در دنیای مدرن امروزی به لطف پیشرفت تکنولوژی و فناوری نرم افزارهای متعددی برای بررسی حسابداری و خزانه داری شرکت‌ها طراحی شده است که به مراتب کارهای حسابداری و خزانه داری را سهولت بخشیده‌اند. اگر به دنبال خرید یک برنامه خزانه داری خوب و مناسب هستید و اطلاعات چندانی از قیمت نرم افزار خزانه داری ندارید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید.

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

نرم افزار خزانه داری چیست؟

نرم افزار خزانه داری به نرم افزاری گفته می‌شود که وضعیت وجوه نقد و انواع سندهای دریافت‌کرده و پرداخت‌شده را کنترل و بررسی می‌کنند و پرداخت‌ها را به صورت مکانیزه و اصولی انجام می‌دهد. زمانی که از نرم افزار خزانه داری استفاده می‌کنید، دیگر لزومی به صدور سند مالی مطلق وجود ندارد و کنترل و گردش وجه نقد، منابع جاری و… به صورت هدفمند و ویژه مدیریت می‌شوند.

لازم به ذکر است که در نرم افزارهای خزانه داری کلیه ارزهای تعریف‌شده اعم از هر ریال تعریف‌شده هستند و در عملیات‌های پرداختی و دریافتی ثبت و ضبط می‌شوند.

امکانات نرم افزار خزانه داری

برخی از افراد بر این تصور هستند که قیمت نرم افزار خزانه داری بسیار بالا بوده و خرید نرم افزار خزانه داری امری بیهوده است. اگر شما نیز چنین طرز تفکری دارید باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. قیمت نرم افزار خزانه داری تنوع زیادی داشته و از قیمت پایین تا به بالا برای موارد خاص وجود دارد. نرم افزارهای خزانه داری امکانات ویژه‌ای دارند که موارد زیر از جمله مهم‌ترین آن‌ها هستند:

  • امکان ثبت و مشاهده سندهای دریافتی و فراهم کردن دستور پرداخت

  • بررسی شعبه‌های مختلف بانکی، میزان هزینه و درآمدها، بررسی چک‌های صادرشده و پرداخت‌شده

  • تعریف نمودن کدینگ برای بخش‌های مختلف

  • طراحی چاپ چک و ایجاد تغییرات در آن

  • توانایی جستجو در انتقالات بانک‌ها

  • امکان معاوضه و جایگزین کردن سندها

  • امکان جستجو در سندها و چک‌ها

  • انجام کارهای مرتبط به اختلاف‌گیری بانک‌ها

  • گروه‌بندی پرداخت‌ها و دریافت‌ها

  • تعیین کدهای حسابداری برای چک‌ها و مراحل مختلف آن

  • و سایر امکانات و قابلیت‌های ویژه

” پیشنهاد مرتبط: نرم افزار خزانه داری

معرفی نرم افزار های خزانه داری

قیمت‌ نرم افزار خزانه داری با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، متفاوت و منحصر به فرد است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با قیمت و انواع آن تعدادی از بهترین نرم افزارهای خزانه داری را برایتان معرفی می‌کنیم که به شرح زیر است:

۱. نرم افزار خزانه داری میزان

اگر قیمت نرم افزار خزانه داری برای شما حائز اهمیت بوده و به دنبال یک نرم افزار خزانه داری با قابلیت‌های بالا هستید، با خرید نرم افزار خزانه داری میزان آسوده خاطر خواهید بود.

نرم افزار خزانه داری میزان کلیه عملیات‌های مرتبط با چک و بانک را اجرایی کرده و تمامی سندهای حسابداری شما را صادر می‌کند. از قابلیت‌های ویژه این نرم افزار هشدار سررسید چک‌ها و چاپ آن‌هاست. قیمت این نرم افزار میزان از ۱۷۰۰۰۰۰ تومان شروع شده و افزایش می‌یابد.

۲. نرم افزار خزانه داری کاکتوس

فرفی نمی‌کند که کسب و کار شما چیست و چه استراتژی خاصی را دنبال می‌کنید. برای حسابرسی کارهای خود حتما به نرم افزارهای خزانه داری نیاز خواهید داشت. نرم افزار خزانه داری فروشگاهی کاکتوس یکی از پرکاربردترین نرم افزارها است که کلیه سرفصل‌های حسابداری با آن قابلیت اجرا شدن داشته و می‌توانید با خرید این نرم افزار کارهایی از قبیل حسابداری، خزانه داری و انبارداری را اجرا کنید. قیمت نرم افزار خزانه داری کاکتوس از ۹۰۰ هزار تومان شروع شده و با توجه به قابلیت‌های ویژه افزایش می‌یابد.

۳.نرم افزار خزانه داری لیام

اگر به دنبال خرید نرم افزاری هستید که به صورت آنلاین امورات خزانه داری شرکت خود را مدیریت کنید، لیام گزینه مناسبی است. این نرم افزار خزانه داری بی‌نیاز از سرور و هزینه‌های ‌پشتیبانی است و قیمت نرم افزار خزانه داری لیام کاملا مقرون به صرفه بوده و از ۹۴۰ هزار تومان شروع شده و افزایش می‌یابد.

۴. نرم افزار خزانه داری افرا

اگر می‌خواهید کنترل سیستماتیکی بر وجوه نقد و ارزیابی‌های نقدی و تعهدهای مالی شرکت و سازمان‌های خود داشت باشید، پیشنهاد ما برای شما نرم افزار خزانه داری افرا است که قادر به انجام کلیه تراکنش‌های مالی است. قیمت این نرم افزار افرا از 1200000 تومان شروع شده و افزایش می‌یابد. برای خرید این نرم افزار خزانه داری با قیمت مناسب می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید.

۵. نرم افزار خزانه داری و دریافت و پرداخت قیاس

به کمک نرم افزار خزانه داری قیاس قادر به بررسی جریان گردش پول نقد، چک‌های دریافتی و پرداختی و… خواهید بود. در این نرم افزار خزانه داری کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌ها به بهترین شیوه ممکن مدیریت می‌شوند. اگر به دنبال نرم افزاری هستید که هم در زمینه حسابداری و هم در زمینه خزانه داری از آن استفاده کنید قیاس انتخاب مناسبی است. قیمت نرم افزار خزانه داری پرکاربرد قیاس از 2500000 تومان شروع شده و به مراتب با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد افزایش می‌یابد.

۶. نرم افزار خزانه داری نارنج

نرم افزار خزانه داری نارنج جزو کاربردی‌ترین نرم افزارهای خزانه داری است که در سه نسخه فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی در دسترس است. قیمت نرم افزار خزانه داری نارنج از یک میلیون تومان شروع شده و افزایش می‌یابد. جالب است بدانید این نرم افزار خزانه داری مجهز به آموزش‌های رایگان و پشتیبانی از نرم افزار نیز است.

” پیشنهاد مرتبط: نرم افزار خزانه داری فروشگاهی

مزایای استفاده از نرم افزارهای خزانه داری

قیمت نرم افزار خزانه داری اگرچه در برخی مواقع با توجه به قابلیت منحصر به فردی که دارد بالا است اما به شدت کاربردی و ضروری است و از طرفی مزایای بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال موارد و نکات زیر از جمله مهم‌ترین مزایای نرم افزارهای خزانه داری هستند:

  • نرم افزارهای حسابداری اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار مدیر شرکت‌ها قرار می‌دهند و به یکپارچه شدن حساب‌ها و عملیات مرتبط با خزانه داری و حسابداری در تمامی بخش‌های مختلف شرکت و موسسات کمک‌ می‌کنند‌.

  • کلیه تراکنش‌ها، وجوه پرداختی و دریافتی، بررسی نقدینگی شرکت و سایر موارد دیگر به کمک نرم افزار خزانه داری همواره در دسترس خواهد بود.

  • به کمک نرم افزار حسابداری قادر به دریافت اطلاعات از جزئیات پرداخت‌ها و حساب‌ها خواهید بود و از جزییات سندها مطلع می‌شوید.

گزارش‌های مکتوبی از تمامی نقل و انتقالات مالی خواهید داشت و می‌توانید با توجه به هزینه‌ها برنامه دقیقی داشته باشید.

برای خرید نرم افزار خزانه داری حق انتخاب داشته و با توجه به تنوع بالایی که در نرم افزارهای خزانه داری وجود دارد، قادر به انتخاب برنامه و نرم افزار خزانه داری چند کاره خواهید بود و کلیه حساب‌های مالی و عملیات مرتبط با حسابداری و خزانه داری را در بخش‌های مختلف شرکت و موسسات می‌توانید مدیریت کنید. قیمت نرم افزار خزانه داری و حسابداری کاملا مقرون به صرفه است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

بررسی حساب‌های مالی و مدیریت خزانه داری از جمله موارد مهمی است که در هر شرکت و سازمانی باید مورد توجه قرار بگیرد. در این مقاله برای افرادی که قصد خرید نرم افزاری خزانه داری را دارند، از قیمت نرم افزار خزانه داری و قابلیت‌های این نرم افزارها صحبت کردیم. حال پس از مطالعه این مطلب و کسب اطلاعات لازم در این زمینه با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید موارد نام‌برده اقدام کرده و حساب‌های خود را مدیریت کنید.