کاکتوس کامپیوتر
نرم افزار حسابداری کاکتوس

کاکتوس کامپیوتر
نرم افزارهای حسابداری کاکتوس

دوشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۱۸

چرا دیدن دمو نرم افزار قبل از خرید پیشنهاد می شود ؟

1398-04-10
246

چرا دیدن دمو نرم افزار قبل از خرید پیشنهاد می شود ؟
چرا دیدن دمو نرم افزار قبل از خرید پیشنهاد می شود ؟
چرا دیدن دمو نرم افزار قبل از خرید پیشنهاد می شود ؟
وقتی تصمیم می گیرید برای کسب و کار خود یک نرم افزار خریداری کنید ، مشاهده دمو نرم افزار یک امر رایج  است که قبل از تصمیم گیری برای خرید انجام می شود اما واقعا جرا بیشتر اشخاص این کار را توصیه می کنند و آیا این کار به نفع شماست یا فقط زمان شما را می گیرد؟

روش های زیادی برای کسب اطلاعات از ویژگی های یک نرم افزار قبل از خرید وجود دارد مانند خواندن امکانات نرم افزار، مشاهده تصاویر و ویدیو نرم افزار از روی سایت ، شبکه های اجتماعی و … .
اما دیدن دمو نرم افزار ساده ترین ، سریع ترین و موثرترین روش برای کسب اطلاعات و تصمیم گیری ست.

چند دلیل برای مشاهده دمو نرم افزار :

1.آشنایی بهتر با محیط نرم افزار
با این کار با محیط کاربری برنامه آشنا شده و می توانید متوجه شوید کار با برنامه آسان است یا خیر .

2. آشنایی با امکانات نرم افزار به صورت واقعی
وقتی در حال مشاهده دمو نرم افزار هستید امکانات آن را به صورت واقعی مشاهده می کنید و درک امکانات یک نرم افزار خیلی عمیق تر از وقتی که فقط امکانات نرم افزار را بخوانید اتفاق می افتد .

3.دریافت مشاوره برای انتخاب بهترین گزینه از کارشناس
هیچ شخصی به اندازه کارشناس نرم افزار مربوطه از تمام قابلیت ها و امکانات نرم افزار اطلاعات ندارد شما با این کار می توانید سوالات خود را بپرسید و از انتخاب بهترین گزینه مطمین شوید .

جهت نمایش آنلاین نرم افزارهای کاکتوس با شماره های شرکت تماس بگیرید .

حتما سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

نرم افزار پیمانکاری کاکتوس

نرم افزار پیمانکاری کاکتوس برنامه ای یکپارچه است که نیازمندی های ویژه انواع امور پیمانکاری، من جمله پیمانکاری ساخت وساز، نصب کارخانجات، راه سازی، پیمانکاری تامین نیروی انسانی و غیره را پوشش می دهد. این برنامه از قسمت های اساسی حسابداری مالی، انبارداری، خزانه داری، خرید کالا و خدمات فروش کالا و خدمات و تحویل پروژه تشکیل شده است. تمامی این قسمت ها، هرکدام به صورت اجزایی مستقل با گزارشگیری های کامل خود بوده و بعلاوه به صورت متصل به یکدیگر در قالب یک برنامه یکپارچه عرضه می گردند.