ایده کلی در تعیین شرایط فروش و پشتیبانی نرم افزارهای مالی اداری کاکتوس، حفظ و ارتقا رضایتمندی مشتری می باشد. بر این اساس، راه کارهای شرکت کاکتوس در زمینه فروش و پشتبانی به شرح زیر است:.

  • بهینه سازی و تسهیل فرآیند خرید برنامه توسط متقاضیان
  • ارائه خدمات رایگان نصب و آموزش برنامه
  • ارائه خدمات رایگان ضمانت برنامه
  • ارائه خدمات پشتیبانی رایگان برای مسلط شدن کاربر در استفاده از برنامه
  • گسترش استفاده از امکانات فضای مجازی برای ارائه کلیه خدمات به مشتری در راستای کم کردن ارتباط تلفنی و حضوری مشتری و افزایش کیفیت خدمات به مشتری و ارتقا مدیریت مشتری

 

بهینه سازی و تسهیل فرآیند خرید برنامه توسط متقاضیان

در بسیاری موارد مشتری نیاز دارد تا قبل از خرید برنامه با آن کار عملی انجام دهد و از صحت کارکرد برنامه در زمینه کسب و کارش اطمینان حاصل نماید. شرکت کاکتوس در این رابطه سه راه کار در اختیار خریداران بالقوه قرار میدهد.

برای آشنایی و اطمینان از عملکرد برنامه حسابداری جامع، شرکت کاکتوس امکانات متفاوتی در اختیار کاربر قرار میدهد. این امکانات در زیر آورده شده است:

1.دانلود نسخه رایگان از سایت

در بخش توضیحات هر محصول این شرکت شما می توانید نسخه رایگان و آزمایشی آن برنامه را از سایت دانلود کرده با آن کار کنید. نسخه رایگان امکان ثبت 50 سند حسابداری را در اختیار کاربر قرار می دهد و دسترسی کامل به تمامی بخش های نرم افزار در نظر گرفته شده است. چنانچه کاربر تمایل به خرید نرم افزار پس از بررسی بخش های آن را داشته باشد، امکان انتقال اطلاعات ثبت شده در برنامه رایگان به برنامه اصلی و خریداری شده وجود خواهد داشت و این امر توسط بخش پشتیبانی به صورت رایگان قابل انجام خواهد بود.

 

2.نمایش کارکرد برنامه توسط کارشناس کاکتوس از راه دور

یکی دیگر از امکانات برای آشنایی متقاضیان با برنامه های این شرکت این است که کاربر می تواند با هماهنگی با قسمت پشتیبانی کاکتوس (به صورت مکتوب و یا تماس قبلی با بخش فروش)، به صورت اینترنتیو از راه دور کارکرد برنامه را همراه با توضیحات زنده کارشناس ملاحظه نماید. برای درخواست استفاده موقت از برنامه اصلی به صورت اینترنتی لطفا در بخش دیدگاه های همین صفحه مراتب را اطلاع دهید. همچنین این امر از طریق پر کردن فرم “درخواست پیش نمایش نرم افزار” در پایین هر صفحه از محصولات نیز قابل انجام خواهد بود.

3.استفاده موقت از برنامه اصلی

در صورت تمایل کاربر به استفاده موقت از برنامه اصلی، مدت زمان استفاده از این برنامه با هماهنگی با قسمت پشتیبانی کاکتوس برای هر کاربر بررسی و تعیین می گردد. بعد از کار با برنامه، در صورت تمایل کاربر به خرید، اطلاعات ثبت شده توسط وی قابل انتقال به برنامه خریداری شده می باشد. برای درخواست استفاده موقت از برنامه اصلی به صورت اینترنتی لطفا مراتب را از بخش دیدگاه ها در پایین همین صفحه اعلام نمایید.

 

ارائه خدمات رایگان نصب و راه اندازی و آموزش برنامه

فروش نرم افزارهای کاکتوس همراه با ارائه خدمات رایگان نصب و راه اندازی و آموزش برنامه است مشروط به اینکه این عملیات یا با استفاده از اینترنت و از محل کاکتوس باشد، یا به صورت حضوری در محل کاکتوس صورت گیرد. لازم به تاکید است که عدم ارائه خدمات نصب و راه اندازی و آموزش رایگان در محل مشتری به معنی افت کیفیت این عملیات نیست. با توجه به گستردگی کاربری اینترنت در موسسات و دفاتر این شیوه ارائه خدمات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موجب کاهش هرینه های نصب و راه اندازی و آموزش شده که به نوبه خود به کاکتوس امکان می دهد تا این خدمات را به صورت رایگان عرضه کند. البته اگر بهر دلیلی خریدار مصر باشد که این عملیات در مکان وی به صورت حضوری صورت گیرد، کاکتوس با اعلام هرینه آمادگی این را نیز دارا می باشد.

 

ارائه خدمات رایگان ضمانت برنامه

برنامه های کاکتوس دارای یک سال ضمانت است، بدین قرار که در صورتی که هر قسمت از برنامه کارکرد اعلام شده را نداشته باشد، یا کارکرد آن دچار ایراد و مشکل باشد، این ایراد و مشکل به صورت رایگان برطرف می گردد. باید توجه داشت که رفع این ایرادات در محل کاکتوس صورت می گیرد و کلیه عملیات شناسائی و رفع ایراد به صورت اینترنتی صورت می گیرد و نیازی به حضور کارشناسان کاکتوس در محل مشتری نیست.

 

ارائه خدمات رایگان پشتیبانی برنامه

در حوزه نرم افزاری، پشتیبانی مناسب برنامه، از منظری، شاید از خرید خود برنامه مهم تر باشد. مثلا در حوزه نرم افزار حسابداری مالی، با توجه به وفور چنین برنامه هایی در بازار، و با توجه به کارکرد کم و بیش مشابه این نرم افزارها از نگاه مشتری، دریافت پشتیبانی سریع، بی دردسر و کم هزینه برای مشتری اهمیت ویژه دارد. با توجه به این مسایل، کاکتوس یک سال خدمات پشتیبانی اینترنتی رایگان برای مشتری را از زمان خرید برنامه تعهد می کند. ارائه خدمات پشتیبانی در سال های بعد برای مشتری هزینه می گردد.

 

باید توجه داشت که کارکرد برنامه های کاکتوس در بستر سیستم عامل ویندوز و با استفاده از بانک های اطلاعاتی (عمدتا SQL Server) صورت می گیرد. در مورد برنامه های چند کاربره، عامل شبکه نیز به این عوامل اضافه می گردد. بعبارت دیگر کارکرد درست برنامه مشروط به کارکرد درست ویندوز، بانک اطلاعاتی و بستر شبکه می باشد. بدین قرار هر گونه ایراد در کارکرد این عوامل می تواند منجر به عدم کارکرد درست برنامه باشد. در موارد زیادی که برنامه با اشکال مواجه می شود، از منظر کاربر، این ایراد به برنامه نسبت داده می شود، درحالیکه ممکن است ایراد در جای دیگر، مثلا در ویندوز باشد. بهمین خاطر برای رفع ایراد، باید ایراد ویندوز برطرف گردد. رفع این ایرادات (شامل رفع ایرادات ویندوز، رفع ایرادات بانک اطلاعاتی، و رفع ایرادات شبکه،  در تعهد کاکتوس نیست و بر عهده مشتری می باشد