آشنایی با پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

 پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و حسابداری شرکتی کاکتوس، به شما این امکان را می دهد تا موجودی انبار را کنترل کنید و سود و زیان کالای خریداری شده یا به فروش رفته را به آسانی محاسبه کنید. همچنین با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیق‌تری بر موجودی انبار داشته باشید.

از دیگر ویژگی های نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس این می باشد که می توانید با آگاهی از کالاهای پرفروش و محاسبه‌ی سود به تفکیک هر کالا، می توانید کالاهای پرسود را شناسایی کنید و میزان سود شرکت را به کمک این گزارشات افزایش دهید. بسته نرم افزار حسابداری بازرگانی با 5 سیستم، شامل نرم افزار حسابداری ، نرم افزار دریافت و پرداخت ( نرم افزار چک و صندوق ) ، نرم افزار خرید و فروش ، نرم افزار انبارداری و نرم افزار موسسات و اشخاص پاسخ‌گوی شرکت‌های بازرگانی است.

قبل از آنکه به بیان ویژگی های این پکیج نرم افزاری بپردازیم، به شما پیشنهاد می دهیم ابتدا ویدیو تهیه شده روبرو را، که دمو کوچکی از ویژگی ها و شمایل کلی برنامه به نمایش گذاشته است را تماشا کنید.

قیمت نرم افزار حسابداری بازرگانی
20000 +

تجربه‌های موفق اجرایی

بیش از 20,000 تجربه موفق اجرایی نرم افزار برای فعالان حوزه بازرگانی

98 +

مشاغل تحت پوشش

پوشش دهی و ساپورت بیش از 98 کسب و کار مختلف حوزه بازرگانی

مدیریت هوشمند شرکت های بازرگانی

آشنایی با بخش های مختلف بسته نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

زیر سیستم های نرم افزار حسابداری
سیستم‌های حسابداری بازرگانی

اطلاعات بیشتر

امکانات نرم افزار حسابداری
امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی

اطلاعات بیشتر

اصناف تحت پوشش نرم افزار حسابداری
اصناف و کسب و کارهای تحت پوشش

اطلاعات بیشتر

سوالات متداول نرم افزار حسابداری
سوالات متداول

اطلاعات بیشتر

دمو نرم افزار حسابداری
دمو نرم افزار

اطلاعات بیشتر

پشتیبانی نرم افزار
پشتیبانی نرم افزار

اطلاعات بیشتر

نظرات مشتریان نرم افزار حسابداری
نظرات مشتریان

اطلاعات بیشتر

لیست قیمت نرم افزار حسابداری
لیست قیمت نرم افزار حسابداری بازرگانی

اطلاعات بیشتر

تماس با ما نرم افزار حسابداری
تماس با ما

اطلاعات بیشتر

نرم افزار رایگان حسابداری
نرم افزار رایگان حسابداری بازرگانی

اطلاعات بیشتر

ویدیوهای آموزشی نرم افزار حسابداری
ویدیوهای آموزشی نرم افزار

اطلاعات بیشتر

آشنایی بیشتر با

سیستم های بسته نرم افزار حسابداری شرکتی کاکتوس

01

نرم افزار حسابداری

سیستم حسابداری، به راحتی و سادگی امکان بستن خودکار حساب های سود و زیان و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه، عملیات پایان سال مالی و... را می دهد.
02

نرم افزار دریافت و پرداخت

مدیریت وجوه نقد سازمان، اساس تجارت است، تا آنجایی که یادآوری چک های پرداختی و دریافتی و سرعت بخشی به تهیه صورت مغایرت بانکی از دغدغه های مدیریت است که می تواند...
03

نرم افزار خرید و فروش

از ضرورت های هر کسب و کاری انجام سریع و ساده فعالیت های مرتبط با فروش و پاسخگویی سریع به مشتریان می باشد. توسط این سیستم اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان را در دسترس داشته باشید تا اعتماد مشتریان تان را افزایش دهید.
04

نرم افزار انبارداری

یکی از عوامل موفقیت شرکت ها و واحد های صنفی دسترسی به موقع به اطلاعات کالا وانبارها می باشد. سیستم انبارداری با تسهیل ثبت عملیات انبارداری، موجودی کالا و... سعی بر آن دارد که این سازمان ها را در این مهم یاری کند.
05

نرم افزار موسسات و اشخاص

توسط این نرم افزار شما می توانید به ثبت و ضبط اطلاعات اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی بپردازید تا بعدا از همین اطلاعات در سایر سیستم ها استفاده کنید.

در پکیج نرم افزار حسابدرای بازرگانی کاکتوس

برخی از امکانات بسته نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس کامپیوتر
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
  • Client Logo Image
کسب و کار خود را هوشمندانه مدیریت کنید

با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی ( پکیج بازرگانی )

خرید و فروش یکی از مهمترین عملیات‌های اجرایی یک واحد اقتصادی است، خواه این واحد اقتصادی یک کسب و کار کوچک باشد و یا یک کارخانه تولیدی بزرگ. فروشگاه‌ها از طریق خرید کالا و خدمات و سپس فروش آنها به کسب سود می‌پردازند و شرکت‌های تولیدی با خرید کالا، فرآوری و تبدیل و سپس فروش آن‌ها کسب درآمد می‌کنند. مدیریت فرآیند خرید، فروش، سفارشات و پیش‌فاکتورها یکی از مهم‌ترین عملیات مرتبط با سودآوری و تداوم هر چه بیشتر یک کسب و کار است.

نرم افزار بازرگانی کاکتوس به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده است که بتواند در نسخه‌های مختلف و با توجه به نیاز مراکز مختلف امکاناتی را در اختیار کاربر قرار دهد که کاربر بتواند چرخه‌های عملیات در این واحدها را بخوبی مدیریت نماید. مدیریت فرآیندهای سفارشات و پیش فاکتورها، اعمال کنترل‌های متنوع در هنگام صدور فاکتورها، عملیات تسویه، ارتباط مستقیم با حسابداری و انبار و امکانات بیشماری که در این پکیج دیده شده است قطعا این نرم‌افزار را به دستیاری ویژه برای مدیران و ابزاری کارآمد برای کارکنان تبدیل می‌نماید. پکیج نرم افزار بازرگانی، یکی از مهمترین ابزارها برای اداره اکثر قریب به اتفاق کسب و کارهاست.

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که مدیران بازرگانی و فروش در هرشرکت و موسسه ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می گذارد. در ادامه به ذکر برخی از ویژگی های این نرم افزا بازرگانی کاکتوس می پردازیم.

هوشمندی در نرم افزار حسابداری بازرگانی

چرا نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس؟

01
ثبت نقطه سفارش و حداکثر موجودی کالاها

جلوگیری از کمبود موجودی و خواب کالا در انبار

02
گزارش سود و زیان به تفکیک کالا

شناسایی کالاهای پرسود

03
تهیه در لحظه ی صورت حساب طرف مقابل

ارتباط شفاف با مشتریان

04
ثبت تمام عملیات چک‌های دریافتی و پرداختی

مدیریت تمام دریافت ها و پرداخت ها

05
تعیین مدل های گوناگون پورسانت

تعریف واسط و محاسبه‌ی خودکار پورسانت برمبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور

06
نمایش موجودی کالا در انبار

آگاهی دقیق از موجودی قابل فروش و موجودی کالای رزرو در لحظه‌ی ثبت پیش فاکتور یا فاکتور

07
بهبود خدمات پس از فروش

امکان ثبت سریال برای کالاهای دارای خدمات پس از فروش و نیازمندی پیگیری

08
مدیریت دسترسی در انبار

امکان تفکیک دسترسی ریالی و تعدادی انبار به کاربران بانقش‌های مختلف

09
ارزیابی موجودی کالاها در انبار

امکان انجام انبارگردانی و صدور خودکار کسر و اضافه انبار

یکپارچگی در نرم افزار حسابداری شرکتی

.اگرچه نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس از برنامه های ماژول های مختلفی تشکیل شده است، اما تمامی این ماژول ها به صورت یک برنامه یکپارچه عمل می کنند. به عنوان مثال در زمان صدور فاکتور فروش، سند حسابداری مربوطه در سیستم حسابداری به صورت اتوماتیک ثبت می گردد و شما نیازی به مشخص کردن طرف بدهکار و بستانکار سند ندارید و تمامی این امور را نرم افزار به صورت اتوماتیک و هوشمند طبق استاندارد حسابداری انجام می دهد.<br /> سیستم حسابداری شرکتی کاکتوس به کمک هوش و برنامه نویسی که برای آن انجام شده است، می تواند تشخیص دهد که در قسمت بدهکار و بستانکار هر سند حسابداری چه مواردی باید قرار گیرد. همچنین این امکان برای کاربر ایجاد شده است تا در صورت تمایل بتواند سند را ویرایش کند و توضیحاتی را نیز به آن اضافه یا کم کند.

برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

سهولت کاربری در نرم افزار بازرگانی

.یکی از ویژگی های بارز نرم افزار بازرگانی کاکتوس، سهولت در کاربری این نرم افزار است. به عنوان مثال یک کارمند فروش الزاما نباید تخصصی در زمینه کامپیوتر و نرم افزار حسابداری داشته باشد، به همین دلیل نرم افزار بازرگانی کاکتوس پس از تنظیمات اولیه ای که روی برنامه در زمان راه اندازی توسط واحد پشتیبانی کاکتوس انجام می شود، این امکان را به هر کاربری می دهد که بدون داشتن دانشی در زمینه کامپیوتر براحتی بتواند از برنامه استفاده کند. از این رو کاربر می تواند فاکتور جدید بازکند، کالای مورد نظر را انتخاب نماید، مبلغ فاکتور را تسویه کند، و نهایتا فیش مشتری را چاپ نماید.

مزایای نسخه حسابداری بازرگانی و شرکتی

.در سال های بسیار دور شرکت ها به صورت دستی با دفاتر کارهای حسابداری خود را انجام می دادند؛ اما بعد از معرفی نرم افزار های حسابداری، استفاده از چرتکه و دفتر حساب دخل و خرج منسوخ گردید. اکنون با توجه به پیشرفت و توسعه نرم افزارهای حسابداری، حوزه هایی که با کنترل مالی موسسه در ارتباط هستند، می توانند با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی امور خود را بهتر از قبل مدیریت کنند. مدیران هر موسسه ای که با خرید و فروش کالا درآمد کسب می کنند، نیاز دارند بتوانند در زمان مناسب تصمیمات مناسبی را برای کسب و کار خود اتخاذ نمایند. هیچ مدیری در هیچ سازمان و یا موسسه ای بدون دسترسی به اطلاعات صحیح نمی تواند در زمان مناسب تصمیم گیری های مهم را به درستی انجام دهد.

برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

آنان باید بر اساس داده های در دسترس و اطلاعات قبلی، دست به انتخاب میزنند، لذا در این زمان ارزش و اهمیت یک سیستم اطلاعات حسابداری کاملا مشهود می باشد. سیستم حسابداری یکی از اصلی ترین بانکهای اطلاعاتی شامل داده های مالی برای مدیریت می باشد که با توجه به گزارشاتی که در اختیار مدیران و استفاده کنندگان قرار می دهد، آنان را قادر می سازد حاشیه سود، میزان نقدینگی، تعهدات مالی شرکت و … را تحت کنترل بگیرند. مدیران باید بتوانند شرایط را سنجیده و اقدام به اتخاذ تصمیم کنند. زمانی میتوان اطلاعات یک نرم افزار حسابداری را از لحاظ کیفیت بالا دانست که در زمان تصمیم گیری های مهم قابل اتکا باشد.

داده های مالی تمامی شرکت ها به صورت اعداد و ارقام و محاسبات ریاضی است، لذا وظیفه حسابداری ارائه این اطلاعات به صورت خلاصه و در قالبی قابل فهم است تا انبوهی ازداده های ریاضی به گونه ای در دسترس باشند که استفاده کنندگان بتوانند به کمک آن اطلاعات نتیجه گیری نموده و تصمیم بگیرند.

با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس جمع آوری اطلاعات دقیق مالی شرکتهای بازرگانی و تجزیه و تحلیل این داده ها توسط این نرم افزار انجام می شود، تا مدیران این شرکت ها بتوانند فرایندهای مالی خود را تحت کنترل درآورده و تغییرات لازم را در زمینه های مالی اعمال کنند. شما می توانید انواع گزارشات را در قالب اکسل و پی دی اف و… از طریق نرم افزار در اختیار مدیران مجموعه قرار دهید. این گزارشات به کسب و کارها جهت رسیدن به موفقیت شرکت کمک می کنند.

به دلیل حفظ حریم شخصی، نام شرکت ها برده نشده است.

مشتریان درباره بسته نرم افزار حسابداری شرکتی کاکتوس چه می گویند؟

مجموعه ی ما از بدو مکانیزه کردن سیستم حسابداری، آزمون و خطاهای فراوانی داشت و نرم افزار های مختلفی رو جهت امور حسابداری پرسنل انبار و فروش به خدمت گرفت که با توجه به وسعت امور ، هیچکدام پاسخگوی نیاز ما نبود. تا اینکه از طریق معرفی شرکت های همکار با نرم افزار کاکتوس آشنا شدیم و به این مهم دست یافتیم که کاکتوس دقیقا همون نرم افزار حسابداری هست که دنبالش می‌گشتیم و الان حدود 9 سال میشه که ازش استفاده می‌کنیم. درحال حاضر با وجود پیشنهادات فراوانی که از شرکت‌های مختلف نرم‌افزاری برای آشنایی با نرم افزار شون دریافت می‌کنیم، به هیچ وجه تصمیم به عوض کردنش نداریم چون کاکتوس همونیه که ما میخواهیم!
الهه صالح
حسابدار شرکت بازرگانی
از مهمترین خصوصیات کاکتوس که منو به خودش جذب کرده، بروز بودنشه که در این سال‌های متمادی همکاری، علاوه بر اینکه هر فصل با قابلیت های جدیدش مارو سوپرایز میکنه، با پرسنل پشتیبانیِ مسلطش هیچوقت ما رو به حال خودمون رها نکرده و فقط با یک تماس تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات ما هست. به داشتن کاکتوس افتخار می کنیم و اون رو به همکاران خودم پیشنهاد میکنم!
عباس مهرابی
مدیرعامل شرکت بازرگانی پزشکی
از مجموعه محترم کاکتوس برای تلاش‌های متعهدانه و متخصصانه درطول 4 پروژه و در طی 13 سال همکاری که جهـت توسعـه و پیشرفـت مجموعه ما نموده اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسـن ، در جهت ترقـی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می آید. از خداوند متعال خواهانیم که گام‌های بعدی تان را نیز قرین پویایی و پایایی بدارد.
مرتضی پیدایش
مدیرمالی شرکت بازرگانی
حسابداری، عملیاتی است که در هر مجموعه به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و تنها با بهره‌گیری از یک نرم افزار خوب است که بازخورد آن مجموعه به صورت چشمگیری تغییر پیدا می‌کند و به مدیران مجموعه برای تصمیم گیری های حیاتی کسب و کار کمک بسیاری می‌کند. از نظر من کاکتوس، در زمینه پشتیبانی که در اکثر شرکت های فروش نرم‌افزار حسابداری ضعف بنیادی دارند، بسیار قوی عمل کرده است.
مریم بشارتی
مسئول فروش شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی
خوشحالیم که از 14 سال گذشته تاکنون کاربر نرم افزار یکپارچه کاکتوس هستیم. مهمترین عاملی که باعث این همکاری چندین ساله شده است، پشتیبانی بسیار خوب این مجموعه بوده که در هر شرایطی در کنار ما و شرکت ما بوده اند که لازم می‌دانم از مدیرعامل این مجموعه و تیم جوان، با انگیزه و خلاق و کار بلد کاکتوس، صمیمانه تشکر کنم.
محمد صادقی
مدیرعامل شرکت صادرات و واردات

سوالات متداول درباره بسته نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس کامپیوتر

01بسته حسابدرای بازرگانی شامل چه سیستم هایی است؟

بسته‌ نرم افزار بازرگانی شامل 5 سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت (چک و صندوق) ، انبارداری ، خرید و فروش و موسسات و اشخاص می باشد. این بسته به شکل تک کاربر ارائه می شود و در صورت نیاز می توانید کاربر به نرم افزار خود اضافه کنید.

02آیا امکان ثبت اطلاعات دو یا چند شرکت به شکل مجزا وجود دارد؟

در سطح طلایی و الماس شما می توانید به صورت مجزا به ثبت و ضبط اطلاعات دو یا چند شرکت در نرم افزار بپردازید. تمامی دیتابیس های ایجاد شده بابت هر شرکت، به صورت مجزا بوده و از یکدیگر جدا هستند.

03بسته بازرگانی مناسب برای چه شرکت هایی است؟

این پکیج نرم افزار حسابداری مناسب برای شرکت‌هایی است که فعالیت‌های بازرگانی و خرید و فروش دارند. لازم به ذکر است که تمام شرکت هایی که در زمینه خرید و فروش کالا و خدمات فعالیت دارند نیز می توانند از این پکیج نرم افزاری بهترین بهره را ببرند.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵

    تلفن تماس

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    شماره واتس اپ واحد فروش

    0921 769 6024

    برخی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی

    Infobox Image

    تعیین سطوح دسترسی

    تمرکز ما در کاکتوس، تامین امنیت، تعیین سطوح دسترسی، حفظ حریم خصوصی و رصد عملکرد کاربران است تا محیطی امن برای نگهداری از اطلاعات شما فراهم کنیم.
    Infobox Image

    خرید و فروش

    به راحتی فاکتورهای خرید و فروش را ثبت کنید، مبلغ فاکتور را دریافت یا پرداخت کنید و رسید یا حواله انبار را با چند کلیک صادر کنید. در نهایت پورسانت فروش بازاریابان رو محاسبه کرده و به آنها پرداخت کنید.
    Infobox Image

    صدور سند اتوماتیک

    ماتلاش کرده ایم تا حد ممکن عملیات حسابداری را ساده کرده و کاربر را درگیر جزئیات پیچیده حسابداری نکنیم و برای تمامی عملیات معمول حسابداری، امکانات ویژه ای تهیه کرده ایم تا کاربر بدون دانش حسابداری بتواند اسناد حسابداری را صادر کند.
    Infobox Image

    گزارش ساز حرفه ای

    با کمک گزارش ساز حرفه ای نرم فازار بازرگانی می توانید انواع قالب های سفارشی، متنوع و زیبا را برای فاکتور، گزارشات حسابداری و... طراحی کنید. ( این ویژگی باید به صورت جداگانه خریداری شود)
    Infobox Image

    مانده حساب اشخاص

    گزارش مانده حساب اشخاص یکی از امکانات پیشرفته و بی نظیر نرم افزار بازرگانی بوده که کلیه تراکنش های صورت گرفته با یک شخص را به صورت یکپارچه و منسجم در یکجا به کاربر گزارش می دهد.
    Infobox Image

    گزارشات متنوع

    ما بیش از 30 گزارش جامع و حرفه ای را به دقت انتخاب و ارائه کرده ایم تا گزارش های شبیه به هم در سایر سیستم ها را در قالب یک گزارش جامع با نمایش کمترین اعداد و ارقام، بیشترین و مفیدترین اطلاعات را به صاحبان کسب و کارها ارائه دهد.

    چرا خرید نسخه حسابداری بازرگانی کاکتوس؟

    .با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی کاکتوس، شما یک بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان سازمان یا کسب و کار خود در اختیار دارید می توانید با استفاده از ماژول خزانه داری، به شناسایی مشتری های خوش حساب و بدحساب خود بپردازید. همچنین می توانید به بودجه بندی دقیقی دست پیدا کنید تا بر اساس آن روند کاری مجموعه را پیش ببرید. همچنین قابل ذکر است که خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی به مدیران کمک می کند بنا بر تغییرات موجود در بازار استراتژی های خود را طراحی کنند و در هزینه و درآمدهای حاصل از فروش تغییراتی اعمال نمایند. خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی در گام اول، سیستم حسابداری قابل اعتماد و موثری را در اختیار مجموعه های بازرگانی قرار می دهد که فرایند ثبت، جمع آوری و طبقه بندی داده ها، خلاصه نمودن اطلاعات و ارائه آنها در قالب گزارش های مالی برای استفاده کنندگان داخلی و خارجی را، به صورت کاملا سیستمی و دقیق فراهم می کند. استفاده کنندگان و تمامی افراد ذینفع داخلی همچون، سهامداران و مدیران با این اطلاعات در جریان نحوه مدیریت و پیشرفت شرکت خود قرار می گیرند و تصمیم گیری می کنند.

    برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

    برای بزرگ نمایی، روی عکس کلیک کنید.

    ثبت اتوماتیک اسناد و سهولت در کار

    .با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری بازرگانی، امکان انجام دادن انواع عملیات های بازرگانی ارزی و ریالی، ثبت اسناد مالی و صدور اسناد به صورت خودکار و... را فراهم میکند، می تواند در نظم دادن به یک شرکت بازرگانی بسیار موثر باشد. شما عزیزان با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و با به نظم درآوردن داده ها می توانید به مدیریت مالی شرکت ها بپردازید. همچنین با توجه به کاربری آسان نرم افزار و فراهم شدن امکان خروجی گرفتن از همه فرم ها و گزارش های موجود در سیستم، اگر شرکتی نمی تواند از یک حسابدار حرفه ای برای انجام امور حسابداری استفاده کند، مشکلی برایش بوجود نخواهد آمد و قادر خواهد بود که به راحتی به انجام امور خود بپردازد.
    پشتیبانی حرفه ای

    یک سال پشتیبانی رایگان نرم افزار حسابداری برای کاربران کاکتوس

    در کاکتوس کامپیوتر فروش آغاز یک تعهد است و کاربران نرم افزار حسابداری کاکتوس با توجه به نسخه ای که خریداری می کنند از 6 ماه تا یکسال بصورت رایگان تحت حمایت واحد پشتیبانی کاکتوس خواهند بود و دغدغه ای برای شروع استفاده از نرم افزار و رویارویی با سوالات و مشکلات نرم افزار نخواهند داشت. ما در واحد پشتیبانی کاکتوس در کنار شما هستیم تا شما با خیالی آسوده مدیریت مالی کسب و کار خود را با نرم افزارهای کاکتوس انجام دهید. همچنین در طی مدت پشتیبانی رایگان، تمامی آپدیت هایی که برای نرم افزار ارائه می شود، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

    پشتیبانی کاکتوس کامپیوتر

    نحوه ارائه خدمات و ارتباط با واحد پشتیبانی

    کارشناسان واحد پشتیبانی کاکتوس کامپیوتر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 13 آماده ارائه خدمات پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند می باشند. شما می توانید از طریق شماره زیر با واحد پشتیبانی کاکتوس در ارتباط باشید.

    واتس اپ واحد پشتیبانی
    3803 322 0912
    تلفن تماس
    278 98 440 (021) --- 126 99 440 (021)
    691 60 449 (021) --- 449 98 440 (021)
    ایمیل
    Support@cactus.ir

    واحد پشتیبانی نرم افزار حسابداری کاکتوس، به کمک نرم افزار Any Desk به سیستم شما مشتریان عزیز متصل می شود تا به رفع موارد پیش آمده بپردازند. برای راحتی هرچه بیشتر شما مشتریان گرامی، در لینک زیر مطلبی را درباره نصب و نحوه استفاده از این نرم افزار، به همراه لینک دانلود آن تهیه کرده ایم.

    شما مشتریان عزیز می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر، اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی، در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند تا مشکل شما را رفع کنند.

    ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری در کاکتوس کامپیوتر به دو صورت می باشد.

    • مشتری می تواند در محل شرکت کاکتوس کامپیوتر، به صورت حضوری مراجعه کند تا خدمات پشتیبانی برای ایشان انجام شود. ( حتما قبل از حضور در مجموعه، با واحد پشتیبانی هماهنگی به عمل آید، در غیر این صورت از پذیرش شما مشتریان عزیز معذوریم)
    • در برخی از مواقع به دلیل آنکه مشتری با محدودیت هایی مواجه می باشد، نیاز دارد که کارشناس پشتیبانی در محل ایشان برای انجام خدمات حاضر شود. در این حالت شما مشتریان گرامی می توانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی کاکتوس، هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

    اصناف و مشاغل تحت پوشش نرم افزار بازرگانی کاکتوس

    برنامه بازرگانی کاکتوس به موضوع خرید و فروش کالا و خدمات و ثبت تراکنش های مالی مربوطه در اسناد حسابداری و نیز کنترل و مدیریت انبارداری کالاهای درگیر در خرید و فروش می پردازد. با توجه به این که خرید و فروش کالا و خدمات در دنیای واقعی به شکل های مختلف و با ویژگی های متفاوت صورت می گیرد. این مهم باعث شد تا ما این نرم افزار را به نحوی برنامه نویسی کنیم که برای بسیاری از مشاغل و صنایع قابل ارائه و راه اندازی باشد، تا آنجا که بیش از 200 صنعت و شغل متفاوت را این نرم افزار به صورت کامل پوشش دهی میکند.  برخی از این صنایع و مشاغل در زیر آمده اند.

    نرم افزار حسابداری کارواش

    نرم‌افزار حسابداری کارواش

    نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

    نرم‌افزار حسابداری لوازم ورزشی

    نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور

    نرم‌افزار حسابداری خوراک دام و طیور

    نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی

    نرم‌افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی

    نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

    نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

    نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

    نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

    نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

    نرم افزار حسابداری گلفروشی‌

    نرم افزار حسابداری کیف و کفش

    نرم افزار حسابداری کیف و کفش

    نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک

    نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک

    نرم افزار بازرگانی پوشاک

    نرم افزار بازرگانی پوشاک

    نرم افزار بازرگانی موبایل

    نرم افزار بازرگانی موبایل

    نرم افزار حسابداری هایپرمارکت

    نرم افزار حسابداری هایپرمارکت

    پشتیبانی از نامحدود سند – تعریف سر فصل های بازرگانی – ثبت اسناد موقت و دائم – انواع گزارشات دفاتر و تراز حساب ها – امکان تعریف سال های میلادی – امکان تعریف سال های مالی خاص – امکان تهیه اسناد مرکب ماهانه و روزانه – تهیه تراز 4، 6 و یا 8 ستونی – مرور حساب ها از اسناد به دفتر و بالعکس – صدور سند ارزی و تهیه گزارشات ارزی – ثبت اسناد در وضعیت پیش نویش و نهایی – دورن آوری اسناد از اکسل – کنترل مغایرت ماهیت حساب ها – بازگردانی اسناد حذف شده – ادغام اسناد ایجاد شده – تعریف نامحدود گزارشات

    گروه بندی نامحدود اشخاص – تخصیص درصد تخفیف به مشتریان و کالاهای خاص و نمایش در فاکتور – گزارش مدیریتی مشتریان شامل برترین مشتری از لحاظ بیشترین فروش و… – ممنوع‌المعامله کردن اشخاص – معرفی بازاریاب و اختصاص فرمول پورسانت برای هر بازاریاب – اختصاص بازاریاب به هر یک از اشخاص – امکان نمایش صورتحساب اشخاص با تمام معین ها – امکان تیک صورتحساب اشخاص به همراه گزارش کنترلی – محدودیت و جستجو روی صورتحساب بر اساس مبلغ، شرح صورتحساب و …

    گزارشات مختلف مانند گزارش تراز آزمایشی 4 و 6 ستونی و امکان نمایش دفتر روزنامه تجمیعی در سطح کل، معین و تفصیلی – تعریف گروه‌ها و حساب‌های تفصیلی شناور و ارتباط با معین‌های مختلف – امکان شیفت اسناد به جلو از یک سند خاص به تعداد مشخص به منظور ثبت سند بین اسناد – گزارش تحلیلی حسابهای تفضیلی تحت معین های مختلف – چاپ لوگو، 8 زیرنویس و پیام در پرینت فاکتورها – امکان 2 تخفیف درصدی پلکانی در فاکتور برای هر ردیف کالا با امکان تغییر کلی – اضافات و کسورات کلی فاکتور بصورت درصدی از جمع فاکتور – امکان ثبت یک فاکتور از چند انبار – امکان محاسبه و نمایش سود هر ردیف هنگام ثبت فاکتور – امکان صدور فاکتور بالانس خرید و فروش به همراه مشخصات حامل

    تعیین بازاریاب در فاکتور به همراه تعیین پورسانت به صورت مبلغی و یا درصدی – فاکتور رسید موقت و انتقال بین انبارها – انتخاب کد محموله برای هر ردیف کالا و امکان نگهداری جداگانه موجودی هر کالا بر اساس کد محموله – امکان ثبت درصد تخفیف پیش فرض برای گروه اشخاص و گروه کالا در بازه زمانی مشخص – امکان تخفیف مبلغی در فاکتور برای هر ردیف کالا – امکان تجمیع و کپی اقلام چند فاکتور با قابلیت چسباندن در فاکتور جدید – معرفی نامحدود صندوق و حساب بانکی – امکان تیک صورتحساب بانک و گزارش کنترلی جهت سهولت در مغایرتگیری بانکی – امکان چاپ و پاراف چک در قالب چک های سامانه صیاد – معرفی نامحدود انبار – اختصاص 1 واحد و 3 گروه به هر کالا – ثبت لیست قیمت برای هر کالا و اعمال تخفیف لیست – امکان اختصاص فی به واحد فرعی – امکان تعیین محدودیت زمانی برای انجام تغییرات توسط هر کاربر – سطح دسترسی کاربران روی کالاها، حساب‌ها و اشخاص جهت عدم دیدن گزارش حساب – اعمال محدودیت در رویت و یا تغییر

    رایگان تست کنید

    استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی رایگان

    برای آشنایی و اطمینان از عملکرد برنامه حسابداری بازرگانی، شرکت کاکتوس امکاناتی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا از این طریق بتوانند قبل از خرید، با نرم افزار رایگان حسابداری کاکتوس کار کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

    یکی دیگر از امکانات برای آشنایی متقاضیان با برنامه حسابداری بازرگانی از طریق هماهنگی با قسمت پشتیبانی کاکتوس می باشد. بدین صورت که از طریق بستر اینترنتی به سیستم کارشناس کاکتوس متصل می شوید و از راه دور کارکرد برنامه را همراه با توضیحات زنده کارشناس ملاحظه می کنید و اگر سوالی داشتید با ایشان مطرح میکنید تا پاسخ سوالات شما را بدهند.

    برنامه حسابداری بازرگانی کاکتوس برای استفاده علاقمندان روی یکی از سیستم های موجود در شرکت کاکتوس کامپیوتر نصب شده است و شما کاربر گرامی برای تست نرم افزار می توانید به مدت محدود از برنامه استفاده کنید.مدت زمان استفاده از این برنامه با هماهنگی با قسمت فروش کاکتوس برای هر کاربر تعیین می گردد. بعد از کار با این برنامه، در صورت تمایل کاربر به خرید توضیحات تکمیلی به ایشان ارائه می گردد.

    خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی کاکتوس

    وطیفه حسابدار  تجزیه و تحلیل داده ها و تهیه گزارش های مالی سازمان و شرکت است، لذا طراحی سیستم منظم مالی به او کمک خواهد نمود به دلیل اینکه امکاناتی مانند فراهم شدن امکان تعیین نحوه پرداخت فاکتور توسط کاربر  و تعیین نمودن  تاریخ تسویه حساب  وجود دارد، در زمان انجام عملیات  با خطا کمتری کار کرده و در  زمان نیز صرفه جویی نماید.

    بدین ترتیب وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل داده ها می کند تا بتواند به مدیریت، اطلاعات مفیدی در  زمینه مسائل مالی ارائه دهد. این نرم افزار قصد دارد  همانند یک حسابدار حرفه ای در مدیریت هزینه ها و برقرار کردن توازن  مابین هزینه ها به مدیران کمک کند.

    همه این مزیت ها جزء وظایفی است که کاکتوس برای نرم افزار حسابداری خود ویژه کسب و کارهای بازرگانی تعریف نموده است و جزو اصول اولیه آن می باشد.

    با  خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی صورتحساب هایی مانند درآمد کل و  ترازنامه و  همچنین حقوق صاحبان سهام تصمیم گیری و برآورد میزان موفقیت و یا  شکست  یک شرکت بازرگانی قابل پیش بینی خواهد بود. همه ی کسب و کارهای کوچک و بزرگی که با برنامه حرکت میکنند  از  اهمیت استفاده از یک نرم افزار حسابداری  کامل  و حرفه ای آگاه هستند و کاربردی بودن نرم افزار را در اولویت اول قرار میدهند.

    بر هیچ کس امروزه دیگر پوشیده نیست که حسابداری یکی از ستون های اصلی  یک کسب و کار است؛  حسابداری با در اختیار گذاشتن  سیستم اطلاعاتی خود در اختیار مدیران به تدوین استراتژی کسب و کار و مدیریت آن کمک می کند.

    در نرم افزار های حسابداری  داده ها ثبت و طبقه بندی می شوند و به طور  خلاصه در گزارشات صورت های مالی  درج می گردند. این اطلاعات داده های  لازم را در اختیار افراد قرار میدهند تا  با کمک اطلاعات حسابداری در زمینه آینده کسب خود، تصمیم بگیرند.

    بدین ترتیب نیاز است  در هنگام خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی به میزان سهولت کار با  نرم افزار و دقت  آن در فرآیندهای ثبت اطلاعات، درج و حذف اسناد حسابداری، طبقه بندی اطلاعات و ارائه گزارشات دفاتر و تراز آزمایشی و گزارشات مانده حساب اشخاص توجه شود. باید در این نرم افزار  خلاصه نمودن  وقایع  اقتصادی  در قالب اسناد و مدارک مستند در کنار قابل فهم بودن  انجام شود.

    هر کسب و کاری با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی به دنبال در دست داشتن وسیله ای برای اعمال نظارت و کنترل بیشتر بر تمامی موقعیت ها و اتفاقات مالی سازمان و شرکت می باشد. لذا کاکتوس در  این برنامه حسابداری با  اعمال امکانات مختلفی همچون صدور خودکار اسنادی مانند اسناد افتتاحیه و اختتامیه با کاهش خطای انسانی، افزایش صحت و دقت اطلاعات و تسریع امور،  به رشد و توسعه مالی و اقتصادی شرکت های بازرگانی کمک می کند.

    حسابداران در شرکتها هنگام کار با نرم افزاری که امکان صدور اسناد به طور خودکار را می دهد و این اجازه را به کاربر می دهد با امکان تعریف سرفصل ها طبق نیاز شرکت، ثبت اسناد هزینه به صورت موقت و دائمی، تهیه  گزارشاتی که افزایش و بهبود درآمد و سود را نشان می دهند، در مدیریت شرکت نقش موثری داشته باشد.

    مدیریت هزینه ها

    مدیریت هزینه ها و مخارج  شرکت های بازرگانی در  هر مدیریتی جزو اصول اولیه برای پیشرفت هستند، باید بتوان  هزینه های اضافی را از هزینه های  ضروری تفکیک نمود، در غیر اینصورت  توانایی مدیریت و رشد و توسعه شرکت  در بلند مدت وجود نخواهد داشت.

    هر سازمان و شرکتی لازم است بر این مبنا  برای مدیریت فعالیت های کسب و کار خود دست به انتخاب یک برنامه حسابداری مالی و مدیریت درست بزند. نمی توان یک برنامه مناسب انتخاب ننمود و انتظار داشت حسابداری  در مدیریت و کنترل هزینه های شرکت و بودجه بندی درست و تصمیم گیری  درست برای عرضه و یا خرید خدمات و کالای ارائه شده  بتواند کمک کننده باشد و بتواند اطلاعات مفید و قابل استنادی  را در اختیار تصمیم گیران قرار دهد.

    تمامی گزارشات مالی زمانی مورد استناد می توانند قرار گیرند که حسابداری مالی گزارشات مالی را طبق اطلاعات مالی  شرکت تهیه نماید.  روزانه شرکتهای بسیاری در دنیا بر اساس گزارشات مالی خود تصمیمات مهم را  در زمینه کسب و کار و سرمایه گذاری اتخاذ می نمایند.

    خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی رایگان

    خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی به غیر از نرم افزار حسابداری  در پکیج خود سه نرم افزار دیگر را نیز ارائه می دهد که بر اساس نیازهای شرکتهای بازرگانی تهیه شده اند تا خریداران یک برنامه جامع را برای مدیریت کسب و کار خود در اختیار داشته باشند.

    یک شرکت بازرگانی برای کنترل موفق  تمامی وقایع مالی اتفاق افتاده در حیطه خود  و همچنین پیشرفت کار نیاز دارد در کنار برنامه حسابداری در  سه حوزه نیز انبارداری، خزانه داری و خرید و فروش نیز برنامه های جامعی را در اختیار داشته باشد، به همین دلیل می بینیم تمامی کسانی که قصد خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی کاکتوس  را دارند، ابتدا در سایت، نرم افزار جامع بازرگانی را به صورت رایگان دریافت می کنند و  با ثبت چندین سند و دیدن امکانات آن سپس تصمیم قطعی میگیرند. چنین امکانی راه را برای انتخاب درست برای مدیران، مدیران مالی و حسابداران باز می کند.

    در قسمت بالا اشاره مختصری به نرم افزار حسابداری بازرگانی و دلیل وجود آن در پکیج حسابداری کاکتوس گردید، در همین راستا نیاز است به نرم افزار مهم دیگری که با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی در اختیار شرکتها قرار میگیرد اشاره نماییم.

    نرم افزار انبارداری کاکتوس قصد دارد نظام حسابداری را در شرکت پیاده نماید که  اطلاعات مالی در اختیار مدیران قرار دهد که از ثبت عملیات سازمان فراتر  برود تا  حسابداران تنها به ثبت  اطلاعات مالی  نپردازند، بلکه به خلاصه سازی تمامی وقایع ثبت شده، به  تجزیه و تحلیل معاملات روزمره و پیش بینی سرنوشت هر کالا و خدماتی که می تواند به سازمان اضافه شوند  کمک کنند، لذا می بینیم در این برنامه امکان تعریف نقطه سفارش کالا، تعیین مقدار حداقل موجودی و یا حداکثر موجودی و… وجود دارد.

    اطلاعات مفیدی که در قالب گزارشات  انبار در اختیار کاربران قرار می گیرد در برنامه ریزی  برای خرید و فروش بسیار مفید واقع می شود. باتوجه به اینکه تاریخ انقضا برای کالاها و واحدهای اندازه گیری آنها و تمایل شرکتها برای توسعه کار خود و تعریف کالاها به تعداد نامحدود وجود دارد، از حسابداری و انبارداری امروزه  انتظار می رود کارایی لازم را در این زمینه ها از خود نشان دهد. برای توسعه و ارائه اطلاعات جامع مالی در شرکت ها  باید شرکت ها، در انبارداری خود موفق عمل نمایند.

    لازم به ذکر است براساس تجربه،  هر  سیستم اطلاعاتی حسابداری کارا،  ارتباط نزدیکی با نرم افزاری انبارداری ان دارد. کاملا مشهود است همزمان با افزایش تعداد خرید و فروش ها و تعداد کالایی که مورد معامله قرار میگیرند، دیگر نمیتوان از برنامه انبارداری دستی و یا یک نرم افزار با حداقل کارایی استفاده نمود.

    سفارش خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

     خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی در جهت تسهیل  امور مالی  می باشد تا با گروه‌بندی  و دسته بندی کالاها و به روز رسانی قیمت آنها، اجرای فرآیند مالی شرکت ها با سرعت و دقت بالایی انجام گیرد. دیگر صدور حواله های انبار به صورت دستی با احتمال خطای انسانی بالا، با ظهور نرم افزارهای انبارداری جامعه کاملا غیرقابل توجیه شده اند. لذا در  نرم افزار کاکتوس نیز هدف   بالا بردن راندمان سیستم های اطلاعات مالی  شرکت ها میباشد.

    خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی با توجه به مرتبط کردن نرم افزار های پکیج باهم، یکی از  بهترین راه حل هایی می باشد  که به مدیریت  کمک می کند  یک مدیریت منابع مالی و انسانی یکپارچه را برای خود داشته باشد.

    چنین مدیریت مالی یکپارچه ای شرایطی را فراهم نموده است که حسابداران بتوانند گزارش صورت معاملات فصلی را تنها با کلیک بر صفحه کیبورد خود تهیه نمایند و به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال نمایند. تمامی معاملات  و تمام جزئیات ورود و خروج کالاهای انبارها با توجه به اینکه  چندین انبار می توان تعریف نمود، در نرم افزار  جامع حسابداری کاکتوس در اختیار تمامی استفاده کنندگان گزارشات می تواند قرار گیرد. گزارشات در  نرم افزار بازرگانی به شکل ریالی و ارزی در دسترس هستند.

    لازم به ذکر است جهت کمک به مدیریت انبار در برنامه انبارداری کاکتوس  امکان کدگذاری کالاهای انبار قابل انجام است  و امکان تعریف واحد اندازه گیری به تعداد نامحدود وجود دارد. باید قبول کرد کدگذاری، گروه بندی و تعریف نقطه سفارش  برای کالاها  به شرکت کمک می نماید گزارش های تحلیلی  کاملی را از گردش کالاها در  شرکت تهیه کند.

    نرم افزار سومی که با خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی در اختیار شرکتها قرار میگیرد؛ نرم افزار خزانه داری بازرگانی می باشد. بر کسی پوشیده نیست مدیریت درست وجود نقد و نقدینگی شرکت چه تاثیری در اقدامات اساسی شرکت یعنی خرید و فروش آن دارد. بدون اطلاع از میزان نقدینگی و تعهدات و میزان و زمانی که نقدینگی در اختیار شرکت قرار می گیرد، نمیتوان در رابطه با خرید کالا و یا فروش آن تصمیم گیری نمود.

    لذا هر مدیری باید  از وضعیت وجوه نقد و انواع اسناد دریافتنی و پرداختنی که در کسب و کار خود در اختیار دارد به خوبی مطلق باشد. برای داشتن چنین اطلاعات درستی باید قبول کرد کنترل  حرف اول را می زند. در همین راستا  مخصوصا در شرکتهایی با گردش مالی بالا، سیکل دریافت و پرداخت باید  به طور کامل مکانیزه شوند.

    در این کسب و کارها کاملا مشخص می باشد که باید  ثبت عملیات خزانه داری به گونه ای  باشد که به هیچ وجه صدور  اسناد مالی به طور  مستقل  انجام نگیرد، به همین دلیل نرم افزار خزانه داری کاکتوس  کلیه تراکنش­های مالی  که با عملیات خزانه داری در ارتباط هستند  را به طور خودکار ایجاد  می کند.

    هدف از استفاده از نرم افزار خزانه داری کنترل گردش وجوه نقد و خزانه داری  است  این نرم افزار اگر کارایی لازم را داشته باشد این امکان را فراهم می نماید که بتوان  موجودی نقدی را ارزیابی  نمود و منابع جاری و آینده شرکت را کنترل کرد. هیچ شرکتی بدون کنترل منابع مالی خود در بلند مدت موفق نخواهد بود.

    در نرم افزار خزانه داری کاکتوس شرکت میتواند به راحتی برای توسعه معاملات خود از ریال و کلیه ارزها استفاده کند و  حساب‌های بانکی  را تعریف نماید. کاربران در این سیستم عملیات دریافت و پرداخت را براساس مجوز میتوانند انجام دهند و با کمک گزارشات ان  ابزاری جامعی را برای  کنترل منابع نقدی و اسنادی  شرکت در اختیار داشته باشند.

    مزایای خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی

    خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی در بخش خرید و فروش خود شامل نرم افزار خرید و فروش بازرگانی است. درآمد در شرکتهای بازرگانی   با  خرید و فروش کالا   کسب می گردد، در این شرکتها همانطور که قبلا نیز ذکر گردید با تولید کنندگان و یا عرضه کنندگان کالا از یک سو ارتباط وجود دارد و از سوی دیگر با خریداران که میتوانند تولیدکنندگان یا عمده فروشان باشد، معامله انجام میشود. لذا وجود نرم افزاری که تمامی معاملات را با جزئیات در آن ثبت نمود، به مشتریان دسترسی داشت، بتوان تخفیف اعمال نمود و از امکانات جستجوی سریع در میان سرفصل ها بهره برد، برای هر موسسه بازرگانی ضروری می باشد.

     هر شرکت بازرگانی در حوزه خاصی فعالیت می کند که بر اساس آن کسب وکار باید بتواند برای ثبت و طبقه بندی رویدادهای مالی  خود دسته بندی و طبقه بندی هایی را لحاظ نماید، در همین راستا در نرم افزار خرید و فروش کاکتوس با امکاناتی از قبیل امکان طراحی فاکتور فروش در مدل های  مورد نیاز و تعریف فروش اقساطی و  تعیین  اقساط و  همچنین کنترل عملیات مربوط به  پرداخت اقساط روبرو می باشیم.

    هر نرم افزار خرید و فروش مناسبی این امکان را باید به کاربر بدهد  که بتواند انواع گزارشات مربوط به خرید و فروش را  به تفکیک فاکتور ها، کالاها و یا تاریخ و…. در اختیار داشته باشد. این گزارشات باتوجه به اینکه نرم افزار مذکور با نرم افزار حسابداری در ارتباط می باشد در مدیریت مالی شرکتها به کاربران کمک بسزایی را می نماید.

    در آخر باید قبول کنیم با جمع آوری داده های هر یک از نرم افزار ها در گزارشات مختلف است که مدیران می توانند در راستای تامین سرمایه، عرضه سهام شرکت، دریافت تسهیلات و… در زمان مناسب اقدام نمایند، بدون اطلاعات مالی شفاف هر مدیری در تاریکی گام خواهد برداشت.

    نرم افزار  جامع حسابداری کاکتوس با توجه به امکاناتی که در آن   طراحی و پیاده سازی شده است سعی دارد بتواند با در شرکتهای مختلف با ابعاد متفاوت شرایطی را فراهم نماید که  کاربران اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهند.

    در ادامه با ما همراه باشید با

    نسخه ها و لیست قیمت بسته نرم افزار حسابداری بازرگانی

    پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و حسابداری شرکتی کاکتوس، یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای حسابداری برای شرکت های بازرگانی می باشد که می تواند نیازهای مختلف اصناف و کسب و کارهای مختلف را برطرف کند. این نرم افزار حسابداری ساده برای مدیریت کسب و کارهای های کوچک و متوسط تا کسب و کارها و شرکت های بازرگانی بزرگ مناسب بوده و می تواند تمامی نیازهای آنان را مرتفع سازد. به همین دلیل ما بر آن شدیم که پکیج نرم افزار حسابداری بازرگانی و شرکتی کاکتوس را در 2 دسته (سطح بندی و اشتراکی) ارائه کنیم تا هر کسب و کار و سازمانی بر اساس نیاز و بودجه ای که دارد اقدام به خرید و تهیه نرم افزار حسابداری بازرگانی کند.

     

    برای مشاهده لیست قیمت های هر دسته، روی تب ها کلیک کنید.

    در این حالت شما می توانید بر اساس نیاز کسب و کار خود یکی از 4 سطح نرم افزار حسابداری بازرگانی را خریداری و از آن استفاده کنید. ساده ترین سطح (سطح برنزی) مناسب برای کسب و کارهای خیلی کوچک با فعالیت خیلی کم می باشد و سطوح نقره ای، طلایی و الماسی هرکدام از نسخه قبلی خود پیشرفته تر و دارای امکانات بیشتری می باشند. در صورتی که در انتخاب سطح مناسب برای کسب و کار خود تردید دارید، کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی و بهترین پلن را که مناسب برای کسب و کار و سازمانتان هست را به شما معرفی کنند.

    سطح برنزی نرم افزار حسابداری بازرگانی مناسب برای کسب و کارهای خیلی کوچک با فعالیت خیلی کم می باشد که نیازهای پایه مدیران مالی برای عملیات بازرگانی را پوشش می دهد. رابط کاربر بسیار ساده و راحت کار، قیمت پایین و پوشش دهی نیازهای پایه کسب و کار، از ویژگی های این سطح می باشد.

    سطح نقره ای مناسب برای کسب و کارهای کوچک با فعالیت متوسط می باشد، که علاوه بر امکانات سطح برنزی، شامل امکاناتی همچون انتقال حساب ها، مانده حساب اشخاص،لیست چک های سررسید، مرتب سازی اسناد، ایجاد سناریو تخفیف، درخواست خرید کالا، گزارشات فصلی و… میباشد.

    سطح طلایی مناسب برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ با فعالیت زیاد می باشد. این سطح علاوه بر دارا بودن امکانات دو سطح برنزی و نقره ای، شامل امکاناتی همچون گزارش فصلی، امکان ثبت مراکز هزینه،  تراز مراکز هزینه، گزارش صورت حساب مشتریان، گزارشات جامع، امکان دریافت چک های انتظامی، امکان ثبت مرکب اسناد، راس گیری چک ها، ارتباط با دستگاه بارکدخوان، تعریف مراکز پروژه و مصرف، امکان ثبت فاکتور خدمات و… میباشد.

    سطح الماس علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات 3 سطح قبلی، دارای زیر سیستم گزارشات مدیریتی ( گرفتن گزارش بین چند سال مالی ) است که می تواند بسیار تسهیل کننده کار مدیران مالی شرکت ها باشد. همچنین امکان ساخت و طراحی هر تعداد گزارش خاص مورد نیاز مشتری در این سطح وجود دارد.

    از دیگر ویژگی های این سطح می توان به امکان ایجاد چندین دیتابیس مجزا اشاره نمود تا مدیران مالی بتوانند کارهای مالی شرکت های مختلف را به سادگی توسط نرم افزار انجام دهند. علاوه بر موارد یاد شده، امکان اختصاصی‌سازی نرم افزار در این سطح وجود دارد.

    آن دسته از کسب و کارهایی که توان مالی بالایی ندارند، می توانند با پرداخت مبلغ حق اشتراک نرم افزار، از سطح نقره ای استفاده کنند. در این حالت شما با پرداخت مبلغ روزانه کمتر از 3 هزارتومان می توانید از کلیه امکانات این سطح بهره مند شوید. همچنین هزینه هایی از قبیل پشتیبانی و آپدیت نرم افزار و… به صورت رایگان انجام می شود. توجه داشته باشید در این حالت پس از پایان یافتن مدت زمان اشتراک شما، دسترسی شما به نرم افزار قطع می شود و پس از پرداخت مبلغ حق اشتراک، دوباره این دسترسی فعال خواهد شد.

    در صورتی که در انتخاب سطح مناسب برای کسب و کار خود تردید دارید، کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی و بهترین پلن را که مناسب برای کسب و کار و سازمانتان هست را به شما معرفی کنند.

    هر روز با یک مطلب تازه و جذاب همراه ما باشید

    آخرین مقالات

    در این بخش می توانید مقالات مرتبط با موضوع حسابداری و نرم افزار حسابداری را مشاهده نمایید. این مقالات چکیده ای از مهمترین مباحث مرتبط با حسابداری و سیستم حسابداری کاکتوس را به زبانی ساده برای شما بیان می کند. به عنوان مثال مهمترین نکاتی را که باید قبل از خرید نرم افزار حسابداری مد نظر قرار دهید را می توانید در بلاگ سایت نرم افزار حسابداری کاکتوس مشاهده فرمایید. مقالات را مطالعه کنید و دانش خود را با دیگران در میان بگذارید فقط کافیست روی مقاله مورد نظر کلیک کنید. اگر نظری داشتید یا درخواست توضیح درباره مسئله خاصی را داشتید خوشحال می شویم که با ما در میان بگذارید.

    نرم افزار حسابداری قنادی شرکت کاکتوس

    نرم افزار حسابداری قنادی شرکت کاکتوس برای هر صنف نرم...

    نرم افزار حسابداری عطاری را با کاکتوس بشناسید

    نرم افزار حسابداری عطاری نرم افزار حسابداری عطاری یک نرم...

    نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

    خرید نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری نرم افزار حسابداری...

    نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین کاکتوس

    نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین...