مشاغل کوچک که نیاز به صورت‌حساب و گزارش‌دهی اولیه دارند با نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر رایگان یا کم‌هزینه خوب عمل خواهند کرد. همان‌طور که تجارت شما رشد می‌کند، می‌توانید ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کنید. مشاغلی که نیازهای پیچیده‌تری دارند، گزینه‌های زیادی برای نرم افزار حسابداری دارند. نیازهای خاص کسب‌وکار شما تعیین می‌کنند که کدام برنامه حسابداری مناسب‌ترین است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت نرم افزار تولیدی آشنا کنیم.

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

هرآنچه که باید درباره قیمت نرم افزار تولیدی دانست

هنگام شروع یک تجارت، نرم افزار حسابداری یکی از اولین برنامه‌های تجاری است که باید دریافت کنید. بهترین نرم افزار حسابداری به شما در ایجاد فاکتور، ثبت پرداخت‌های ورودی و خروجی، شناسایی و پیگیری مطالبات سررسید شده گذشته کمک کرده و گزارشاتی را اجرا می‌کند که به شما در تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی و سایر جنبه‌های تجارت شما کمک می‌کند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب‌وکار خود، بیش از ۱۰۰ برنامه بررسی شده است. این مقاله به دنبال برنامه‌های حسابداری مقرون‌به‌صرفه و آسان برای استفاده با ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان، مانند فیدهای خودکار بانک‌ها، یادآوری پرداخت خودکار و صورت‌حساب و پذیرش پرداخت آنلاین است. علاوه‌برآن به دنبال نرم افزاری با گزارش مالی جامع، قابل تنظیم و در زمان واقعی بوده است؛ زیرا این امر برای نظارت و درک امور مالی کسب‌وکار شما بسیار مهم است.

انتخاب نرم افزار مناسب برای مشاغل کوچک

انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک با قابلیت‌ها و برچسب قیمت متفاوت وجود دارند. به‌طورکلی، نوع صنعت و تعداد کارکنان دو فاکتور هستند که می‌توانند به صاحب مشاغل کوچک کمک کرده تا نرم افزار حسابداری مناسب را انتخاب کنند. به‌عنوان‌مثال، یک فریلنسر به ویژگی‌های مشابهی در نرم افزار حسابداری صاحب رستوران نیاز ندارد. در ادامه به توضیح بیشتری در این باره پرداخته شده است.

نرم افزار حسابداری یک ابزار ضروری در مدیریت مالی

در طول سال‌ها، نرم افزار حسابداری در مدیریت مالی به یک ابزار ضروری تبدیل شده است. درحالی‌که در درجه اول برای تسریع مسئولیت‌های حسابداری استفاده می‌شود. آن‌ها همچنین تفاوت بزرگی در نحوه انجام امور دفتری، ردیابی موجودی، بودجه‌بندی و مدیریت حقوق و دستمزد مشاغل و مترجمان آزاد ایجاد کرده‌اند.

به همین دلیل است که تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها در حال آماده‌شدن برای انتقال فعالیت‌های حسابداری خود به ابر در چند سال آینده هستند. علاوه بر این، بسیاری از مدیران عامل و مدیران مالی به این نتیجه رسیده‌اند که ادغام برنامه‌های حسابداری در بهبود نتیجه نهایی یک کسب‌وکار بسیار مهم است.

” پیشنهاد مرتبط: آشنایی با نرم افزار انبارداری بازرگانی و شرکتی

انواع برنامه‌های قیمت‌گذاری نرم افزار حسابداری

هنگامی که صحبت از مدیریت مالی می‌شود، ابزارهای حسابداری به طور فزاینده‌ای به نجات بسیاری از مشاغل تبدیل می‌شوند. خوشبختانه بسیاری از ارائه‌دهندگان نرم افزار بسته به بودجه شما و نیازهای منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما بسته‌های برنامه‌ای را ارائه می‌دهند. اگر می‌پرسید “قیمت نرم افزار تولیدی چه‌قدر است” ، انواع مختلفی از برنامه‌های قیمت‌گذاری موجود را بررسی کنید:

 • قیمت‌گذاری بر اساس استقرار

بسته به پلتفرمی که برای استفاده از برنامه انتخاب می‌کنید، گاهی اوقات قیمت نرم افزار تولیدی مختلف را می‌توان تعیین کرد. این برنامه‌های قیمت‌گذاری ممکن است به صورت زیر باشد:

– پرداخت یکبار مصرف

این یک برنامه قیمت‌گذاری است که اکثر ارائه‌دهندگان نرم افزارهای پیش‌فرض ارائه می‌دهند. درحالی‌که این بسته شامل هزینه‌های سرمایه‌ای زیادی برای شروع می‌شود، این می‌تواند جایگزینی ارزان‌تر برای شرکت‌هایی باشد که می‌توانند ابزارهای حسابداری خود را بدون کمک خارجی نصب، پیکربندی و نگهداری کنند.

– اشتراک SaaS

یک بسته قیمت‌گذاری که برای راه‌حل‌های مبتنی بر ابر اعمال می‌شود، اشتراک SaaS یک سرویس پرداخت است که به صورت دوره‌ای از کاربران هزینه ثابت دریافت می‌کند. ثابت ماندن شرکت در بودجه برنامه‌های حسابداری خود را برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌کند. اغلب نیاز به هیچ‌گونه تعهدی برای ماندن در اشتراک ندارد و آزمایش‌های رایگان را به مدت ۱۴ تا ۳۰ روز به کاربران ارائه می‌دهد.

در مقایسه با برنامه پرداخت یکبار مصرف، این گزینه می‌تواند در بلندمدت گران‌تر باشد، اما اغلب شامل پشتیبانی فنی، رفع اشکال، ارتقاء و سایر خدمات کمکی است.

– اشتراک ماهانه

برای برخی از شرکت‌ها، ممکن است یک سال برای متعهد شدن به یک نرم افزار خاص که فقط در حال آزمایش آن هستند، طولانی باشد. اگر ترجیح می‌دهید مبلغ کمی برای اوراق بهادار و خدمات به صورت ماهانه پرداخت کنید، ممکن است این طرح اشتراک راه‌حل باشد. بسته به برنامه اشتراک سالانه، بسته‌های ماهانه اغلب در سه نوع ارائه می‌شوند – یک برنامه اصلی، یک گزینه میان‌رده باقابلیت‌های اضافی و یک برنامه برتر که ارتقاء دیگری را ارائه می‌دهد.

” پیشنهاد مرتبط: نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

 • قیمت‌گذاری بر اساس اندازه کسب‌وکار

هر کسب‌وکاری نیازهای خاص خود را دارد. مسئولیت شرکت‌های کوچک با مسئولیت شرکت‌های بزرگ بسیار متفاوت است. این حتی در مورد مدیریت مالی صادق است؛ بنابراین، ارائه‌دهندگان نرم افزار برنامه‌های قیمت‌گذاری را با برنامه‌هایی که بر اساس الزامات مشاغل خاص انتخاب شده‌اند، ارائه می‌دهند؛ بنابراین، اگر بخواهیم “قیمت نرم افزار تولیدی را بدانیم” ، پاسخ به‌اندازه کسب‌وکار شما و الزامات عملکرد آن بستگی دارد.

– مشاغل کوچک

شرکت‌های کوچک اغلب برای انجام وظایف دفتری خود به ابتدایی‌ترین ابزارهای حسابداری نیاز دارند که توضیح می‌دهد چرا قیمت‌گذاری برنامه‌های حسابداری برای این مشاغل مقرون‌به‌صرفه‌تر از اکثر آن‌هاست. برخی از ویژگی‌های موجود در این نوع برنامه قیمت‌گذاری، پرداخت با کارت اعتباری، ردیابی زمان، اتوماسیون حسابداری و تهیه بودجه پروژه است. آن‌ها همچنین با آزمایش‌های ۳۰ روزه بدون ریسک همراه هستند، به‌طوری‌که مشتریان ممکن است بتوانند آنچه را که برنامه ارائه می‌دهد به طور کامل تجربه کنند.

– شرکت و پروژه

نرم افزارهای مدیریت مالی برای شرکت‌ها راه‌حل‌های اتوماسیون قدرتمند و معماری ابری ساده را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کنند بهره‌وری شرکت خود را افزایش دهید. این برنامه تمام قابلیت‌هایی را که ابزارهای حسابداری مشاغل کوچک می‌توانند ارائه دهند به عرضه می‌رساند؛ با این تفاوت که آن‌ها برای قراردادن حجم بیشتری از داده‌ها و انتخاب گسترده‌تری از ادغام‌ها طراحی شده‌اند.

این نرم افزارها در چندین سیستم‌عامل قابل‌دسترسی هستند. اینها همچنین دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای هستند که می‌توانند فرایندهای پیچیده‌تری را انجام دهند.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا درباره قیمت نرم افزار تولیدی اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم. قیمتی که یک برنامه تولیدی دارد، با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. امکانات و ویژگی‌های تعبیه شده در آن‌ها نمونه‌ای از این موارد به شمار می‌روند. در این مطلب به صورت کامل به بررسی این دسته از موارد پرداختیم.

پایان مطلب