.

همچنین برای ثبت آگهی در این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نیست. در این برنامه شما می‌توانید فروشگاه مخصوص خود را طراحی کنید و با سرمایه‌گذاری مناسب برند خود را به همگان معرفی کنید. همچنین می‌توانید در ابتدا استارت یک فروشگاه کوچک رایگان را در این برنامه بزنید. یعنی اگر سرمایه اولیه کمی دارید می‌توانید به طور رایگان یک فروشگاه کوچک در اپلیکیشن 100 بزنید و باتوجه‌به استقبال مردم سرمایه‌گذاری بیشتری را روی این پروژه انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بی‌نظیر این برنامه نمایش آمار بازدید از فروشگاه است؛ اینکه امروز یا دیروز یا در هر تاریخی چه تعدادی از افراد از صفحه شما بازدید کرده‌اند و کدام آگهی جذابیت بیشتری برای کاربران داشته و بیشترین بازدید را داشته است. همه این موارد از مزیت‌ها و ویژگی‌های مفید این اپلیکیشن نو پا هستند که از مفیدترین برنامه خرید و فروش به شمار می‌آید. این برنامه هم در سیستم‌عامل اندروید و هم ios وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید.

معرفی اپلیکیشن بن کاو

بن کاو یکی از برنامه خرید و فروش بوده که بیشتر برای باخبر شدن از قیمت‌ها و تخفیفات فروشگاه‌ها است. با روشن‌کردن gps تلفن همراهتان می‌توانید از تخفیفات فروشگاه‌های نزدیک و اطراف خود باخبر شوید. این برنامه به صورت رایگان است و در زمینه‌هایی همچون پوشاک، جواهرات، خدمات مسافرتی، رستوران و… به نیازهای افراد پاسخ می‌دهد. متأسفانه این برنامه برای سیستم‌عامل ios تعریف نشده است و در حال حاضر فقط کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

معرفی نرم‌افزار ایسام و کاربردهای آن

یکی دیگر از نرم‌افزارها در خصوص خرید و فروش کالاهای نو و دست‌دوم خود، برنامه ایسام است. از طریق این برنامه شما می‌توانید کالاهای خود را آگهی کنید و به بالاترین قیمت به فروش برسانید. همچنین با جستجوی کالای موردنظر و درج قیمت پیشنهادی می‌توانید در مزایده بین افراد شرکت کنید و سپس می‌توانید با خیال آسوده و با قیمت پایینی کالای موردنظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

سخن پایانی

امروزه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی بسیاری طراحی شده‌اند و بسیاری از کارهای روزمره را برای ما آسان کرده‌اند. یکی از این اپلیکیشن‌های کاربردی برنامه خرید و فروش کالا و وسایل است. امروزه تعداد زیادی از این برنامه‌ها وجود دارند که از معتبرترین این برنامه‌ها می‌توان به برنامه دیوار، شیپور، ترب، بن کاو، ایسام، برنامه 100 و دیجی‌کالا اشاره کرد.

از بین این برنامه‌ها برنامه ترب و شیپور و دیجی‌کالا طرف‌داران بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌ها دارند. شما با خیال آسوده می‌توانید ابزار و کالاهای خود را چه دست‌دوم و چه نو در این برنامه‌ها قرار دهید و به فروش برسانید. همچنین می‌توانید کالای موردنیاز خود را با جستجو کردن با قیمتی مناسب در این برنامه‌ها پیدا کنید.