نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی را خریداری کنید تا از امکانات ویژه آن بهره ببرید. امروزه نرم افزارها وارد بسیاری از مشاغل شده اند و ورود آنها باعث بهتر شدن اوضاع کار گردیده است. شرکت کاکتوس نرم افزارهای حسابداری مختلفی را برای صنف های متفاوت دارد. شما میتوانید متناسب با کاری که انجام میدهید نرم افزار ویژه خود را انتخاب کنید. این بار میخواهیم در مورد صنف ابزار فروشی صحبت کنیم و امکاناتی که نرم افزار مخصوص آن دارد را بگوییم.

کنترل گردش انبار با نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی این امکان را به شما میدهد که در هر لحظه از موجودی دقیق انبار خود با خبر باشید. از این رو برای خرید و فروش شرایط بهتری برای شما ایجاد میشود.

تعریف کالا در سطوح مختلف در نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

اینکه تمام کالاهای موجود در فروشگاه خود را بتوانید به صورت دسته بندی شده در مقابل خود داشته باشید، زمانی که مشتری به شما مراجعه میکند راحت تر میتوانید اطلاعات لازم در مورد هر کالا را در اختیار آنها قرار دهید. در نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی میتوانید هر کالا را در سطوح مختلف تعریف کنید و هر آنچه لازم است را وارد نرم افزار نمایید.

کنترل گردش چک و حساب بانکی با نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی به این صورت است که شما بتوانید حساب های خود را مورد بررسی قرار دهید و گردش آنها را متوجه شوید. همینطور در مورد چک نیز به همین صورت است. میتوانید مدیریت کامل بر روی چک های خود نیز داشته باشید. این دو مورد باعث میشود شما از نظر مالی همیشه حواستان به تمام امور باشد.

اعلام سررسید چک در نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

علاوه بر اینکه گردش چک را میتوانید با نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی چک کنید، نرم افزار زمان مهلت پرداخت چک ها را نیز به شما اعلام میکند. این مورد نیز باعث میشود که شما مدیریت مالی بهتری داشته باشید.

صدور پیش فاکتور و فاکتور اصلی با نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

مورد بعدی از امکانات نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی این است که میتوانید پیش فاکتور و فاکتور نهایی را با آن صادر کنید. این کار در زمان فروش محصول به شما کمک میکند که سریع کار فروش را انجام دهید و معطلی برای مشتری شما پیش نیاید.

پرینت فاکتور در نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

به دلیل اینکه نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی به دستگاه پرینتر متصل میشود شما میتوانید به راحتی فاکتورهای مختلف صادر شده را پرینت بگیرید.

فروش به صورت تک فروشی با نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

شما میتوانید به صورت تک محصول خود را از طریق نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی از لحاظ صدور فاکتور نیز به فروش برسانید و از این نظر برای شما محدودیتی وجود ندارد که نوع فروش شما تک باشد یا عمده.

گزارش فاکتورها با نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی این امکان را دارد که به صورت فصلی و دوره ای به شما گزارشی از فاکتورها که در نهایت فروش شما میشود بدهد که این مورد برای زمانی که به دارایی مراجعه میکنید بسیار کارآمد است.

گزارش سود هر کالا با نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی

اینکه در مورد کاری که انجام میدهید و کالاهایی که میفروشید شناخت کافی حاصل نمایید بسیار مهم است. زمانی که بدانید محصولی برای شما سود بیشتری به همراه دارد برای فروش آن بیشتر اقدام خواهید کرد. نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی گزارشی از سود کالاها به صورت جداگانه در اختیار شما قرار میدهد.

اتصال به دستگاه بارکد خوان

اینکه نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی به دستگاه بارکد خوان اتصال پیدا کند یکی از ویژگی های آن به حساب می آید که در نهایت به شما کمک میکند اطلاعات کالای خود را سریعتر در نرم افزار پیدا کنید. همچنین در زمان فروش نیز موجب سریعتر ثبت شدن قیمت در فاکتور میگردد. که هر دو این موارد باعث میشود زمان شما هدر نرود.

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی برنامه نویسی شده توسط کاکتوس

این نرم افزار اول از همه باید بگوییم به صورت یکپارچه طراحی شده است. یعنی میتواند به نرم افزارهای انبارداری، خزانه داری و خرید و فروش متصل گردد. امروزه نرم افزارهای یکپارچه بسیار عالی هستند. مورد بعدی در مورد کارایی بالای آن است. همانطور که مشاهده کردید طوری طراحی و برنامه نویسی شده است تا هر آنچه در صنف خود به آن احتیاج داشته باشید را در اختیار شما قرار دهد. کارایی آن نیز بسیار ساده است. کارایی ساده باعث میشود شما به راحتی بتوانید با نرم افزار کار کنید. نرم افزار باید کار شما را راحت تر از قبل کند پس باید طوری باشد که به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید. ما این مسئله را کاملا در نظر گرفته ایم. نرم افزار بر اساس این اصولی که به آن اشاره کردیم ساخته و عرضه شده است. در بخش بعد در مورد اینکه چرا باید کاکتوس را به عنوان شرکت فروشنده انتخاب کنید، صحبت می نماییم.

چرا شرکت کاکتوس؟

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی را چرا باید از شرکت کاکتوس بخرم؟ قطعا این سوال شما در همین لحظه که این متن را میخوانید است. ما برای اینکه به آن جواب بدهیم در مورد خدمات خود در هنگام فروش و پس از فروش اشاره خواهیم کرد. ابتدا به خدمات پس از فروش اشاره میکنیم. زمانی که نرم افزار را از ما خریداری میکنید به صورت یک سال و همچنین رایگان پشتیبانی ما را خواهید داشت. از سال های بعد در صورت تمایل کاکتوس به عنوان پشتیبان همراه شما خواهد بود. مورد بعدی در مورد آموزش است. ما پس از فروش توسط واحد پشتیبانی آموزش کاملا رایگان میدهیم تا با نرم افزار به صورت کامل آشنا شوید. گاهی اوقات افراد از اینکه شاید نتوانند با نرم افزار کار کنند از خرید آن دوری میکنند اما باید بگوییم ما با آموزش هایی که داریم کاملا آن را به شما آموزش خواهیم داد و از این بابت لازم نیست نگران چیزی باشید. مورد بعدی در مورد قبل از خرید است. نه تنها میتوانید امکانات نرم افزار را بخوانید و یا دموی آن را ببینید بلکه ما برای شما راه بهتری برای آشنایی با آن در نظر داریم و آن هم نرم افزار رایگان است که در اختیار شما قرار میدهیم. قطعا برایتان باید جالب باشد. پس با ما به بخش بعد بیایید.

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی رایگان شرکت کاکتوس

شرکت کاکتوس نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد. این نسخه به صورت کاملا شبیه سازی با نسخه اصلی است و تنها فرق آن این است که برای یک مدت محدود برای شما کار میکند. شما پس از دریافت آن تا یک تعداد ثبت معین میتوانید از آن استفاده کنید. این کار باعث میشود امکانات نرم افزار را از نزدیک ترین حالت ممکن ببینید و تصمیم گیری برای شما آسان تر گردد. برای اینکه این نسخه رایگان را دریافت کنید کافی است اطلاعات خود را در فرم مربوط به دریافت فایل وارد نمایید تا ما با شما ارتباط برقرار نماییم و نرم افزار رایگان را ارسال نماییم.

کلام آخر

نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی دارای امکانات متنوعی است. این امکانات شامل صدور فاکتور، تعریف کالا و … است که هر کدام به صورت جداگانه بر روی کار شما به شدت تاثیر میگذارند. استفاده از نرم افزارها امروزه اینگونه شده است که اگر از آنها استفاده کنید مشتری بیشتری را به کار خود جذب خواهید کرد. آن یک تکنولوژی است قطعا شما نیز نمیخواهید از آن عقب بمانید. هر کدام از امکانات آن میتواند کار شما را از خرید گرفته تا انبارداری و در نهایت فروش راحت تر کند. مدیریت شما بهتر میشود و همانطور که خودتان میدانید بدین ترتیب پول بیشتری به دست می آورید. البته باید بگوییم نرم افزار باعث میشود آرامش بیشتری در کار کردن نیز به دست آورید. پس هرگز آنها را دست کم نگیرید. همانطور که در دو بخش قبل به آن نیز اشاره شد شرکت کاکتوس کلی امکانات عالی برای شما در نظر گرفته است که بتوانید با خیال راحت تر و همینطور اطمینان بیشتر به خرید بپردازید. مخصوصا با وجود نرم افزار حسابداری لوازم ابزار فروشی رایگان دیگر جای هیچ گونه تردیدی باقی نمیماند که از این فرصت استفاده کنید. شما نرم افزار نسخه تستی ما را تهیه کنید، در زمان مشخص شده از آن استفاده نمایید آنگاه است که متوجه خواهید شد خرید شما از شرکت کاکتوس قطعی است و برای خرید اقدام خواهید کرد.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir