نرم افزار حسابداری کارواش

اگر صاحب کارواش هستید و به دنبال این میباشید یک نظم اساسی به مدیریت مرکز خود دهید نرم افزار حسابداری کارواش را به شما پیشنهاد میکنیم. امکانات این نرم افزار به شما اجازه میدهد که بتوانید کارها را به راحتی و سریع تر مدیریت کنید و این باعث میشود که شما موفق تر عمل کنید. اگر تا به حال برای کار خود از نرم افزار استفاده نکردید و نمیدانید که چه امکاناتی دارد به شما میگوییم که با خرید نرم افزار حسابداری کارواش قرار است چه امکاناتی را داشته باشید. علاوه بر این شما را با نحوه ی خرید از شرکت کاکتوس آشنا میکنیم که قطعا این خرید برای شما جالب و مفید خواهد بود و آن را از دست نخواهید داد. چون قرار است نسخه ای رایگان از این نرم افزار را در اختیار شما بگذاریم.

امکانات نرم افزار حسابداری کارواش

امکانات نرم افزار حسابداری کارواش میتواند بسیار گسترده باشد. شما در کارواش خود هم مشغول کارهای مربوط به شستشو و آراستن آن هستین و هم امکان دارد یک سری محصولات مرتبط با ماشین را نیز در کنار آن به مشتریان خود بفروشید. ابتدا بگوییم که نرم افزار هر دو بخش را تحت کنترل خود میگیرد و میتوانید با کمک آن هر دو بخش را بهتر مدیریت کنیم. این که امکانات هر بخش به چه صورت است جداگانه خواهیم گفت.

ثبت هر کار به صورت جداگانه در نرم افزار حسابداری کارواش

با استفاده از نرم افزار حسابداری کارواش میتوانید هر ماشین که به کارواش مراجعه میکند را به صورت جداگانه وارد سیستم کنید. این کار باعث میشود که بدانید بر روی هر ماشین چه اقدامات و خدماتی صورت گرفته و این باعث میشود که در هنگام صدور فاکتور و همچنین دستمزد به شخصی که انجام این کارها را بر عهده گرفته است، راحت تر عمل کنید.

صدور فاکتور با نرم افزار حسابداری کارواش

شما با نرم افزار حسابداری کارواش میتوانید در کمترین زمان ممکن فاکتور مربوط به مشتری خود را صادر کنید. کافی است بعد از اینکه خدمات مربوط به کار آن را وارد کردید دکمه مربوط به حساب کردن و در نهایت صدور فاکتور را بزنید تا در کمترین زمان ممکن فاکتور در دست مشتری شما برای پرداخت قرار گیرد. همچنین میتوانید در فاکتور پورسانت را نیز در نظر بگیرید. این عملیات سریع باعث میشود مشتری شما معطل نشود و کارش سریع راه بیفتد. همین باعث میشود دفعه ی بعد نیز کارواش شما را با دیگری ترجیح دهد.

ارائه گزارشات با نرم افزار حسابداری کارواش

برای اینکه مدیریت خوبی داشته باشید یک مورد مهم مربوط به گزارش ها میباشد که نرم افزار حسابداری کارواش آن ها را در اختیار شما قرار میدهد. این گزارشات میتواند شامل موارد زیادی شود. مثل اینکه شما به صورت روزانه برای چند ماشین خدمات ارائه دادید. اینکه این خدمات شامل چه مواردی میشود. از طرفی گزارش های مربوط به امور مالی را نیز میتوانید با استفاده از این نرم افزار هر زمان در اختیار داشته باشید. نرم افزار حسابداری کارواش به شما درآمد هر روز، سود و زیان های شما و اینکه ریز فاکتور مشتریان شما چه چیزی بود را به صورت کامل نشان میدهد. زمانی که بتوانید این اطلاعات را به صورت دقیق در اختیار داشته باشید به شما کمک میکند که مدیریت خود را به شیوه ی بهتری انجام دهید. برای مثال اگر در بخشی ضرر مشاهده کنید قطعا میتوانید قبل از اینکه میزان ضرر بیشتر شود جلوی آن را بگیرید. در صورتی که اگر بدون توجه به آن فقط به کار خود ادامه دهید هرگز نمیتوانید متوجه ضرر شوید مگر اینکه کار از کار گذرد.

قابلیت افزودن نرخ خدمات در نرم افزار حسابداری کارواش

شما میتوانید هم برای خدماتی که ارائه میدهید و هم برای لوازمی که میفروشید در نرم افزار حسابداری کارواش قیمت تعیین کنید. مزیت این کار این است که هنگام صدور فاکتور به راحتی قیمت نشان داده میشود و دیگر لازم نیست به دنبال قیمت باشید.

نرم افزار حسابداری کارواش کاکتوس

کاکتوس به عنوان یک شرکت نرم افزاری انواع نرم افزارها را ارائه میدهد. یکی از این نرم افزارها نرم افزار حسابداری کارواش است. شما میتوانید برای اینکه یکی از این نرم افزارها را داشته باشید به کاکتوس مراجعه کنید. ابتدا در مورد خدماتی که ارائه میدهیم، میگوییم. نحوه فروش ما به این صورت است که همیشه پشتیبانی نرم افزار شما را بر عهده خواهیم داشت. شرکت کاکتوس سال ها است که در این زمینه مشغول فعالیت است پس در هنگام خرید از بابت اینکه پشتیبانی ما را همیشه در اختیار دارید خیالتان راحت باشد. از طرفی این پشتیبانی در سال اول خرید شما به صورت کاملا رایگان است. علاوه بر این بعد از دریافت نرم افزار آن را به صورت اینترنتی و از راه دور بر روی سیستم شما نصب خواهیم کرد و از این بابت نیز نیاز نیست نگران باشید. از طرفی دو جلسه به صورت رایگان آموزش نرم افزار را داریم که از این بابت که کار با آن را یاد گرفتید مطمئن شوید. یکی دیگر از مواردی که وجود دارد و در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم بحث مربوط به نرم افزار رایگان است. اینکه ما نسخه ای در اختیار شما قرار میدهیم که کاملا رایگان است. حال اگر میخواهید در مورد این نسخه بیشتر بدانید با ما به بخش بعد بیایید.

نرم افزار حسابداری کارواش رایگان کاکتوس

این نسخه به صورت کاملا رایگان است و شبیه سازی شده نسخه اصلی میباشد. قبل از اینکه بخواهید برای خرید نرم افزار حسابداری کارواش اقدام کنید ما این نسخه را به شما میدهیم تا بتوانید به طور کامل با امکانات مختص نرم افزار حسابداری کاکتوس آشنا شوید. شما میتوانید با این نرم افزار کار کنید تا در نتیجه هم به این موضوع برسید که آیا امکانات آن مناسب شما و آنچه توقع داشتید، هست و هم اینکه آیا کار با آن آسان میباشد یا خیر. در مورد کاربری آسان باید بگوییم که یکی از موارد مهم این است که شما بتوانید به راحتی با نرم افزار کار کنید نه اینکه حین کار کردن با آن گیج شوید. ما در هنگام طراحی سعی کردیم این مورد را مد نظر بگیریم. در مورد نسخه رایگان بگوییم که آن برای مدت محدودی کار میکند. این مدت محدود هم میتواند از نظر زمانی باشد و هم میتواند بر اساس تعداد ثبت باشد. به هر حال در مدت زمان در نظر گرفته شده شما به طور کامل میتوانید با آن آشنا شوید و اگر مورد استقبال شما قرار گرفت آن را خریداری نمایید. پس از اینکه نسخه اصلی را خریداری کردید شما میتوانید هر آنچه در مدت تست وارد نرم افزار تستی کرده بودید را به نرم افزار تازه خریداری شده نیز انتقال دهید. به این صورت از نظر اینکه اطلاعات وارد شده در حین تست کردن از بین نمیرود هم خیالتان راحت است.

سخن آخر

برای اینکه در کار خود در دنیای امروزی موفقیت بیشتری کسب کنید لازم است که به روز باشید. امروزه اکثر افراد نرم افزارها را وارد محیط کاری خود کرده اند تا بتوانند راحت تر کار کنند. یکی از این نرم افزارها نرم افزار حسابداری کارواش است. این نرم افزار امکانات متفاوتی دارد که در بالا به آن اشاره شد. شرکت کاکتوس نیز این نرم افزار را با توجه به برنامه نویسی و طراحی خاص خود وارد بازار کرده است. یکی از مواردی هم که برای شما در نظر گرفته است تست نرم افزار قبل از خرید به صورت کاملا رایگان است که در مورد آن نیز به شما به صورت کامل توضیح دادیم. کافی است برای دریافت آن فرم مخصوص را در سایت کاکتوس پر کنید تا ما با شما ارتباط برقرار کنیم و نرم افزار رایگان را ارسال نماییم. تمام اینها از طرف ما در نظر گرفته شده است تا یک خرید مطمئن و عالی را داشته باشید. هدف ما این است که با طراحی نرم افزارهای کارآمد شما را در موفقیت بیشتر در کار خود همراهی کنیم.  

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir