نرم افزار حسابداری کیف و کفش

شرکت کاکتوس نرم افزار حسابداری کیف و کفش را برای صنف فروش کیف و کفش طراحی و برنامه نویسی کرده است. شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی تهیه کنید و از آن استفاده نمایید. نرم افزار میتواند حجم زیادی از کارهای شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد به این صورت که حین کار نیز هیچ گونه خطای انسانی رخ ندهد. این یعنی زمانی که از نرم افزار ها استفاده میکنید از خطاهای انسانی در امان هستید. همین خطاهای انسانی گاهی اوقات باعث میشوند شما ضررهای زیادی کنید و در نتیجه در کار خود موفق نشوید. پس اگر میخواهید محیط امن و راحتی را در فضای کاری خود تجربه کنید باید نرم افزار حسابداری کیف و کفش را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. در ابتدا شما را با امکانات آن آشنا میسازیم.

امکانات نرم افزار حسابداری کیف و کفش کاکتوس

نرم افزار حسابداری کیف و کفش که شرکت کاکتوس طراحی و برنامه نویسی کرده است امکانات متناسب با این کار را دارا میباشد. شرکت کاکتوس با توجه به تجربه ای که در زمینه برنامه نویسی و طراحی نرم افزار دارد سعی کرده است کارآمد ترین امکانات را در این نرم افزار حسابداری قرار دهد. این امکانات شامل موارد زیر است که هر کدام را به صورت جداگانه خواهیم گفت.

ثبت سایز کفش در نرم افزار حسابداری کیف و کفش

با استفاده از نرم افزار حسابداری کیف و کفش میتوانید کفش ها را بر اساس سایز طبقه بندی کنید. این کار باعث میشود که شما بدانید از هر کفش چه سایزهایی را خریداری کرده اید و برای فروش در انبار دارید. در نهایت بدین ترتیب بعد از هر خرید برای فروشگاه خود موجودی دقیق را میدانید.

تعریف کالا در نرم افزار حسابداری کیف و کفش

نرم افزار حسابداری کیف و کفش این اجازه را به شما میدهد که کیف و کفش ها را به صورت جداگانه بر اساس رنگ، سایز، برند و موارد دیگر تعریف کنید. این کار باعث میشود شما یک اطلاعات کامل از کالاهای خود در سیستم داشته باشید تا زمانی که مشتری از شما در مورد هر کدام سوال میکند بتوانید در کمترین زمان به او اطلاعات کامل دهید.

کدگذاری در نرم افزار حسابداری کیف و کفش

شما میتوانید بعد از تعریف هر کالا در نرم افزار حسابداری کیف و کفش برای هر کدام کد تعریف کنید و در نهایت کد مربوط به هر کالا را روی آن بچسبانید. با این کار زمانی که مشتری کد خاصی را بخواهد شما میتوانید آن را به راحتی در نرم افزار جستجو کنید و سریع به قیمت آن دست پیدا کنید و همچنین موجودی آن را متوجه شوید.

اتصال به دستگاه بارکد خوان

نرم افزار حسابداری کیف و کفش به دستگاه بارکد خوان نیز متصل میشود. اگر نمیخواهید از شیوه کد گذاری استفاده کنید میتوانید با طراحی بارکد و چسباندن آن بر روی کالا در زمان نیاز دستگاه بارکد خوان را نزدیک بارکد نگه دارید تا در نرم افزار سریعا اطلاعات کار بالا آید. این امکانات باعث میشود مشتری از سرعت عمل شما راضی باشد و خرید خود را همیشه از شما انجام دهد.

امکان تهیه گزارش از کالاها در انبار

نرم افزار حسابداری کیف و کفش میتواند به شما گزارشی از موجودی کیف و کفش در انبار بدهد. به این صورت که بر اساس ستون هایی که در نرم افزار وجود دارد و در مورد سایز و رنگ است گزارش در اختیار شما قرار میدهد که از هر سایز و رنگ چه تعداد کفش در انبار دارید. در مورد کیف ها هم به همین صورت است. هر بار پس از فروش به صورت اتوماتیک از موجودی انبار کم میکند تا در نهایت شما به صورت لحظه ای از موجودی انبار خبر داشته باشید. حتی میتوانید از این امکان که در صورت عدم موجودی به شما هشدار دهد نیز استفاده کنید.  

صدور انواع فاکتور توسط نرم افزار حسابداری کیف و کفش

شما میتوانید پیش فاکتور، فاکتور اصلی و فاکتور امانی و حتی حواله های بین انبار را از طریق نرم افزار حسابداری کیف و کفش صادر کنید. بدین صورت صدور فاکتور در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. این مورد مخصوصا زمانی که مشتری معطل است تا پرداخت پول انجام دهد و سر شما هم در فروشگاه شلوغ میباشد بسیار کمک میکند تا راحت بتوانید مدیریت امور را انجام دهید و کار آنها را پیش ببرید.

اعلام زمان سررسید چک ها به صورت اتوماتیک

یکی از قابلیت های نرم افزار حسابداری کیف و کفش این است که زمان چک ها را به صورت اتومات به شما میگوید. قطعا شما در کار خود بسیار از چک استفاده میکنید. پس نرم افزاری لازم دارید که بتواند چک های شما را مدیریت کند که کاکتوس در نرم افزار خود این مورد را نیز در نظر گرفته است.

عملیات مالی نرم افزار حسابداری کیف و کفش

نرم افزار حسابداری کیف و کفش همانطور که از اسمش پیدا است در امور مالی به شما بسیار کمک میکند. با این نرم افزار دیگر لازم نیست نگران این باشید که چطور امور مالی مربوط به حساب خود را مدیریت کنید. نرم افزار مخصوصا با گزارشاتی که به شما میدهد بسیار در این زمینه به شما کمک میکند. این گزارشات به شما کمک میکند که از وضعیت فروش و کار خود آگاهی داشته باشید. مخصوصا کسانی که در زمینه ریاضیات و حساب ضعیف هستند این نرم افزار کار آنها را به شدت راه می اندازد.

اتصال نرم افزار حسابداری کیف و کفش به پرینتر

زمانی که بخواهید فاکتور صادر کنید نیاز به این دارید که سیستم به دستگاه پرینتر متصل شود. نرم افزار حسابداری کیف و کفش به دستگاه پرینتر متصل میشود و شما به راحتی میتوانید عملیات صدور فاکتور را در کسری از ثانیه انجام دهید.

یکپارچه بودن نرم افزار حسابداری کیف و کفش

نرم افزار حسابداری کیف و کفش به صورت یکپارچه عمل میکند. نرم افزارها به دو صورت هستند. آنها جزیره ای یا یکپارچه میباشند. نرم افزارهای جزیره ای نمیتوانند با نرم افزارهای دیگر ارتباط برقرار کنند و از این نظر دارای نقطه ضعف هستند. در حالی که نرم افزارهای یکپارچه برعکس میباشند. امروزه نرم افزارهای یکپارچه بهتر هستند و نرم افزارهای شرکت کاکتوس نیز از این موقعیت برخوردار میباشند. علاوه بر این شما میتوانید نرم افزار را به صورت چند کاربره یا تک کاربره از ما خریداری کنید. نرم افزار چند کاربره به این صورت است که چند نفر میتوانند به طور همزمان با نرم افزار کار کنند در حالی که نرم افزار تک کاربره فقط یک نفر میتواند به آن متصل شود. شما میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از اینها را انتخاب کنید.

خرید از شرکت کاکتوس چه مزیتی دارد؟

شما نرم افزار حسابداری کیف و کفش را اگر از شرکت کاکتوس خریداری کنید از مزیت هایی که ما برای شما در نظر گرفتیم برخوردار خواهید شد. اولین ویژگی شرکت ما این است که به شما پشتیبانی رایگان یکساله میدهد. هر گاه که مشکلی داشته باشید، مشکلات شما را رفع خواهیم کرد و از این بابت که با نرم افزار مشکل پیدا کنید و ندانید باید چه کنید خیالتان راحت باشد چون پشتیبانی ما را خواهید داشت. بعد از آن نیز به دلیل اینکه سال ها است در این زمینه فعالیت میکنیم به عنوان پشتیبان در کنار شما خواهیم ماند. نرم افزار ما آپدیت با تکنولوژی روز است و از این بابت که با بسیاری از نرم افزارهای دیگر همخوانی نداشته باشد، نگران نباشید. زمانی که نرم افزار را از ما خریداری میکنید از طریق واحد پشتیبانی به صورت رایگان کار با نرم افزار را به شما آموزش خواهیم داد تا با آن آشنایی کامل پیدا کنید. همچنین کاربری آن به اندازه ای آسان است که مشکل کار کردن با آن را نداشته باشید. علاوه بر این قبل از خرید نیز میتوانید به طور کامل با نرم افزار از طریق نسخه تستی آن آشنا شوید.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir