نرم افزار خزانه داری

نرم افزار خزانه داری به طور کلی برای ثبت کلیه تراکنش های مربوط به حساب های بانکی (دریافت و پرداخت چک، حواله بانکی دریافتی یا پرداختی، عملیات صندوق و تنخواه) و گزارشات مربوطه می باشد.

این نرم افزار قابلیت ثبت تراکنش های بسیار زیاد دریافت ها و پرداخت های اسنادی و نقدی یک موسسه را دارد و با امکانات قوی برای جستجوی اطلاعات دریافت ها و پرداخت ها، سهولت کاربری را فراهم می سازد. اتصال به برنامه حسابداری و ثبت سند دریافت یا پرداخت، امکان چاپ چک، امکان راس گیری، از جمله امکانات متعدد این برنامه می باشد.

این برنامه در سه مدل جامع، عمومی،ساده عرضه می شود. مدل های جامع و عمومی از بانک اطلاعاتی SQL Server استفاده می کند و قابلیت اجرای همزمان توسط چند کاربر می باشد. برنامه ساده از بانک اطلاعاتی Access 2003 استفاده می کند و به صورت تک کاربره قابل استفاده می باشد. یکی از تفاوت های برنامه های جامع و عمومی در فن آوری برنامه نویسی متفاوت آن است. برنامه جامع با زبان برنامه نویسی سی شارپ (C#) و زبان برنامه نویسی برنامه عمومی و ساده VBA می باشد.

ارتباط با سایر برنامه ها

برنامه خزانه داری کاکتوس، در انواع مدل های آن، گرچه بعنوان یک برنامه مستقل قابل استفاده است، قابلیت استفاده در ارتباط با برنامه های دیگر را نیز دارا می باشد. یکی از این برنامه ها، نرم افزار حسابداری کاکتوس است که می توان آن را بهمراه نرم افزار خزانه داری در قالب یک برنامه عرضه کرد. در این حالت، کاربر می تواند در هر دو قسمت چک (ویژه کلیه عملیات بانکی) و صندوق (ویژه دریافت و پرداخت های نقدی) در نرم افزار خزانه داری، می توان برای تراکنش های مورد نظر صدور سند حسابداری نماید.

ارتباط با نرم افزارهای خرید و فروش بدین گونه است که تسویه فاکتور خرید یا فروش از طریق قسمت های صندوق یا چک برنامه خزانه داری امکان پذیر بوده و در این حالت سند های حسابدری مربوطه نیز به صورت خودکار صادر می شود..

امکانات چاپی

امکانات متنوع چاپی در برنامه خزانه داری عبارتند از چاپ چک پرداختی (به روی برگه چک)، چاپ رسید دریافت چک دریافتی یا پرداختی برای یک یا چند چک، چاپ رسید وجه نقد دریافتی یا پرداختی.

نسخه جامع

مدل جامع نـرم افزار خزانه داری مالی با استفاده از فناوری های جدید نرم افزاری و آخرین نسخه های بانک اطلاعاتی پیاده سازی شده است. در این مدل امکانات ثبت سرفصل حساب ها، ثبت تراکنش های مالی، و نیز امکانات گزارش گیری در سطح بهترین های نرم افزارهای خزانه داری بازار و با توجه به نیازهای متنوع مدیران مالی طراحی و پیاده سازی شده است. این نسخه از خزانه داری مالی ظاهری زیبا و شکیل دارد. سهولت کاربری، انسجام و امنیت اطلاعاتی از ویژگی های این نرم افزار خزانـه داری است.

نسخه عمومی

مدل عمومی نرم افزار خزانه داری مالی از امکانات کار درشبکه و ثبت تراکنش مالی شرکت ها و موسسات بزرگ برخوردار است. این برنامه نیازهای عمومی مدیران مالی در ثبت اسناد و گزارش گیری های متنوع را پاسخگو می باشد. این برنامه در مقایسه با برنامه جامع از امکانات کمتر، و در مقایسه با نرم افزار خزانه داری ساده از امکانات بیشتری برخوردار است.

نسخه ساده

مدل ساده نرم افزار خزانه داری مالی کاکتوس نیازهای پایه مدیران مالی برای عملیات خزانه داری را پوشش می دهد. این برنامه به صورت تک کاربره (با قابلیت نصب نامحدود) با رابط کاربر بسیار ساده و راحت کار می کند قیمت این برنامه به مراتب کمتر از قیمت برنامه خزانه داری عمومی و برنامه خزانه داری جامع است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید  با بخش فروش شرکت کاکتوس تماس حاصل فرمایید.