نرم افزار ویژه اصناف

در مجموعه نرم افزارهای اصناف، نرم افزارهای ویژه کاکتوس قرار دارد که لیست متنوعی از نرم افزارهای مختلف را شامل می شود که عبارتند از: نرم افزار حسابداری دفاتر خدمات بیمه، نرم افزار حسابداری حمل و نقل، نرم افزار انبارهای عمومی (یا بنگاه های امانی)، نرم افزار بازرگانی پوشاک، بازرگانی بتن آماده و قطعات بتنی، نرم افزار حسابداری قرض الحسنه، نرم افزاربازرگانی ارزی، نرم افزار حق العمل کاری: نرم افزار حسابداری خرید شیر خام (یا سکوی شیر خام)، نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک،

نرم افزار حسابداری دفاتر خدمات بیمه

در این نرم افزار از نرم افزار های اصناف، خدمات بیمه ارائه شده، میزان درآمد شرکت بیمه گزار، میزان حق الزحمه دفتر خدمات بیمه از مقولات مهم در تراکنش های برنامه می باشد

نرم افزار حسابداری حمل و نقل

در این نرم افزار ثبت بارنامه ها، کارکرد رانندگان و ماشین ها، هزینه های درگیر در یک حمل بار (هزینه تعمیرات، هزینه بیمه حمل، هزینه سوخت و انواع هزینه های دیگر)، کمیسیون شرکت باربری و اطلاعات صاحب کالا، آدرس و نام گیرنده کالا و اطلاعات دیگر ثبت می شود و به ازاء این اطلاعات گزارش گیری می شود. این برنامه شامل یک برنامه حسابداری مالی است که کلیه تراکنش های مالی حمل به صورت خودکار در آن ثبت می گردد. گزارشات سود و زیان و تسویه حساب رانندگان و صاحبان کالاها از جمله اجزاء مهم این برنامه حسابداری می باشد.

نرم افزار انبارهای عمومی (یا بنگاه های امانی)

در این نرم افزار کار بر می تواند دریافت انواع و اقسام کالاهای صاحبان کالاها را در قالب پارتی های مختلف ثبت کند و سفارشات صاحبان کالاها برای ارسال به دریافت کنندگان مختلف را انجام دهد و هزینه های ارسال کالا را ثبت و سند حسابداری مربوطه را صادر نماید.

نرم افزار بازرگانی پوشاک

نرم افزار بازرگانی کاکتوس به خرید و فروش پوشاک می پردازد و برای فروشگاه های پوشاک مناسب است. تعریف انواع رنگبندی و سایز بندی پوشاک خریداری شده و انتخاب رنگبندی و سایزبندی پوشاک هنگام فروش آن از ویژگی های این برنامه است.

بازرگانی بتن آماده و قطعات بتنی

نرم افزار بازرگانی بتن آماده و قطعات بتنی تمامی فرآیند تولید، فروش و حمل بتن آماده یا قطعات بتنی را پوشش می دهد. بخش های اساسی برنامه عبارتند از تولید بتن آماده یا قطعات بتنی، انبارداری مواد مصرفی و محصولات، خرید مواد اولیه و فروش محصولات، حمل محصولات، حسابداری مالی و خزانه داری (چک و صندوق)

نرم افزار حسابداری قرض الحسنه

نرم افزار حسابداری قرض الحسنه امور صندوق های قرض الحسنه خانوادگی و کارکنان موسسات را پوشش می دهد. عملیات ثبت  اطلاعات اعضا صندوق، واریزی های ماهانه اعضا، ثبت وام های پرداختی به اعضا، قسط بندی و تسویه اقساط وام های پرداختی و ثبت کلیه تراکنش های مالی موسسه در یک سیستم حسابداری مالی، به همراه انواع و اقسام گزارشات از وام ها، اقساط وام ها، و گزارشات متنوع حسابداری از جمله امکانات نرم افزار می باشد.

نرم افزاربازرگانی ارزی

نرم افزار بازگانی ارزی کاکتوس نرم افزاری است که از قسمت های خرید و فروش کالا، انبارداری کالا، خزانه داری (چک و صندوق) و حسابداری مالی تشکیل شده و در کلیه این قسمت ها در کنار مبالغ ریالی کلیه تراکنش ها معادل ارزی آن نیز ثبت می گردد. در این نرم افزار کاربر می تواند تغییرات نرخ انواع ارزها را ثبت و در برنامه از آن استفاده کند. در برنامه امکان گزارش گیری ریالی و ارزی در کلیه گزارشات دفاتر و تراز ها در قسمت حسابداری وجود دارد. گزارشات حسابداری دو زبانه، فاکتورهای فروش فارسی و غیر فارسی از جمله سایر امکانات برنامه است.

نرم افزار حق العمل کاری

نرم افزار حق العمل کاری کاکتوس از گروه نرم افزار های اصناف، عملیات حق العمل کاری سنتی بازار ایران در مکانیزه می کند. در حق العمل کاری سنتی در بازار ایران صاحبان کالاها (شامل انواع خشکبار، کشمش، زرشک، و کالاهای مشابه) کالاهایشان را نزد حق العمل کار به امانت می گذارند. حق العمل کار کالای امانی را تدریجا با قیمت رایج بازار به فروش می رساند. سپس با کسر درصدی از مبلغ فروش بابت حق العمل کاری، مانده میلغ فروش را به صاحب کالا پرداخت می کند.

نرم افزار حق العمل کاری کاکتوس با لحاظ کردن فرآیند حق العمل کاری با تمام جزئیات آن، از یک بخش حسابداری مالی قوی نیز برخوردار می باشد. سهولت کاربری بعلاوه سرعت عمل برنامه از ویژگی های آن می باشد.

نرم افزار حسابداری خرید شیر خام (یا سکوی شیر خام)

عملیات خرید شیر خام حاوی این ویژگی است که قیمت خرید شیر خام براساس یک قیمت پایه بعلاوه مبلغی مابه التفاوت تعیین می گردد که میزان این مابه التفاوت از روی تفاوت مشخصات شیر خام خریداری شده (مثلا درصد چربی، مقدار آب، و چند مولفه دیگر) با میزان استاندارد (که مبنای تعیین قیمت پایه بوده است) مشخص می گردد.

بدین قرار برای مشخص شده قیمت شیر خام خریداری شده لازم است مشخصات آن توسط آزمایشگاه تعیین، و با مقایسه مشخصات پایه شیرخام، مبلغ مابه التفاوت محاسبه و به مبلغ پایه اضافه گردد (یا کم گردد). برنامه خرید شیر خام کاکتوس عهده دار انجام این کار است. در این برنامه کاربر پس از صدور فاکتور خرید، اقدام به ثبت مشخصات شیر خام خریداری شده از روی آنالیز ارائه شده توسط آزمایشگاه می کند. متعاقبا برنامه فی شیر خام خریداری شده را محاسبه و در فاکتور خرید مربوطه ذخیره نموده اقدام به ثبت سند حسابداری فاکتور خرید می کند.

این برنامه هم به صورت مستقل به عنوان برنامه سکوی خرید شیر خام قابل استفاده است و هم به عنوان بخشی از یک برنامه تولیدی ویژه کارخانجات تولید محصولات لبنی.

نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک

نرم افزار بازرگانی کاشی و سرامیک از گروه نرم افزار های اصناف کاکتوس، دارای امکان تعریف دو واحد متر مربع و کارتن برای مدیریت ورود و خروج انواع و اقسام کاشی، سرامیک و کفپوش بوده به کاربر امکان می دهد تا گزارشات کاردکس و موجودی کالا در انبار را برحسب دو واحد مترمربع و کارتن تهیه نماید. این برنامه از قسمت های خرید، فروش، انبارداری، حسابداری و خزانه داری تشکیل شده است.

مشتری
وردپرس

دسته بندی
طراحی

برچسب
طراحی, خلاقانه , وردپرس

تاریخ
26/07/2019

آدرس سایت

WWW.WEBSITE.COM

به اشتراک بگذارید