نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک یکی از نمونه های برنامه های بازرگانی کاکتوس است که برخی از ویژگی های این برنامه که خاص کاشی و سرامیک است عبارت است از: رسید و حواله انبار بر اساس سه واحد مختلف، مثلاً پالت، کارتن و مترمربع و گزارشات موجودی انبار برحسب این سه واحد، ورود اطلاعات سریال تولید در رسید وحواله وگزارشگیری از وضعیت سریالهای تولیدی و نیز گزارشات متنوع فروش به صورت تفکیکی و تجمیعی براساس خریدار، شهر، کالا، بازاریاب و غیره

برای مشاوره فروش و دریافت لیست قیمت در واتس اپ شرکت کاکتوس کامپیوتر به شماره 09217696024 پیام دهید یا اینکه با شماره های 44099126 – 44098278 – 44098449 – 44960691 واحد فروش کاکتوس کامپیوتر تماس حاصل فرمایید.

این برنامه از قسمت های حسابداری مالی، انبارداری، خرید و فروش، و خزانه داری (چک و صندوق) تشکیل شده است.

امکانات پایه برنامه بازرگانی کاشی و سرامیک

  • تعریف واحد اندازه گیری بر اساس 3 واحد (مترمربع، کارتن و پالت )
  • تعریف ضرایب متفاوت برای واحدها
  • تخصیص شماره سریال تولید به کالاها
  • گزارشات کاردکس و موجودی بر اساس 3 واحد
  • گزارشات موجودی کالا به تفکیک شماره سریالهای تولید

تصاویر نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک

تعریف کالا

نرم افزار بازرگانی عمومی Copy

تعریف واحد

نرم افزار بازرگانی عمومی Copy

رسید انبار

نرم افزار بازرگانی عمومی Copy

حواله انبار

نرم افزار بازرگانی عمومی Copy

گزارشات

نرم افزار بازرگانی عمومی Copy

گزارش کاردکس

نرم افزار بازرگانی عمومی Copy

گزارش موجودی

نرم افزار بازرگانی عمومی Copy

نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک

یکی دیگر از نرم افزارهای مجموعه کاکتوس نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک است. اگر به دنبال نرم افزاری هستید که امکانات ویژه به همراه شرایط فروش عالی داشته باشد، این نرم افزار را به شما پیشنهاد میدهیم. شما در کار خود احتیاج به این دارید که هر لحظه از انبار و موجودی آن اطلاع داشته باشید، همچنین برای کالاهایی که وارد انبار میشود بر اساس واحدهای اندازه گیری مختلف تعاریف متفاوت انجام دهید و از طرفی نیز برای هر کدام از آنها سریال تعیین کنید. همچنین زمانی هم که آنها را میفروشید در مورد اینکه آنها را به چه کسی فروختید و حتی برعکس در زمان تحویل اطلاعات کامل تحویل دهنده را ذخیره داشته باشد، برای تمام اینها نیاز به یک نرم افزار جامع دارید. کاکتوس برای شما این نرم افزار را برنامه نویسی و طراحی کرده است. حال اگر چنین نرم افزاری را میخواهید در این مقاله به طور کامل به شما در مورد ویژگیهای این نرم افزار و شرایطی که برای فروش آن وجود دارد میگوییم. اگر میخواهید یک نرم افزار خوب برای خود در این زمینه داشته باشید حتما تا انتها با ما همراه باشید تا از آنچه قرار است آگاه شوید، شگفت زده شوید و قطعا یک خرید خوب را تجربه کنید.

برای مشاوره فروش و دریافت لیست قیمت در واتس اپ شرکت کاکتوس کامپیوتر به شماره 09217696024 پیام دهید یا اینکه با شماره های 44099126 – 44098278 – 44098449 – 44960691 واحد فروش کاکتوس کامپیوتر تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک رایگان

کاملا درست است، قرار است به شما یک برنامه بازرگانی کاشی و سرامیک رایگان بدهیم تا با نرم افزاری که قرار است بخرید بیشتر آشنا شوید. این نرم افزار نسخه ی تستی نرم افزار مربوطه میباشد که کاملا همان فضای برنامه ی اصلی را دارد. قرار نیست فقط از روی یک کلیپ چند دقیقه ای با برنامه آشنا شوید. آنچه در اختیار شما قرار میگیرد شبیه سازی شده از برنامه اصلی میباشد با این تفاوت که دارای محدودیت است. محدودیت آن هم به این صورت است که تا یک تعداد فاکتور و ثبت میتوانید در آن وارد کنید. زمانی که در نرم افزار تستی شروع به کار میکنید به طور کامل با فضای آن و امکاناتی که دارد آشنا میشود. از این رو برای اقدام به خرید آن راحت تر میتوانید تصمیم بگیرید. در مورد اینکه برای داشتن این نسخه تستی باید چه کاری انجام دهید باید بگوییم کاری چندان سخت در پیش روی شما نیست. کافی است وارد سایت شوید و فرم مربوط به دریافت نسخه تستی نرم افزار را پر کنید و با گذاشتن شماره تماس ما با شما ارتباط برقرار خواهیم کرد. حتی خودتان نیز برای دریافت آن میتوانید با ما تماس بگیرید تا ما برای شما نسخه تستی را ارسال کنیم. به همین راحتی میتوانید این نرم افزار را قبل از خرید به صورت کامل تست کنید. چنین شرایطی را برای شما در نظر گرفتیم تا بعد از خرید پشیمان نشوید. به هر حال شما قرار است بابت نرم افزار پول پرداخت کنید و چه بهتر که قبل از هرگونه خریدی شما نرم افزار را به طور کامل در اختیار دارید که با آن آشنا شوید. اینگونه دیگر در پرداخت پول برای خرید تردیدی باقی نمیماند.

ویژگی نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک کاکتوس

حال که در مورد نسخه تستی آن به شما گفتیم کمی در مورد ویژگیهایی که در نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک برای شما در نظر گرفتیم هم صحبت کنیم. برنامه بازرگانی کاشی و سرامیک طراحی شده توسط کاکتوس قسمت های مختلفی دارد که همگی به شما کمک میکنند مدیریت بهتر در کار داشته باشید. اول از همه باید بگوییم نرم افزار از چند بخش مختلف شامل حسابداری، خزانه داری، خرید و فروش و انبارداری تشکیل شده است. این نشان دهنده این است که همین یک نرم افزار میتواند به تمام کار شما رسیدگی کند. از همه مهمتر میتوانید به تفکیک هر خریدار و فروشی که دارید به صورت جداگانه رسید داشته باشید و تمام اطلاعات لازم را در آن وارد کنید. حال در بخش بعد به صورت جزئی تر به هر بخش میپردازیم تا قبل از اینکه نسخه تستی را دریافت کنید از آنچه در نرم افزار انتظار شما را میکشد آگاهی پیدا کنید.

امکانات پایه ای نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک کاکتوس

در این قسمت به طور مفصل در مورد امکانات نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک صحبت خواهیم کرد. همانطور که میدانید کاشی و سرامیک دارای ابعاد هستند. در این نرم افزار میتوانید ابعاد را بر اساس سه واحد متر مربع، کارتن و پالت تعریف کنید. پس محدودیتی از لحاظ وارد کردن واحد اندازه گیری وجود ندارد. همچنین میتوانید برای واحدها ضرایب متفاوت را تعریف کنید. برای کالا ها میتوانید شماره سریال جداگانه اختصاص دهید. میتوانید موجودی را بر اساس سه واحد گزارش گیری کنید. همچنین موجودی کالا را بر اساس سریال آنها نیز به صورت جداگانه میتوانید داشته باشید. گزارش کاردکس را نیز به شما ارائه میدهد. رسید انبار و حواله انبار برای شما صادر میکند. همانطور که مشاهده میکنید کلی امکانات در اختیار شما قرار دارد که میتوانید با کمک نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک از آنها بهره ببرید.

اهمیت استفاده از نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک

شما برای اینکه بتوانید کار خود را با نظم و ترتیب بیشتر پیش ببرید نیاز به نرم افزار پیدا میکنید. فرقی نمیکند نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک باشد یا هر نرم افزار دیگر، به هر حال از یه تعداد به بعد مغز انسان اگر قرار باشد تمام امور را بر عهده بگیرد بدون شک اگر خطا ندهد قطعا با سرعت بسیار پایین کار را جلو میبرد. پس برای اینکه کارها سریعتر پیش رود و با خطاهای انسانی ناشی از خستگی روبرو نشوید کافی است این نرم افزارها را به محیط کاری خود راه دهید. رقیب خود برای اینکه شرایط فعالیتش بهتر شود و در بازار مشتریان را به خود جلب کند از نرم افزار استفاده میکند اگر شما قرار باشد حضور آن را نادیده بگیرید قطعا از آن و دیگر رقبای خود عقب میمانید و در نتیجه مشتری اعتمادش را به شما از دست میدهد. پس اگر به فکر رشد هستید و میخواهید در صحنه رقابت درخشش زیاد داشته باشید هم اکنون برای خود نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک را تهیه و از امکانات آن برای پیشرفت خود استفاده کنید.

چرا نرم افزار کاشی و سرامیک کاکتوس را انتخاب کنیم؟

نرم افزارهای بازرگانی کاشی و سرامیک زیادی به احتمال زیاد در بازار وجود دارد اما چرا کاکتوس؟ قطعا برای اینکه به این سوال جواب دهیم از قبل فکر آن را کرده ایم. یکی از نکاتی که در این راستا به آن توجه داشتیم این بود که سعی کردیم یک نرم افزار با کاربری آسان برای شما تهیه کنیم. گاهی اوقات افراد بسیار زیادی هستند که با آمدن نام نرم افزار به این فکر میکنند که قرار است با ابزار سختی روبرو شوند. آنها میخواهند از نرم افزار استفاده کنند تا راحت تر شوند اما فکر اینکه کار با نرم افزار سخت است آنها را به عقب میکشاند. نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک که کاکتوس آن را طراحی کرده است چنین نیست. یکی از اصولی که رعایت کردیم اصل کاربری آسان در طراحی نرم افزار بود. بسیاری از شرکت های نرم افزاری فکر میکنند هرچه کاربری سخت تر باشد نشان دهنده این است که نرم افزار کارآمد تر است. این فکر کاملا اشتباه است. شما در کنار امکانات قطعا سختی نمیخواهید پس ما نرم افزار را طوری طراحی کردیم که هم امکانات کاملی دارد و هم کاربری آسان که شما را در حین کار کردن گیج نکند. از طرفی ما نرم افزار را بدون اینکه با آن آشنایی نداشته باشید به شما نمیفروشیم. نسخه تستی رایگان که در ابتدا در مورد آن صحبت کردیم یک امتیاز است که برای آسایش شما هنگام خرید در نظر گرفتیم. قطعا زمانی که بدانید قرار است از چه امکاناتی بهره ببرید و از قبل با نرم افزار کار کرده باشید راحت تر میتوانید آن را خریداری کنید.

پشتیبانی همراه نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک کاکتوس

زمانی که برای خرید نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک  اقدام میکنید ما همه جوره از نرم افزار پشتیبانی خواهیم کرد. این پشتیبانی در سال اول به صورت کاملا رایگان است و بدون پرداخت هزینه میتوانید از هرگونه خدمات در مورد نرم افزار استفاده کنید. از طرفی پس از خرید آن را به صورت رایگان بر روی سیستم شما از راه دور و از طریق اتصال به سیستم شما نصب خواهیم کرد و از این بابت نیز نیازی ندارد نگران باشید. دو جلسه به صورت رایگان نیز تمام آنچه برای کار کردن با نرم افزار لازم است بدانید را به شما آموزش میدهیم تا در هنگام کار با آن به کوچکترین مشکلی بر نخورید. همچنین نکته ای که در زمینه کار با نرم افزار که به صورت تستی ارائه میشود در نظر گرفتیم این است که بعد از خرید نرم افزار اصلی تمام اطلاعاتی که در زمان تست وارد نرم افزار تستی کردید را میتوانید وارد نرم افزار اصلی کنید و این یعنی از دوباره کاری شما جلوگیری کردیم. کاکتوس تمام اینها را در نظر گرفته است تا شما نرم افزاری خوب به همراه خریدی دلنشین داشته باشید. پس اگر میخواهید در کار خود راحتی و آسایش را تجربه کنید به شما پیشنهاد میکنیم هم اکنون برای دریافت نسخه تستی آن که همانطور گفتیم کاملا رایگان است، اقدام کنید.