آموزش بخش پشتیبانی آنلاین کاکتوس
جهت استفاده مناسب و بهینه از خدمات پشتیبانی آنلاین شما کاربران گرامی، بر آن شدیم تا آموزشی کوتاه و مختصر در مورد نحوه دریافت پشتیبانی از بخش پشتیبانی شرکت کاکتوس کامپیوتر را برای شما شرح دهیم.
1- جهت درخواست پشتیبانی آنلاین در هر ساعت از ساعات اداری لطفا بر روی آیکون مشخص شده در تصویر زیر که در تمامی صفحات اصلی و یا داخلی سایت نمایش داده میشود کلیک نمایید:
2-پس از کلیک بر روی آیکون صفحه ای مشابه صفحه نمونه در تصویر زیر مشاهده می نمایید. لطفا درخواست خود را به صورت واضح و کامل ارسال نمایید تا در اسرع وقت توسط تیم پشتیبانی کاکتوس کامپیوتر بررسی شود.
3- در این مثال جهت درک راحت تر ، اینطور فرض شده است که کاربر یکی از برنامه های حسابداری این شرکت را تهیه کرده است و در مراحل نصب و یا کاربری آن با مشکلی مواجه شده است:
4- تیم پشتیبانی جهت مشاهده خطای نرم افزار و یا بخشی که کاربر در آن مشکل داشته است درخواست تصویری از خطای دریافتی و یا محیطی که کاربرد با تعامل با آن مشکلی داشته است را میکند. کاربر میتواند به راحتی با استفاده از ابزار snipping tool در ویندوز تصویری تهیه نموده و آنرا برای بخش پشتیبانی ارسال نماید، لطفا به تصویر زیر توجه نمایید:
5- با استفاده از این روش در اسرع وقت مشکل کاربر شناسایی و راهنمایی های لازم جهت رفع مشکل به وی انجام خواهد شد، البته در مواردی نیاز است که بخش پشتیبانی به رایانه شخصی کاربر و یا شرکت متصل شده و تنظیماتی را در آن انجام دهد. در این موارد از برنامه anydesk استفاده میشود که نیاز است قبل از اتصال کاربر آن را از بخش دانلود دریافت و نصب نماید.
جهت دانلود این برنامه به بخش دانلود سایت مراجعه نمایید.
پس از اتمام نصب این نرم افزار به شما یک ID اختصاص میدهد که لازم است این ID را به بخش پشتیبانی اعلام نمایید تا امکان اتصال به رایانه شخصی شما میسر گردد.
همچنین در مواردی ممکن است به دلیل طول کشیدن عملیات مورد نیاز شما، انجام عملیات ساعاتی به طول انجامد، لطفا در این موارد حتما ایمیل خود را در بخش پشتیبانی آنلاین سایت وارد نمایید تا پس از انجام عملیات مراتب از طریق ایمیل برای شما ارسال شود.