برنامه خرید و فروش جامع یکی از سه مدل نرم افزارهای خرید و فروش کاکتوس است. این برنامه هم خرید و فروش کالا را شامل می شود و هم خرید و فروش خدمات. برای خرید و فروش کالا، این برنامه به همراه برنامه انبارداری نصب و ارائه می گردد. این برنامه برای کلیه کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده است. ظاهر برنامه زیبا و شکیل و کاربری آن ساده و راحت است.
نرم افزار خرید و فروش جامع کاکتوس، بعنوان یک نرم افزار پایه، برای ثبت ورود و خروج کالا در انواع و اقسام انبارها طراحی شده است. امکانات متنوع این برنامه امکان استفاده از آن را در موسسات بازرگانی، ادارات و سازمان ها، فروشگاه ها، کارگاه ها و کارخانجات تولیدی، شرکت های پیمانکاری، امور واردات و صادرات، و . . . فراهم می سازد. امکانات متعدد برنامه در تعریف انواع کالاها، انواع انبارها، انواع واحدهای اندازه گیری موجب سهولت کاربری برنامه می گردد.
این برنامه با وجود ساده بودن و سهولت کاربری آن، از آنجائئکه بر اساس مفاهیم و موازین استاندارد تولید شده، نیازهای حرفه ای کار را نیز پوشش می دهد. استفاده از بانک اطلاعاتی SQL Server در این برنامه امکان ثبت تراکنش های حجیم را فراهم آورده است.
بعلاوه، این برنامه در برگیرنده امکانات ویژه ایست که امکان استفاده از آن را در گردش کارها خاص عملی می کند. بعنوان مثال تعبیه امکانات تعریف مرکز هزینه و مرکز مصرف، استفاده از آن را برای امور پیمانکاری تسهیل می کند.

درخواست پیش نمایش نرم افزار

 

تصاویر

شماره دهی مجزا به انواع فاکتورهای مختلف
شماره دهی مجزا به انواع فاکتورهای مختلف
تصویر تعریف اضافات و کسورات به ازای هر ردیف در فاکتور
تصویر تعریف اضافات و کسورات به ازای هر ردیف در فاکتور
فرم ورود اطلاعات کالای جدید در نرم افزار خرید و فروش
ثبت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض به ازای هر ردیف در فاکتور
فرم مرتب سازی شماره های فاکتور فروش
فرم مرتب سازی شماره های فاکتور فروش
تعریف عناوین امضا کنندگان نسخ چاپی، جهت چاپ فاکتور خرید و فروش
تعریف عناوین امضا کنندگان نسخ چاپی، جهت چاپ فاکتور خرید و فروش

فیلم های آموزشی

برنامه خرید و فروش جامع کاکتوس همراه با ۵ فیلم آموزشی عرضه می گردد، دو نمونه از این فیلم ها در زیر آورده شده است. برای مشاهده کلیه فیلم ها از لینک زیر این بخش استفاده نمایید. شایان ذکر است در صفحه آموزش این محصول متن آموزشی نکات و شرح آموزش در قالب فرمت پی دی اف قرارداده شده است.

آموزش نرم افزار خرید و فروش جامع کاکتوس | 01- اطلاعات پایه
آموزش نرم افزار خرید و فروش جامع کاکتوس | 02- بخش پیش فاکتور