خرید نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری در دنیایی که درآن اطلاعات و ارتباطات در صدر توجهات قرار دارند، برنامه ای را عرضه می نماید که میتواند تمامی نیازهای کسب و کارهای صوتی و تصویری را در حوزه مالی و حسابداری برآورده نماید؛ زیرا این برنامه در مجموعه کاکتوس توسط تیمی طراحی شده که تجریه و تخصص لازم را در این حوزه دارند و از سوی دیگر با مشورت افراد آگاه این صنف کار انجام شده است.

 لذا  نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری کاکتوس سعی می کند در نوع خود برنامه کاملی باشد.

در زمانهای نه چندان دور با توجه به عدم  استفاده همگانی  از رایانه، حسابداری کاغذی بوده و  به وسیله‌ی دست انجام می‎شد؛ کاری که هم پر خطا می توانست باشد و هم بسیار زمان‌بر  بود. حسابداران مجبور بودند با فاکتورهای دستی و دفاتر امور حسابداری  را انجام دهند. باید قبول کرد هرگونه اشتباهی از سوی حسابدار در ثبت وقایع مالی،  مشکلات بسیاری را برای صاحبان کسب و کار صوتی و تصویری پدید می آورد.

اما  حال که کامپیوترها و سیستم‌های شبکه‌ای رایانه‌ای، حسابداری را نیز با خود همراه نموده، هیچ کسب و کاری نمی تواند از مزایای استفاده از برنامه های حسابداری  در مقایسه با روش سنتی، چشم پوشی نماید. لذا وجود نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری  در تمامی کسب هایی که حسابرسی به صورت سنتی و کاغذی انجام می شود ضروری است.

در همین راستا باید گفت؛ برنامه مذکور در گام اول این امکان را برای کاربران فراهم نموده که بتوانند کالاها متنوع را با معیارهای سنجش متفاوت ثبت کنند، کالاها با ریال و ارزهای متفاوت می توانند تعریف شوند تا خطا کاربران کاهش و سرعت عمل آن ها افزایش یابد.  همچنین کارهای حسابداری با کمک نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری  بسیار دقیق شده است؛ زیرا سرفصل ها توسط کاربران قابل تعریف هستند و هر کاربر میتواند دسترسی خاصی داشته باشد.

امروزه دیگر  حسابداران  تنها در نقش ثبت کننده داده ها ظاهر نمی گردند، آنان اکنون در واقع در کار مدیریتی نیز کمک می نمایند.

“پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

مزایای خرید نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

  در سیستم سنتی حسابداری که کارها با دفاتر انجام میشود؛ امکان گزارش گیری سریع و دقیق وجود ندارد، لذا در هنگام ایجاد مشکل، در سیستم کاغذی، حسابدار اگر بخواهد به عقب بازگشته و کلیه سوابق معاملات را بررسی نماید، کار بسیار دشوار و زمان‌ بری را پیش رو دارد، در حالی که  پیدا کردن ریشه‌ی مشکلات و یا احتمالا خطایی که در ثبت داده ها اتفاق افتاده است،  جهت تغییر و تصحیح ضروری میباشد.

کاربران در نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری می‌توانند تمامی اطلاعات را  که ثبت و ضبط شده است  با کمک این برنامه تجزیه و تحلیل  کنند. برنامه حسابداری کاکتوس همچنین  این امکان را برای حسابدار و سایر استفاده کنندگان فراهم نموده که به انواع گزارشات و صورتهای مالی دسترسی داشته باشند.

بدین ترتیب صورتهای مالی مانند ترازنامه و گزارشات فصلی… و هر چه که کسب و کارها نیاز دارند با نرم افزار مخصوص کسب و کارهای صوتی و تصویری فراهم شده است .این گزارشات در اختیار حسابدار قرار میگیرد تا هم به استفاده کنندگان داخلی مانند صاحب کسب و کار و سهامداران عرضه نمایند و هم بتوانند گزارشات مختلف را تهیه نموده و در اختیار استفاده کنندگان خارجی مانند بانکها و اداره دارایی قرار دهند.

نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری برنامه‌ کاربردی  می باشد که با تسهیل کار کاربران با کمک امکاناتی از قبیل صدور اسناد به صورت اتوماتیک، دقت و کارایی سیستم حسابداری را بالا برده و امور مالی کسب را مدیریت می کند. در حقیقت هدف از تهیه نرم افزار ویژه این صنف مدیریت و بهینه‌‎سازی امور مالی می باشد.

هر صنفی با چالش های مخصوص خود روبرو می باشد که با توجه به نقش فوق العاده مهم حسابداری در آنها، انتخاب برنامه مناسب بسیار اثرگذار است. در همین راستا حسابداری در صنف صوتی و تصویری نیز با توجه به تنوع محصولات و عجین شدن روزافزون آنها با تکنولوژی از یک سو و با زندگی مردم از سوی دیگر، اهمیت خاصی دارد، به همین دلیل معمولا برنامه ای مدنظر می باشد که در  فرایند ثبت معاملات مالی  موفق باشد.

 قیمت نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

تجارت بدون معاملات مالی   کاملا مشخص است که بی معنا می باشد؛ بنابراین لازم است در یک برنامه حسابداری، ثبت و جمع بندی، تجزیه و تحلیل و گزارش گیری  متنوع به طور کامل، دقیق و سریع انجام شود. البته در این میان لازم به ذکر است محصول خروجی نرم افزارهای حسابداری، گزارشات مالی می باشد و ثبت و جمع آوری همگی در راستای تهیه گزارشات مالی است.

لذا نمی توان برای یک مجموعه برنامه حسابداری انتخاب نمود و به صورتهای مالی مورد استفاده در حسابداری  که باید از برنامه استخراج گردند، توجه نکرد. نتیجه معاملات یک دوره حسابداری در این صورتهای مالی به طور خلاصه و مختصر نشان داده میشود؛ بنابراین صورت های مالی اطلاعات مورد نیاز را جهت مدیریت و تصمیم گیری در اختیار تصمیم گیرانی مانند مدیران  کسب و کارها قرار می دهند.  مدیران خلاصه ای از جریان وجوه نقدی، موقعیت مالی و عملکرد کسب و کار را به واسطه  این صورت ها در می یابند. برای یک تصمیم با ضریب موفقیت بالا نیاز است فرایندهای مالی، به صورت دقیق و منظم ثبت شوند و مطابق استانداردهای حسابداری در  گزارشات درج گردند.

نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری بستری را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند هر تغییری را در دارایی ها و تعهدات کسب و کار ثبت و بررسی نمایند. در همین راستا باید بگوییم صرف نظر از اندازه کسب، چنین کنترلی بر فرایندهای مالی برای اندازه گیری عملکرد اقتصادی مجموعه، برنامه ریزی هزینه ها و  بودجه بندی و تصمیم گیری ضروری  است.

نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری بنا بر سیاست مجموعه کاکتوس صرف نظر از اندازه کسب و کار، سعی نموده است با فراهم نمودن بستری که تمامی بخش های وقایع مالی کسب را پوشش می دهد، طراحی گردد. در این برنامه که حتی در نسخه رایگان نیز دیده می شود و در سایت قابل دریافت است، هر چهار بخش؛ حسابداری، خرید و فروش، انبار و وجوه نقد و چک، هر آنچه که استفاده کنندگان خارجی مانند دارایی نیاز دارند را طی گزارشات معتبر، در اختیار آنان قرار می دهند.

حسابدار با کمک این برنامه می تواند ثبت تمامی وقایع مالی لازم را برای تصمیم گیری و برنامه ریزی هزینه ها انجام دهد و نیازهای اساسی مالی  کسب و کار را برطرف نماید.

نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری کاکتوس

باید پذیرفت حسابداری عملکردی پیچیده و حرفه ای است؛ اما کاربری ساده و آسان می تواند مانع مشکل تراشی این پیچیدگی در حسابداری مدیریتی و حسابداری هزینه شود، لذا در نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری محیط گرافیکی جذاب و کاربری ساده  در کنار هم به کاربران کمک می کنند، از بخش های مختلف طراحی شده در راستای  مدیریت مجموعه به خوبی بهره ببرند.

به همین دلیل برنامه حسابداری کاکتوس توانسته است شرایطی را فراهم نماید تا صاحبان کسب و کار  صوتی و تصویری و تیمهای مدیریتی تصمیمات تجاری  درستی را بگیرند؛ بنابراین آشنایی با قسمتهای مختلف برنامه می تواند مفید واقع شود.

در حسابداری نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری، اسناد همگی به صورت خودکار صادر می گردند، سندها به صورت موقت هستند، سپس کاربر میتواند کنترل نموده و  ویرایش لازم را اعمال نماید. سپس اسناد قطعی می گردند تا خطایی صورت نگیرد و تمامی درآمدها و هزینه ها دقیق  ثبت شوند، به صورتی که ثبت دقیق هزینه ها  به صاحبان مشاغل کمک می کند تا استراتژی و سود و زیان کسب و کار خود را با دید بازتری  بررسی کنند و برای ادامه کار تصمیم بگیرند.

برنامه نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

در هر برنامه حسابداری تهیه صورت های مالی طبق استانداردهای شناخته شده از ارکان اصلی نرم افزار هستند؛  زیرا این صورتهای مالی خروجی نهایی می باشند. گزارشات مختلف در قالب برنامه هایی مانند اکسل در برنامه کاکتوس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

فعالیتهای یک شرکت در  صورتهای مالی به طور خلاصه قابل رویت هستند و  وضعیت مالی و جریان وجوه نقدی شرکت مربوط به یک دوره خاص دیده می شوند. هزاران تراکنش مالی در حقیقت در این گزارش ها به صورت  مختصر و تلفیقی در دسترس تصمیم گیران قرار می گیرد.

” پیشنهاد مرتبط : آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری صنعتی و تولیدی

سفارش نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

 قسمت دومی که در نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری قابل ذکر است انبارداری است؛ انبارداری محیطی را فراهم نموده که بتوان چندین انبار با  کالای زیاد ثبت نمود و همه کالاها با کد ثبت  می شوند و هر نقل و انتقالی بین انبارها ثبت می شود.

خرید و فروش قسمت مهمی در نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری می باشد که در آن فاکتور کالاها را با ریال یا ارزهای متفاوت و حتی با قیمتهای متفاوت درج می شوند. حسابدار در این برنامه می تواند با ثبت داده ها و کمک گرفتن از گزینه ای مانند تعیین تخفیفات بر اساس مشتری ها و طرح های مختلف، به  وظایف خود در کمک به مدیریت کسب و کار کمک کند.این نرم افزار با مدیریت حسابداران داده ها را دریافت کرده  و خروجی‌های مهمی مانند گزارشات سود و زیان را به صورتی ساده و قابل درک تحویل می دهند.

مزایای نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

قسمت دیگر جهت کنترل وجوه نقد و نقدینگی می باشد که کمک می کند صاحب کسب و کار بتواند در مواقع لازم تصمیماتی مانند جذب اعتبار از منابع خارجی را به اتخاذ کند. بدین ترتیب این صنف برنامه کاملی برای حسابداری خود خواهند داشت.