نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

یک نرم افزار مناسب برای هر صنف میتواند بسیار کارآمد باشد. نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی یکی از آن نرم افزارها است که میتوانند بسیاری امکانات را در اختیار افراد قرار دهد. شرکت کاکتوس برای اینکه افراد بتوانند به صورت اتوماتیک و راحت تر به بسیاری از کارهای در زمینه فروش لوازم ورزشی بپردازند نرم افزاری را تحت عنوان نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی برنامه نویسی کرده است. اینکه این نرم افزار به چه صورت است و چه امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد در ادامه به شما خواهیم گفت.

امکانات نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی کاکتوس

امکانات نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی که توسط شرکت کاکتوس عرضه شده است میتواند تمام امور مربوط به خرید و فروش، انبارگردانی و بسیاری موارد دیگر را تحت پوشش قرار دهد. به صورت جداگانه به معرفی مهمترین امکانات نرم افزار که دانستن آن برای شما مهم است، میپردازیم.

جستجوی کالا در نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی در کمترین زمان

نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی قابلیت این را دارد که به شما اجازه دهد در کمترین زمان ممکن اطلاعات محصول مورد نظر خود را بیابید. این کار به راحتی از دو راه امکان پذیر است. راه اول اینکه شما میتوانید چند کلمه اول کالا که در نرم افزار تعریف شده است را وارد کنید تا برای شما بالا بیاید. راه دوم که بسیار آسان تر است این است که از دستگاه بارکد خوان استفاده کنید.

اتصال دستگاه بارکد خوان به نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

در ادامه ی بحث بالا به این نکته اشاره کنیم که یکی از ویژگی های نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی این است که شما میتوانید به راحتی دستگاه بارکد خوان فروشگاه خود را به آن متصل کنید. در این حالت با خوانش بارکد کالا توسط دستگاه اطلاعات مربوط به کالا سریع در نرم افزار مشخص میشود که این همان راه دوم جستجوی سریع محصول در نرم افزار است.

اعلام سقف موجودی انبار در نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

هر انبار برای اینکه اجناس را در خود جای دهد یک ظرفیتی دارد. زمانی که از نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی استفاده میکنید به راحتی میتوانید سقف انبار را پس از هر خرید و فروش در نظر بگیرید و به این ترتیب هیچگاه فراتر از آنچه باید خرید انجام نمیدهید.

اعلام موجودی انبار

مورد بعدی در نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی این است که با هر بار فروش از موجودی انبار کاسته میشود و شما در هر لحظه میتوانید از موجودی انبار با خبر باشید. اینگونه هیچگاه با عدم موجودی مواجه نخواهید شد.  

صدور فاکتور با نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی این است که شما میتوانید به راحتی فاکتور نهایی برای مشتری را در کمترین زمان ممکن صادر کنید و توسط دستگاه پرینتر چاپ نمایید. پس از دیگر امکانات نرم افزار این است که برای صدور فاکتور به دستگاه پرینتر متصل میشود.

تعریف کالا در سطوح مختلف

نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی این امکان را به شما میدهد که کالای ورزشی خود را در سطوح مختلف تعریف کنید تا زمانی که مشتری به شما مراجعه میکند در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم را به او بدهید. این سطوح برای مثال میتواند سایز باشد. به این صورت شما میتوانید بر اساس سایز آنها را دسته بندی کنید. همینطور بر اساس موارد دیگر که طبق سلیقه خودتان است.

مدیریت حواله ها بین انبارها در نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

میتوانید با نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی حواله هایی که باید بین انبارها رد و بدل شود را مدیریت کنید. این باعث میشود که اشتباه صورت نگیرد و این بین حواله ای در حین خرید و فروش ناپدید نگردد.

ثبت اسنادهای مربوط به حسابداری

به مبث اصلی در نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی میرسیم. اینکه شما بتوانید سندهای مربوط به حسابداری را در نرم افزار وارد کنید و به صورت طبقه بندی شده در اختیار داشته باشید. این سندها میتواند هزینه های مربوط به پرداخت و … باشد که به راحتی در نرم افزار ثبت میشوند.

نمایش گزارش مربوط به سود و زیان در نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی این امکان را ایجاد میکند که به راحتی بتوانید گزارشات روزانه ای و دوره ای از فروش خود داشته باشید. با استفاده از این گزارشات شما به راحتی میتوانید تصمیمات بهتری را برای کار خود بگیرید. این گزارش ها حتی میتواند به شما کمک کند بر روی کدام لوازم سرمایه گذاری بیشتری کنید چون سود بیشتری را برای شما به همراه دارد.

یادآوری چک ها و حساب ها از طرف نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

به احتمال زیاد در صنف شما چک خیلی رد و بدل میشود. با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی میتوانید آنها را مدیریت کنید. به این صورت که زمان سررسید چک ها و همینطور زمانی که مشتری های شما باید به شما پرداختی بشوند را یادآوری میکند.

کنترل کارکنان خود با نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی اگر جز نرم افزارهای سطح عمومی و جامع باشد به این صورت است که چند کاربر به طور همزمان به آن متصل شوند. از طریق نرم افزار میتوانید عملکرد دسترسی کاربران را تحت نظر داشته باشید.

اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

حال که با امکانات نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی آشنا شدید لازم است در مورد اهمیت وجود آن در کار صحبت کنیم. امروزه نرم افزارها بخش مهمی از کارها را تشکیل میدهند. دلیل اصلی آن هم این است که علاوه بر راحت تر کردن کارها برای افراد باعث میشوند کارها سریع تر و همچنین دقیق تر جلو رود. پس با این حساب اگر تا به الان از نرم افزار استفاده نمیکردید به شما پیشنهاد میکنیم حتما از وجود آنها در کار خود بهره ببرید. نکته ی دیگر که باید مد نظر داشته باشید این است که نرم افزار را از یک شرکت معتبر خریداری کنید. به دلیل اینکه شرکت های دارای اعتبار هم نرم افزار کامل تری را در اختیار شما قرار میدهند و هم پشتیبانی بهتری برای نرم افزار شما دارند. به همین دلیل حتی اگر تجربه ی خوبی از استفاده نرم افزارها نداشتید یک دلیل آن میتواند این باشد که نرم افزار را از جای درستی خریداری نکرده باشید. به همین دلیل کمی در مورد خدمات شرکت کاکتوس در ادامه با شما حرف خواهیم زد.

 نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی رایگان شرکت کاکتوس

شرکت کاکتوس در هنگام فروش محصول خود یک سری خدمات را به شما ارائه میدهد که تا به حال مورد پسند تمام مشتری ها بوده است. اولین مورد آن این است که یک نسخه ی تستی رایگان در اختیار شما قرار میدهد این نسخه تستی کاملا شبیه نرم افزار اصلی است و دلیل آن هم این است که شما با نرم افزار بیشتر آشنا شوید. از ویژگی های نرم افزار رایگان این است که برای مدت محدودی برای شما کار میکند و بعد از آن از کار می افتد. آنگاه است که شما باید برای خرید نسخه اصلی اقدام کنید. در این حالت در هنگام خرید شما کاملا میدانید قرار است چه نرم افزاری خریداری کنید در نتیجه مطمئن هستید. برای اینکه این نسخه رایگان را دریافت کنید وارد سایت شوید اطلاعات و شماره تماس خود را وارد کنید. سپس منتظر بمانید تا با شما ارتباط برقرار کنید یا اینکه خود شما با ما تماس بگیرید. تا در نهایت نرم افزار برای شما ارسال شود. نکته ی مهم اینکه پس از خرید نسخه ی اصلی تمام اطلاعات موجود در نسخه ی تستی را میتوانید به آن انتقال دهید. این موقعیت توسط هر شرکتی ارائه نمیشود پس به شما توصیه میکنیم از آن حتما استفاده کنید و برای دریافت آن وقت را هدر ندهید.

خرید نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی از شرکت کاکتوس

در هنگام خرید نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی موارد دیگری نیز وجود دارد. مثل اینکه به شما دو جلسه به صورت کاملا رایگان آموزش داده میشود. با این دو جلسه آموزش و همچنین کار کردن با نرم افزار تستی رایگان مطمئن باشید شما کاملا با نرم افزار و کار کردن با آن آشنا خواهید شد و نگران کار با آن هرگز نباشید. مورد بعدی نصب توسط افراد ما بر روی سیستم شما است. از راه دور به سیستم شما متصل میشویم و خود ما به راحتی آن را روی سیستم شما نصب خواهیم کرد. در نهایت مورد بعدی مربوط به پشتیبانی شرکت کاکتوس میشود که شما همیشه آن را در اختیار دارید. قدمت شرکت اعتبار خوبی برای پشتیبانی خواهد بود. این پشتیبانی برای کسانی که نرم افزار را از ما خریداری میکنند برای کار اول به صورت کاملا رایگان است. با توجه به آنچه تا اینجا خواندید خرید این نرم افزار برای شما به شدت مفید خواهد بود. مخصوصا با وجود شرایطی که شرکت کاکتوس در نظر گرفته است برای استفاده از آن لحظه ای نباید وقت را تلف کرد. همین اکنون نرم افزار نسخه رایگان را برای آشنایی دریافت کنید.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir