لیست کامل ویژگی‌های پکیج بازرگانی به همراه

لیست قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی ( پکیج فروشگاهی )

نسخه نرم افزار حسابداری فروشگاهی کاکتوس برای انجام عملیات حسابداری و مالی در مراکز عمده فروشی و خرده فروشی طراحی شده است، به گونه ای که این نرم افزار حسابداری فروشگاهی مورد تایید اداره امور مالیاتی کشور می باشد و به عنوان نرم افزاری برای صندوق مکانیزه فروش نیز قابل استفاده می باشد. این نرم افزار گزارش های مورد نیاز اداره دارایی مانند گزارش TTMS و صورت سود و زیان سالانه و … را در اختیار شما قرار می دهد. البته ذکر این نکته لازم و ضروریست که نرم افزار حسابداری فروشگاهی کاکتوس به هیچ عنوان اطلاعات مالی شما را برای سازمان امور مالیاتی کشور ارسال نمیکند، بلکه صندوق فروشگاهی فقط گزارشات مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد و شما در صورت تمایل آنرا به اداره دارایی ارائه می دهید. این نرم افزار حسابداری ساده برای مدیریت کسب و کارهای های کوچک و متوسط تا کسب و کارها و شرکت های بازرگانی عمده و خرده فروشی مناسب بوده و می تواند تمامی نیازهای آنان را مرتفع سازد. با استفاده از نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی کاکتوس می توانید طلبکاری و بدهکاری، موجودی انبار و چک های دریافتی و پرداختی را در زمان اندکی براحتی مدیریت نمایید. درحالی که بدون استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی، بایستی زمان قابل ملاحظه ای را صرف ثبت موارد مذکور در دفاتر حسابداری نمایید. یکی از مواردی که ما همیشه در کاکتوس بر آن اهتمام میورزیم این است که شخص استفاده کننده از نرم افزار حسابداری نباید الزاما حسابداری باشد و یا دانش حسابداری داشته باشد، بلکه هر شخصی باید قادر باشد که از نرم افزار به راحتی استفاده کند و مابقی امور حسابداری را نرم افزار به صورت خودکار برایش انجام دهد. در نتیجه با توجه به اینکه ثبت اسناد حسابداری با صرف زمان و انرژی کمتری انجام میشود، شما می توانید تمرکز بیشتری برروی کسب و کار خود داشته باشید و بازدهی آنرا حداکثر نمایید.

 

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی

در صورتی که شما در فروشگاه یا مغازه خود تنها یک صندوق فروشگاهی دارید و تمامی امور مالی خود را توسط همان یک صندوق انجام میدهید، نرم افزار حسابداری فروشگاهی کاکتوس گزینه مناسبی برای شما میباشد که به کمک آن می تونید اموری را که پیش تر به آن پرداختیم را به راحتی توسط نرم افزار انجام دهید. همچنین کاکتوس کامپیوتر برای مشتریانی که نرم افزار حسابداری فروشگاهی آن را خریداری میکنند در هنگام نصب و راه اندازی و به صورت کاملا رایگان مواردی همچون : اتصال دستگاه خودپرداز به نرم افزار، اتصال دستگاه فیش پرینت به نرم افزار را انجام می دهد تا مشتریان با خیالی آسوده به انجام امور فروشگاه و مغازه خود بپردازند. در صورتی که در انتخاب سطح مناسب برای کسب و کار خود تردید دارید، کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی و بهترین پلن را که مناسب برای کسب و کار و سازمانتان هست را به شما معرفی کنند.

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی – بازرگانی

آن دسته از کسب و کارهایی که بیش از یک صندوق فروشگاهی دارند ( به عنوان مثال فروشگاه های زنجیره ای ) باید از نسخه نرم افزار حسابداری فروشگاهی – بازرگانی یا نرم افزار صندوق فروشگاهی کاکتوس استفاده کنند. در این نسخه از نرم افزار به تعداد صندوق های فروشگاهی که در مجموعه خود دارید، نسخه نرم افزار حسابداری فروشگاهی کاکتوس را خریداری میکنید و برای اینکه تمامی اطلاعات این صندوق های فروشگاهی به روز و برخط باشند، به نرم افزار بازرگانی کاکتوس نیاز دارید. در واقع نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس نقش دیتابیس مرکزی را برای مابقی صندوق های فروشگاهی موجود در مجموعه بازی میکند و اطلاعات این صندوق ها در نهایت در دیتابیس مرکزی ذخیره میشود تا همیشه به صورت لحظه ای، اطلاعات انبار، فروش، حسابداری و… بروز باشند و بایگدیگر در ارتباط باشند. همچنین در صورتی که در انتخاب سطح مناسب برای کسب و کار خود تردید دارید، کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی و بهترین پلن را که مناسب برای کسب و کار و سازمانتان هست را به شما معرفی کنند.

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی ( مخصوص فروشگاه با یک صندوق فروشگاهی )

2.000.000 / تومان

اتصال دستگاه خودپرداز
یکبار اتصال دستگاه خودپرداز به نرم افزار به صورت رایگان در هنگام راه اندازی نرم افزار
اتصال دستگاه فیش پرینت
یکبار اتصال دستگاه فیش پرینت به نرم افزار به صورت رایگان در هنگام راه اندازی نرم افزار
پشتیبانی رایگان
یکسال پشتیبانی رایگان از نرم افزار از تاریخ خرید
آموزش رایگان
ارسال ویدیوهای آموزشی نرم افزار حسابداری فروشگاهی به صورت کاملا رایگان
بروزرسانی رایگان
یکسال بروزرسانی رایگان نرم افزار از تاریخ خرید توسط شرکت نرم افزار حسابداری کاکتوس

قیمت نرم افزار صندوق فروشگاهی

قیمت نرم افزار صندوق فروشگاهی

قیمت نرم افزار بازرگانی + قیمت زیر بابت هر صندوق فروشگاهی

2.500.000 / تومان

در این حالت، شما میبایست ابتدا نرم افزار حسابداری بازرگانی کاکتوس را خریداری کنید و سپس بابت هر صندوق فروشگاهی موجود در فروشگاه خود، یک نسخه از نرم افزار صندوق فروشگاهی کاکتوس را خرید نمایید. برای اطلاع از قیمت نرم افزار بازرگانی کاکتوس و کسب مشاوره بیشتر از فرم پایین همین صفحه استفاده کنید یا با شماره تلفن های کاکتوس تماس حاصل فرمایید.
اتصال دستگاه خودپرداز
یکبار اتصال دستگاه خودپرداز به نرم افزار به صورت رایگان در هنگام راه اندازی نرم افزار
اتصال دستگاه فیش پرینت
یکبار اتصال دستگاه فیش پرینت به نرم افزار به صورت رایگان در هنگام راه اندازی نرم افزار
پشتیبانی رایگان
یکسال پشتیبانی رایگان از نرم افزار از تاریخ خرید
آموزش رایگان
ارسال ویدیوهای آموزشی نرم افزار حسابداری فروشگاهی به صورت کاملا رایگان
بروزرسانی رایگان
یکسال بروزرسانی رایگان نرم افزار از تاریخ خرید توسط شرکت نرم افزار حسابداری کاکتوس
هر روز با یک مطلب تازه و جذاب همراه ما باشید

آخرین مقالات

در این بخش می توانید مقالات مرتبط با موضوع حسابداری و نرم افزار حسابداری را مشاهده نمایید. این مقالات چکیده ای از مهمترین مباحث مرتبط با حسابداری و سیستم حسابداری کاکتوس را به زبانی ساده برای شما بیان می کند. به عنوان مثال مهمترین نکاتی را که باید قبل از خرید نرم افزار حسابداری مد نظر قرار دهید را می توانید در بلاگ سایت نرم افزار حسابداری کاکتوس مشاهده فرمایید. مقالات را مطالعه کنید و دانش خود را با دیگران در میان بگذارید فقط کافیست روی مقاله مورد نظر کلیک کنید. اگر نظری داشتید یا درخواست توضیح درباره مسئله خاصی را داشتید خوشحال می شویم که با ما در میان بگذارید.

نرم افزار حسابداری قنادی شرکت کاکتوس

نرم افزار حسابداری قنادی شرکت کاکتوس برای هر صنف نرم...

نرم افزار حسابداری عطاری را با کاکتوس بشناسید

نرم افزار حسابداری عطاری نرم افزار حسابداری عطاری یک نرم...

نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری

خرید نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری نرم افزار حسابداری...

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین کاکتوس

نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین نرم افزار حسابداری سوپر پروتئین...

فرم مشاوره و خرید نرم افزار

جهت دریافت مشاوره فروش و خرید نرم افزار فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵

    تلفن تماس

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    شماره واتس اپ واحد فروش

    0921 769 6024