نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی به شدت مورد نیاز این صنف میباشد. این نرم افزار میتواند باعث شود که کارها سریعتر و با دقت بیشتر صورت بگیرد. اگر جزو افرادی هستید که میخواهید در مورد امکانات این نرم افزار بدانید تا با خیال راحت تر برای خرید آن اقدام کنید آنچه لازم است را میتوانید در ادامه مطلب بخوانید.

طبقه بندی کاربردی در نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی مانند سایر نرم افزارها به کمک شما می آید که کارها را نظم بیشتری دهد تا بتوانید بهتر در کار خود عمل کنید. در قدم اول باید بدانید که به طور کامل میتوانید تمام لوازم و تجهیزاتی که دارید را در این نرم افزار وارد کنید و هر کدام را به صورت جداگانه تعریف نمایید. تعداد اقلامی که میتوانید وارد کنید هم به صورت کاملا نامحدود است. پس از این بابت که نرم افزار بتواند تمام تجهیزات شما را پوشش دهد، خیالتان راحت.

دسترسی سریع به اطلاعات در نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

یکی دیگر از امکاناتی که باید برای شما احتمالا مهم باشد این است که بتوانید به سرعت به اطلاعاتی که میخواهید دسترسی پیدا کنید. این کار باعث میشود سرعت کار شما بیشتر شود و بتوانید به کارهای خود در کمترین زمان ممکن رسیدگی کنید. در نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی میتوانید نام، کد، سریال و هر مشخصه ی دیگر از کالای خود را وارد کنید و در کسری از ثانیه به آن دسترسی پیدا کنید.

قابلیت صدور فاکتور توسط نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

شما با این نرم افزار میتوانید به راحتی هر آنچه مربوط به داشتن فاکتور است را انجام دهید. نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی میتواند به دستگاه بارکد خوان متصل شود. این قابلیت باعث میشود شما مشخصات کالای خود را به راحتی بتوانید وارد نرم افزار کنید. برای این کار کافی است نشانگر موس را بر روی قسمتی که میخواهید، قرار دهید. این کار نیز مخصوصا در هنگام فروش باعث میشود هر چه سریعتر کار فروش شما صورت بگیرد. همچنین نرم افزار میتواند پس از صدور فاکتور به شما میزان سود را نیز نشان دهد.

اعمال کدهای مختلف در نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

در بخش قبل در مورد صدور فاکتور صحبت کردیم. یکی از کارهایی که در هنگام فروش صورت میگیرد این است که مشتری تخفیف میخواهد. اگر سوال شما این است که آیا میشود با وجود نرم افزار و بدون دخالت خودکار تخفیف را در فاکتور نیز اعمال کرد جواب این است که بله. شما میتوانید در نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی هر گونه کد و درصدهای تخفیف را بر روی فاکتور وارد کنید.

یکپارچه بودن نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

یکی دیگر از صحبت های مهم در زمینه نرم افزارها و همچنین نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی این است که آیا نرم افزار را میتوان بر روی چندین سیستم به صورت همزمان نصب کرد؟ در جواب این سوال باید به نرم افزارهای تک کاربره و چند کاربره اشاره کرد. اگر شما نرم افزاری را تهیه کنید که به صورت ساده باشد تنها بر روی یک سیستم نصب میشود و یک نفر میتواند از آن استفاده کند. در صورتی که شما از نرم افزار را به صورت چند کاربره خریداری کنید به راحتی میتوانند کارکنان دیگر نیز به صورت همزمان از یک نرم افزار بر روی سیستم های خود استفاده کنند. پس اگر یک شرکت بزرگ هستید که برای حسابداری چندین نفر مشغول به کار هستند حتما از مدل چند کاربره آن که شامل مدل جامع و عمومی میشود، خریداری کنید.

نحوه قیمت گذاری در نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی

گاهی اوقات بنابر دلایلی یک مدل کالا با چند قیمت متفاوت به فروش میرسد. به هر دلیلی این حالت میتواند اتفاق بیفتد که شما برای کالای خود چند قیمت را در نظر بگیرید. در این حالت در هنگام خرید نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی این سوال برای شما پیش می آید که در این حالت باید چه کرد؟ باید بگوییم که در نرم افزار این قابلیت حتی وجود دارد که شما برای یک کالا چندین قیمت تعیین کنید و بنابر خواسته خود در هنگام فاکتور کردن قیمت مورد نظر خود را اعمال کنید.

نمایش اطلاعات کامل کالا در هنگام صدور فاکتور

یکی از خوبی های نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی این است که شما را در هنگام فروش به خیلی از موارد دیگر نیز دسترسی دارید. یکی از آنها که بسیار مهم است موجودی انبار میباشد. اینکه بدانید بعد از هربار فروش و کسر کالا از فروشگاه شما چه تعداد دیگر از آن کالا در انبار موجود است به شما کمک میکند که مدیریت بهتری را داشته باشید. برای مثال اگر کالا در انبار تعداد کمی از آن باقی مانده باشد به راحتی با این آمار که به شما میدهد میتوانید به فکر پر کردن انبار از آن باشید. همچنین به صورت کلی قابلیت اینکه در صورت کاهش موجودی کالا به شما هشدار برای جایگزینی داده شود هم وجود دارد. علاوه بر این اطلاعات دیگری را هم میتوانید مشاهده کنید مثل اینکه بهای تمام شده کالا چقدر است و آخرین قیمت خرید و فروش آن به چه صورت بوده و بسیاری موارد دیگر.

خرید نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی از کاکتوس

تا به اینجا امکاناتی که نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی میتواند برای شما داشته باشد را گفتیم. قطعا امکانات بیشتری هم دارد که اگر نرم افزار را دریافت کنید، مشاهده خواهید کرد. شرکت کاکتوس به عنوان یک شرکت ارائه دهنده نرم افزارهای مختلف این نرم افزار را نیز برای فروش دارد. ما سعی کردیم قاعده کاربری آسان را نیز در طراحی نرم افزار لحاظ کنیم. کاربری آسان به این معنا است که شما قرار نیست به سختی با نرم افزار کار کنید بلکه کار با آن آسان است و به راحتی شما در کار کمک میکند در حالی که امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار میدهد. با این اوصاف با خرید از کاکتوس کاربری آسان در کنار کارایی بالا را تجربه کنید. همچنین از دیگر خدماتی که به شما ارائه میدهیم پشتیبانی است که در سال اول به صورت کاملا رایگان میباشد. در کنار این آموزش رایگان به صورت دو جلسه داریم که شما کار با نرم افزار را به خوبی یاد خواهید گرفت. اما یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید از ما با آن مواجه هستید بحث دریافت نسخه تستی نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی است که به صورت کاملا رایگان میباشد. در بخش بعد به طور کامل در مورد نسخه تستی برنامه حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی رایگان برای شما خواهیم گفت.

دریافت نرم افزار حسابداری لوازم ایمنی و آتش نشانی رایگان از کاکتوس

این نسخه به صورتی است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. این کار را برای این انجام میدهیم که شما بتوانید قبل از خرید نسخه اصلی به صورت کامل با آن آشنا شوید و با اطمینان نرم افزار را خریداری کنید. شاید در قسمت های قبل به صورت تیتروار در مورد امکانات آن به شما گفتیم اما زمانی که خودتان قبل از خرید با آن کار کنید راحت تر میتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و در نتیجه متوجه اهمیت وجود آن در کار خود شوید. نسخه تستی این نرم افزار دقیقا همان چیزی است که شما در حالت عادی وقتی نسخه اصلی آن را خریداری میکنید، در اختیار دارید. تنها تفاوتی که دارد این است که برای یک مدت زمان یا یک تعداد ثبت محدود در اختیار شما قرار میگیرد که پس از اتمام آن محدودیت دیگر نمیتوانید از نرم افزار استفاده کنید و در صورت تمایل برای خرید نسخه اصلی اقدام میکنید. نکته ی مهم دیگر این است که میتوانید هر آنچه در زمان تست وارد نرم افزار کردید را پس از خرید نرم افزار اصلی به آن انتقال دهید و این باعث میشود که شما کارها را دوباره انجام ندهید. برای اینکه این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت کنید کافی است وارد سایت کاکتوس شوید، فرم دریافت را پر کنید، شماره تماس خود را وارد کنید تا ما با شما ارتباط برقرار کنیم و نسخه را برای شما ارسال نماییم. همچنین میتوانید خودتان نیز با ما تماس بگیرید.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir