نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی

اگر فروشگاه لوازم خانگی دارید نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی برای شما یک گزینه عالی برای کار به حساب می آید. این نرم افزار میتواند سیستم مدیریتی شما در فروشگاه را بسیار ارتقا دهد. فروشگاه های لوازم خانگی به دلیل اینکه انواع و اقسام کالا در آن موجود میباشد با قیمت ها و اطلاعات زیادی فروشنده درگیر است. از این رو وجود یک نرم افزار بسیار میتواند به او کمک کند تا راحت تر بتواند کار خود را انجام دهد. قطعا افرادی که فروشگاه های بزرگی دارند امروزه مجهز به نرم افزارهای حسابداری هستند چون غیر از این آنها نمیتوانند از پس امور مختلف بر بیایند. اگر میخواهید بدانید یک نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی چگونه کار میکند و چه امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد ما به شما تمام این موارد را خواهیم گفت. همچنین در هر بخش با معرفی امکانات آن اطلاعات مفیدی را در زمینه اینکه داشتن این امکانات چه شرایط ویژه ای را برای شما فراهم میکند، میدهیم که با خواندن آنها متوجه اهمیت استفاده از این نرم افزار خواهید شد.

امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی

نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی از امکانات زیادی برخوردار است که هر کدام آنها میتوانند به صورت جداگانه در عملکرد بهتر فروشگاه شما تاثیر گذار باشند. اگر به تازگی از شلوغی کار خود در فروشگاه احساس کلافگی میکنید با دانستن اینکه امکانات نرم افزار چه چیزی میباشد قطعا علاقمند به استفاده از آن خواهید شد.

تعریف کالا در نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی

تعریف کالا در فروشگاه های لوازم خانگی بسیار دارای اهمیت است. دلیل آن هم این است که در فروشگاه اقلام متنوعی با برندهای مختلف موجود است که هر کدام به صورت جداگانه قیمت دارند. از این رو اگر شما زمانی که مشتری به فروشگاه مراجعه میکند یک طبقه بندی از اقلام داشته باشید که به راحتی بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید به راحتی میتوانید کار مشتری خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازید. نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی این اجازه را به شما میدهد که یک طبقه بندی کامل از لوازم موجود در فروشگاه داشته باشید و هر کدام را به صورت جداگانه در آن تعریف کنید. حتی نرم افزارها این قابلیت را نیز دارند که به دستگاه بارکد خوان متصل شوند تا شما به راحتی بتوانید با چسباندن بارکد به کالا اطلاعات آن را پیدا کنید. از این رو با تعریف کالا و دسترسی هر چه سریع تر به اطلاعات آنها شما میتوانید سرعت عمل خود را بسیار بالا ببرید و موفق تر عمل نمایید.

صدور فاکتور در کمترین زمان ممکن

نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی به شما این امکان را میدهد که کار صدور فاکتور را به سرعت انجام دهید و در نهایت از آن پرینت گرفته و به دست مشتری دهید. در این مورد قابلیت اتصال نرم افزار به دستگاه پرینتر و همچنین قابلیت تعریف کالا باعث چنین سرعت خوبی در صدور فاکتور میشود. یادتان باشد مشتری امروزه کم حوصله است و به دنبال این است که کار خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. با این حساب اگر شما بتوانید عملیات مربوط به خرید او را در کمترین زمان انجام دهید قطعا برای بار بعدی نیز فروشگاه شما را برای خرید انتخاب خواهد کرد. همچنین شما میتوانید هر میزان تخفیف که بخواهید را بر روی فاکتورها اعمال کنید و از این نظر نیز محدودیتی برای شما ندارد.

اطلاع از انبار با نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی

اینکه بدانید در انبار از هر کالا چه تعداد موجود دارید بسیار مهم است. نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی گردش کالا را برای شما نشان میدهد. فروشگاه لوازم خانگی قطعا برای اینکه بتواند کالاهای خود را نگه داری کند باید از انبار استفاده نماید. زمانی که مشتری میخواهد بداند از کالای الف در فروشگاه خود موجود دارد کافی است از طریق نرم افزار موجودی انبار را چک کرده و سریع جواب آن را بدهید. همچنین با این اطلاع دقیق از موجودی دیگر با عدم موجودی مواجه نخواهید شد و انبار را پر خواهید کرد.

اعلام سررسید چک

فروشگاه لوازم خانگی قطعا به صورت نقد تمام کارهای خود را انجام نمیدهد. چک در چنین فروشگاه هایی بسیار رد و بدل میشود. یکی از کارهایی که باید در آن بسیار حواستان جمع باشد این است که بدانید زمان این چک ها چه زمانی است و برای پرداخت آنها برنامه ریزی کنید. نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی به شما یادآوری میکند سررسید هر چک چه زمانی است. این باعث میشود شما هیچ موردی را فراموش نکنید و قبل از موعود حساب های خود را سازماندهی کنید. در این زمینه باید گفت در مورد چک هایی که از طرف خریداران هم داده میشود نرم افزار حرفی برای گفتن دارد. سیستم ارسال پیامک نرم افزار به گونه ای است که میتوانید زمان پرداخت اقساط مشتری ها را نیز به آنها اعلام کنید. اینگونه دیگر نگران این نیستید که مشتری شما تاریخ اقساط خود را فراموش کند و سر وقت پرداخت نماید. از طرفی میتوانید در مورد انواع تخفیفاتی که بر روی کالای خود میگذارید در جشنواره های مختلف برای آنها پیامک ارسال نمایید.

گزارشات آماری در نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی

نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی به شما گزارشات روزانه و دوره ای میدهد. اینکه بررسی گزارش ها از طرف شما در چه بازه ای باشد به خود شما بستگی دارد. این گزارشات به شما نشان میدهد که چه میزان سود و زیان داشتید. همچنین میتواند به شما بگوید که کدام کالا سود بیشتری را برای شما به همراه داشته است. گزارشاتی که توسط نرم افزار در اختیار شما قرار میگیرد بسیار بر روی موفقیت شما تاثیر گذار است. این گزارشات حتی اگر شما از لحاظ حسابداری اطلاعات زیادی هم نداشته باشید به شما کمک خواهد کرد که بتوانید امور مربوط به حسابداری خود را انجام دهید و نیاز به شخص دیگری پیدا نکنید. همین امکانی که به شما میدهد شک نکنید یکی از مهمترین علل موفقیت شما در کار است. اینکه به صورت دقیق بدانید هر روز کار شما در جهت پیشرفت است یا بالعکس خیلی مهم است و نباید آن را دست کم بگیرید.

خرید نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی از کاکتوس

کاکتوس یک شرکت تولید نرم افزار است. نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی یکی از نرم افزارهای آن میباشد که به بازار عرضه کرده است. نرم افزار از لحاظ کاربری بسیار آسان است و شما برای کار کردن با آن مشکلی پیدا نخواهید کرد. اگرچه برای اینکه با کار کردن آن آشنا شوید به طور کامل دو جلسه آموزش رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از لحاظ امکانات نیز همانطور که در بالا به آن اشاره شد سعی کردیم کارآمد ترین امکانات برای کار را در اختیار شما قرار دهیم. در مورد شرکت کاکتوس باید این را نیز بگوییم که به دلیل فعالیت طولانی مدتی که در زمینه تولید نرم افزار دارد از لحاظ پشتیبانی خیالتان راحت باشد. افراد شرکت همیشه برای پشتیبانی از نرم افزار مربوطه آماده خدمت رسانی هستند. خبر خوب اینکه پشتیبانی در سال اول به صورت کاملا رایگان میباشد. نرم افزار قابلیت به روز رسانی دارد و شما از این بابت نیز نیاز نیست نگران باشید. در مورد نصب نرم افزار نیز این کار به راحتی توسط ما از راه دور و از طریق اتصال به سیستم شما صورت میگیرد. یکی از ویژگی های شرکت کاکتوس نرم افزارهای رایگان آن است که در مورد این نرم افزار نیز این موضوع وجود دارد. شما میتوانید نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی رایگان داشته باشید.

نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی رایگان کاکتوس

نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی رایگان به این صورت است که خیال شما را قبل از خرید نرم افزار راحت میکند. قطعا افراد قبل از اینکه نرم افزار بخرند از این بابت که آیا نرم افزار تمام نیازهای آنها را برطرف میکند یا نه نگران هستند. از این رو به دنبال این هستند که امکانات آن را بدانند و حتی دمو نرم افزار را ببینند. اما هیچ کدام اینها به این نمیرسد که شما بتوانید با نرم افزار قبل از خرید کار کنید. قطعا چنین شرایطی عالی به حساب می آید که فروشگاه کاکتوس این را برای شما فراهم کرده است. نسخه تستی نرم افزار حسابداری فروشگاه های لوازم خانگی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد تا شما تصمیم بگیرید آیا نرم افزار را میخواهید یا خیر. این نسخه به صورت تستی اما کاملا شبیه نرم افزار اصلی به مدت محدود در اختیار شما قرار میگیرد. شما میتوانید در زمان مشخص از نرم افزار استفاده کنید و از این موضوع اطمینان پیدا کنید که نرم افزار همان چیزی است که میخواهید و امکانات آن را بشناسید. در چنین حالتی میتوانید برای خرید با اطمینان اقدام کنید. هدف شرکت کاکتوس از تمام اینها این است که شما تجربه ی خریدی خوب را داشته باشید. اگر میخواهید نسخه تستی رایگان آن را داشته باشید لازم نیست کار سختی انجام دهید. کافی است وارد سایت کاکتوس شده و از قسمت مربوطه فرم درخواست نرم افزار مورد نظرتان را پر کنید تا ما با شما ارتباط برقرار کنیم.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir