نرم افزار حسابداری دفاتر خدمات بیمه یا به صورت خلاصه نرم افزار حسابداری بیمه  یک نمونه از نرم افزارهای بازرگانی خدماتی کاکتوس است که امور مالی و مشتریان دفاتر خدمات بیمه را مدیریت می کند. این برنامه امکان ثبت خدمات بیمه ای ارائه شده به مشتریان را دارا بوده و تمامی تراکنش های مالی مربوطه را در قسمت حسابداری ثبت کرده و گزارشات مربوطه را ارائه می کند.

درخواست پیش نمایش نرم افزار

انواع نرم افزار حسابداری دفاتر خدمات بیمه

نرم افزار حسابداری بیمه در سه مدل ساده، عمومی، و جامع عرضه می گردد. نسخه ساده نرم افزار بیمه برای گردش کارهای سبک و به صورت تک کاربره جهت شرکت های کوچک  طراحی شده است. این در حالیست که نسخه های عمومی و جامع این نرم افزار جوابگوی گردش کارهای گسترده در شرکت های مطرح فعال در صنعت بیمه است که هم به صورت تک کاربره و هم به صورت تحت شبکه و چند کاربره قابل استفاده می باشد و توانایی پاسخگویی جهت شرکت هایی با شعب مختلف در نقاط مختلف کشور را داراست.

نحوه کارکرد نرم افزار حسابداری دفاتر خدمات بیمه کاکتوس

عملیات کلیدی در کارکرد نرم افزار حسابداری دفاتر خدمات بیمه به شرح زیر می باشد:

  • ثبت انواع خدمات بیمه ارائه شده در دفتر خدمات بیمه
  • ثبت ارتباط خدمات بیمه با سرفصل های حسابداری جهت صدو سند حسابداری فروش خدمات
  • ثبت اطلاعات مشتریان
  • ثبت فاکتور فروش خدمات ارائه شده به مشتری
  • صدور سند حسابداری فاکتورهای فروش خدمات. در سند صادره بدهکاری مشتری، بستانکاری شرکت بیمه گزار، و درآمد دفتر خدمات بیمه ثبت می گردد.
  • ثبت تسویه حساب نقدی یا بانکی مشتری بابت خدمات دریافتی
  • صدور سند حسابداری تسویه حساب مشتری

امکانات برنامه حسابداری دفاتر خدمات بیمه

امکانات برنامه حسابداری دفاتر خدمات بیمه به صورت خلاصه و فهرست وار در زیر آورده شده است:

  • تعریف انواع خدمات بیمه و هزینه مربوطه
  • ثبت اطلاعات مشتریان
  • ثبت مشخصات موسسات بیمه گزار
  • صدور صورتحساب مشتری برای خدمات بیمه ارائه شده
  • ثبت درصد کمیسیون دفتر خدمات بیمه از صورتحساب صادره برای مشتری
  • ثبت بستانکاری موسسه بیمه گزار از صورتحساب صادره برای مشتری
  • ثبت بستانکاری دفتر بابت کمیسیون صورتحساب صادره برای مشتری
  • گزارش خدمات ارائه شده به مشتریان در بازه سال مالی
  • گزارشات متنوع حسابداری شامل درآمدها، هزینه ها، سود و زیان، دفاتر کل، معین و تفضیلی، تراز حساب های کل، معین و تفضیلی، و . . .

برنامه دفاتر خدمات بیمه، علاوه بر امکانات فوق دارای بخش خزانه داری بوده که در این بخش کاربر می تواند اطلاعات کلیه دریاف و پرداخت های نقدی و چک و حواله بانکی و سفته و غیره را ثبت کند و گزارش بگیرد و اسناد حسابداری مربوطه را در قسمت حسابداری ثبت نماید.

استفاده رایگان و آزمایشی از نرم افزار حسابداری بیمه

برای آشنایی و اطمینان از عملکرد برنامه حسابداری بیمه، شرکت کاکتوس امکانات متفاوتی در اختیار کاربر قرار میدهد. این امکانات در زیر آورده شده است:

1.دانلود نسخه رایگان از سایت

شما می توانید نسخه رایگان و آزمایشی کاکتوس را از سایت دانلود کرده با آن کار کنید. این نسخه امکان ثبت 50 سند حسابداری را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربر این برنامه می تواند چیدمان دلحواه سرفصل حساب ها را انجام داده و سند های مورد نظر را ثبت کند و نهایتا از اطلاعات گزارش گیری نماید. در نسخه رایگان تمامی امکانات برنامه اصلی در دسترس کاربر قرار داده شده است. چنانچه کاربر تمایل به خرید نرم افزار پس از بررسی بخش های آن داشته باشد، امکان انتقال اطلاعات ثبت شده در برنامه رایگان برنامه اصلی و خریداری شده خواهد وجود داشت و توسط بخش پشتیبانی به صورت رایگان وجود خواهد داشت.

2.نمایش کارکرد برنامه توسط کارشناس کاکتوس از راه دور

یکی دیگر از امکانات برای آشنایی متقاضیان با برنامه حسابداری بیمه این است که کاربر می تواند با هماهنگی با قسمت پشتیبانی کاکتوس، به صورت اینترنتی به سیستم کارشناس کاکتوس متصل شود و ار زاه دور کارکرد برنامه را همراه با توضیحات زنده کارشناس ملاحظه کند. برای درخواست استفاده موقت از برنامه اصلی به صورت اینترنتی درخواست زیر را پر کرده برای کاکتوس ارسال نمایید. ۸۸۴۲۷۱۳۰

3.استفاده موقت از برنامه اصلی

برنامه اصلی حسابداری بیمه برای استفاده علاقمندان به مدت محدود از برنامه، به روی اینترنت قزار داده شده است. مدت زمان استفاده از این برنامه با هماهنگی با قسمت پشتیبانی کاکتوس برای هر کاربر تعیین می گردد. بعد از کار با این برنامه، در صورت تمایل کاربر به خرید، اطلاعات ثبت شده توسط وی قابل انتقال به برنامه خریداری شده می باشد. برای درخواست استفاده موقت از برنامه اصلی به صورت اینترنتی فرم درخواست زیر را پر کرده برای کاکتوس ارسال نمایید.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

مطالب آموزشی نرم افزار حسابداری بیمه کاکتوس

در بخش زیر به صورت کامل و جامع تمامی بخش های نرم افزار حسابداری را به صورت تصویری و یا نوشتاری و در عین حال کاملا ساده و کاربردی توضیح داده ایم، لطفا جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری بیمه

دانلود نرم افزار رایگان حسابداری
دانلود دیتابیس دمو

اطلاعات جهت ورود به برنامه:

نام کاربری : admin

کلمه عبور : admin

نصب رایگان به صورت اینترنتی
دو جلسه آموزش رایگان
پشتیبانی سال اول رایگان