نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

اگر صاحب گل فروشی هستید خبر خوب ما به شما این است که نرم افزار حسابداری ویژه صنف شما را طراحی و برنامه نویسی کرده ایم. شما با خرید نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها میتوانید یک شرایط کاری متفاوت را برای خود رقم بزنید. زمانی که از نرم افزار استفاده میکنید بسیاری از کارهای شما سریع تر پیش میرود و همین باعث میشود شما وقت آزادتری داشته باشید. از طرفی باعث ایجاد نظم در کار شما میگردد که در نهایت تمام اینها باعث میشوند شما بتوانید مدیریت بهتر و در نتیجه موفقیت بیشتر داشته باشید. برای اینکه از خرید نرم افزار اطمینان حاصل پیدا کنید ابتدا باید با امکانات آن آشنا شوید. این نرم افزار برای مجموعه صنف های مربوط به گلفروشی مثل طراحان گل و گیاه، گلخانه داران، گل فروشی ها، عمده فروش و خرده فروش گل ها، کسانی که لوازم تزئینی گل و گیاه میفروشند و همچنین افرادی که ماشین عروس تزئین میکنند کاربرد دارد.

امکانات نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها شامل امکانات متنوعی است که باعث میشود شما بتوانید کارها را راحت تر انجام دهید. این امکانات شامل موارد زیر میشود:

تعریف انواع کالا ها در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها میتوانید هر آنچه به عنوان گل و گیاه در فروشگاه یا گلخانه خود دارید را وارد نرم افزار نمایید و آنها را تعریف کنید. منظور از تعریف این است که شما بتوانید اطلاعات مربوط به هر گل را وارد سیستم نمایید. این اطلاعات میتواند در مورد نام، رنگ، تعداد و بسیاری موارد دیگر باشد که آنها را به صورت مرتب میتوانید طبقه بندی نمایید. این کار باعث میشود زمانی که افراد به شما مراجعه میکنند راحت تر و البته در زمان کمتری به آنها اطلاعات بدهید.

لیست قیمت در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

مورد بعدی این است که شما بتوانید قیمت گل و گلدان ها و سایر لوازم خود را به صورت دسته بندی شده داشته باشید. در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها میتوانید لیستی از قیمت ها درست کنید.

گروه بندی گل ها در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

یکی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها این است که شما میتوانید گل ها را در گروه های مختلف طبقه بندی کنید. این گروه بندی میتواند بر اساس هر آنچه میخواهید باشد. شما میتوانید آنها را بر اساس قیمت و یا حتی هارمونی بین گل ها طبقه بندی کنید. به هر حال چنین امکانی برای شما وجود دارد.

صدور فاکتور با سرعت بالا در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

شما زمانی که نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها را داشته باشید میتوانید به سرعت بعد از اینکه مشتری خرید خود را قطعی کرد برای او فاکتور صادر کنید. این کار باعث میشود کار مشتری سریع انجام شود و قطعا زمانی که بخواهد بار دیگر خرید کند شما را انتخاب می نماید. این میتواند یک استراتژی در فروش باشد که با استفاده از نرم افزار برای فروشگاه خود فراهم میکنید.

مشاهده سود در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

اینکه بدانید در هر فروش چه میزان سود کرده اید خیلی خوب است. با استفاده از نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها نه تنها میتوانید گزارش سودهای دوره ای و روزانه تهیه کنید همچنین میتوانید مشاهده کنید که در هر فروش چه میزان سود داشته اید. این به شما کمک میکند که مدیریت مالی کار خود را بهتر انجام دهید.

جستجوی سریع در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

این امکان برای شما وجود دارد که با کمک نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها بتوانید کالایی که میخواهید را سریع جستجو کنید و به آن دست پیدا نمایید. این کار باعث میشود شما بتوانید هر آنچه میخواهید را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید و در نهایت زمان شما به هدر نرود. علاوه بر این این نظم و مرتب بودن در کار باعث میشود آرامش شما نیز بیشتر شود. چون شما میدانید که نامنظم بودن باعث بهم ریختگی ذهن میشود و کارها را عقب می اندازد.

بروز رسانی انبار با نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

پس از هر بار فروش به صورت اتوماتیک از میزان محصولی که در انبار وجود دارد توسط نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها کم میشود. این کار باعث میشود که موجودی انبار شما همیشه به روز باشد و شما بدانید چه میزان جنس باید خرید و فروش کنید تا انبار به تعادل همیشگی خود برسد. اینگونه هیچگاه با کمبود موجودی در انبار مواجه نخواهید شد.

اعلام کسری کالا در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

در راستای آنچه در بخش قبل گفتیم امکان دیگری نیز وجود دارد و آن این است که نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها زمانی که انبار با کسری کالا مواجه میشود به شما اطلاع میدهد. حتی اگر شما متوجه کسری موجودی نشده باشید با این اعلام شما در جریان خواهید قرار گرفت.

پشتیبان گیری از اطلاعات با نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

زمانی که از نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها استفاده میکنید قطعا تمام اطلاعات مربوط به حسابداری خود را در آن ذخیره مینمایید. شما باید از این بابت که اطلاعات شما در صورت بروز مشکل در نرم افزار از بین نمیرود مطمئن باشید. به همین دلیل یکی دیگر از امکانات آن این است که میتوانید از اطلاعات نرم افزار پشتیبانی بگیرید.

اعمال تخفیف با نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

یکی دیگر از امکاناتی که در نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها دارید این است که میتوانید زمانی که فروش انجام دهید در فاکتور تخفیف نیز به راحتی اعمال کنید. این تخفیف میتواند هم به صورت جزئی بر روی هر کالا باشد و هم میتواند به صورت کلی بر روی قیمت نهایی باشد. همچنین مورد بعدی این است که به راحتی میتوانید فاکتور را در صورت انصراف خرید مشتری ابطال کنید.

کاربری آسان نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

یکی از ویژگی هایی که نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها کاکتوس دارد این است که کاربری آن آسان است. کاربری آسان بسیار مهم است و جز یکی از ملاک های کسانی هست که برای خرید نرم افزار مراجعه میکنند. ما سعی کردیم در کنار کارایی بالایی که نرم افزار دارد تا حد ممکن کاربری را آسان کنیم که کاربر بتواند در هنگام کار کردن راحت باشد .

یکپارچه بودن نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها

این هم ویژگی دیگر نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها است. یکپارچه بودن نرم افزار نیز مانند کاربری آسان داشتن مهم است. یکپارچه بودن به این معنا است که نرم افزار شما به نرم افزارهای انبارداری، خزانه داری و خرید و فروش نیز متصل میشود. شما هر گونه اعمالی که بر روی نرم افزار حسابداری مینمانید به آنها نیز انتقال می آید. اینگونه میتوانید تمام قسمت ها را تحت نظر خود بگیرید.

خرید نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها از شرکت کاکتوس

شما میتوانید نرم افزار حسابداری گلفروشی‌ ها را از شرکت کاکتوس خریداری نمایید. زمانی که از ما خرید میکنید تا یکسال به صورت رایگان پشتیبانی ما را به همراه خواهید داشت و در صورت بروز مشکل آن را رفع خواهیم کرد. همچنین بعد از آن نیز این پشتیبانی ادامه دارد. همچنین بعد از خرید توسط واحد پشتیبانی به صورت رایگان فیلم آموزشی کار کردن با نرم افزار در اختیار شما قرار میگیرد که آن باعث میشود هر چه راحت تر بتوانید با نرم افزار کار کنید. تمام اینها باعث میشود که شما یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir