نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور

نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور به طور اختصاصی برای این حرفه طراحی و برنامه نویسی شده است. شرکت کاکتوس در تلاش بوده است تا انواع نرم افزارهای حسابداری که مختص صنف های مختلف است را به بازار عرضه کند. نرم افزارهای مختلفی از طرف کاکتوس طراحی شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند.

در این محتوا قصد داریم امکاناتی که نرم افزار صنف خوراک دام و طیور است را به شما معرفی کنیم. صنف تولید و پخش خوراک دام و طیور امروزه فعالیت گسترده ای دارند به دلیل اینکه افراد برای خرید به آنها خیلی مراجعه میکنند. به همین دلیل اگر شما در این حرفه هستید و میخواهید کارها را راحت تر انجام دهید به شما خرید این نرم افزار حسابداری را پیشنهاد میدهیم. البته قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید به شما امکانات آن را خواهیم گفت و شرایطی که شرکت کاکتوس برای شما در نظر دارد را میگوییم تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

امکانات

این نرم افزار  نیز مانند سایر نرم افزارهای حسابداری امکانات مختلفی دارد که هر کدام به تنهایی میتوانند به کار شما بسیار کمک کنند. این امکانات شامل موارد زیر میشوند.

اتصال به دستگاه بارکد خوان

نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور به دستگاه بارکد خوان متصل میشود. این امکان باعث میشود که شما بتوانید به راحتی کالایی که میخواهید اطلاعات آن را بیابید را سریع تر در نرم افزار پیدا کنید. این سرعت عمل مخصوصا زمانی که میخواهید برای مشتری فاکتور صادر کنید بسیار مهم است.

چاپ فاکتور 

در این نرم افزار میتواند به دستگاه پرینتر متصل شود و شما به راحتی زمانی که فاکتور را برای مشتری خود صادر میکنید میتوانید آن را از طریق دستگاه پرینتر چاپ نمایید.

مدیریت چک ها 

زمانی که در هنگام فروش از مشتری های خود چک دریافت میکنید و یا برعکس آن زمانی که برای خرید چک به افراد دیگر میدهید شما باید بتوانید این چک ها را از لحاظ سررسید آنها مدیریت کنید. به راحتی میتوانید از طریق نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور این کار را انجام دهید.

نمایش موجودی انبار

یکی از موارد که وجود دارد این است که بدانید در انبار چه میزان خوراک دارید تا زمانی که مشتری به شما مراجعه میکنید جواب درست به آن دهید و در نتیجه سفارش او را ثبت کنید. نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور این امکان را به شما میدهد که موجودی انبار را هر زمان که بخواهید مشاهده کنید. این کار از طریق کسر موجودی زمانی که فروش صورت میگیرد، اتفاق می افتد.

صدور حواله بین انبارها

یکی دیگر از امکانات ای نرم افزار این است که میتوانید برای جابجایی بین انبارهای مختلف نیز حواله صادر کنید و از این بابت نیز کار شما راحت تر میکند.

گزارش افراد کاربر نرم افزار 

اگر جز دسته افرادی هستند که از نرم افزار چند کاربره استفاده میکنید این نرم افزار به شما نشان دهد میزان کارکرد هر کاربر چه اندازه بوده است. معمولا واحدهای بزرگتر نیاز به این دارند که بیش از یک نفر از نرم افزار حسابداری استفاده کنید. به همین دلیل باید از نرم افزار چند کاربره استفاده کنند.

در این زمینه باید بگوییم شرکت کاکتوس سه مدل نرم افزار دارد که یکی از آنها به صورت تک کاربره است و باقی به صورت چند کاربره هستند. در تک کاربره فقط یک نفر میتواند به نرم افزار متصل شود ولی در چند کاربره همزمان چند نفر میتوانند از نرم افزار استفاده کنند. اینکه شما کدام یک از آنها را برای خرید انتخاب میکنید کاملا به فضای کاری شما بستگی دارد.

گزارش سود و زیان

این نرم افزار شما را به راحتی از میزان سود و زیانی که دارید باخبر میسازد. این کار را از طریق نمایش سود انجام میدهد. شما میتوانید با توجه به آمارهایی که به شما میدهد به صورت روزانه یا دوره ای متوجه عملکرد خود شوید. این قابلیت یکی از مهمترین ها در نرم افزار به حساب می آید و آن را دست کم نگیرید.

ثبت اسناد مربوط به حسابداری

اینکه تمام فاکتورها و سایر موارد مربوط به حساب کار خود را درست مدیریت نمایید خیلی باید برای شما مهم باشد. مدیریت درست در راستای این اتفاق می افتد که شما تمام فاکتورها و سندهای مربوطه را در ابتدا درست نگهداری کنید. شما میتوانید هر آنچه به صورت سند رد و بدل میشود را به صورت کامل و البته بدون محدودیت از نظر تعداد ثبت کنید و هرگاه به آن احتیاج داشتید به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین به این صورت امکان ندارد که سندی گم شود.

تعریف کالا

میتوانید آنچه در انبار دارید را به صورت کامل در نرم افزار وارد کنید. این کار را میتوانید با تمام جزئیات انجام دهید. این کار زمانی که میخواهید به دنبال اطلاعات مربوط به هر محصول بگردید بسیار به شما کمک خواهد کرد و سرعت عمل را بالا میبرد.

خرید نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور از شرکت کاکتوس

 اینکه شما کدام شرکت را برای خرید انتخاب میکنید کاملا سلیقه ای است اما در این بخش به شما میگوییم خرید از شرکت کاکتوس چه مزیت هایی برای شما دارد. مورد اول این است که به دلیل پایداری شرکت در طی سال های زیاد شما مطمئن باشید که پشتیبانی ما را خواهید داشت تا هر زمان که بخواهید. این پشتیبانی در سال اول به صورت رایگان است. پشتیبانی امری بسیار مهم است چون زمانی که به مشکل با نرم افزار برمیخورید به راحتی آن را توسط پشتیبان رفع خواهید.

خرید از مکان های غیر معتبر که پشتیبانی ندارند به این معنا است که هر آن احتمال دارد تمام اطلاعات موجود در نرم افزار خود را از دست دهید چون پشتیبانی برای نرم افزار شما وجود ندارد. مورد بعدی در مورد نصب نرم افزار است. شرکت کاکتوس از راه دور به سیستم شما متصل شده و در نهایت آن را به راحتی بدون اینکه شما درگیر آن شوید، نصب میکند. پس از این جهت نیز دغدغه نخواهید داشت. در مورد مسئله یادگیری نیز باید بگوییم شما به راحتی کار کردن با نرم افزار را یاد خواهید گرفت. دلیل آن هم این است که ما به صورت دو جلسه آموزش رایگان آن را به شما یاد خواهیم داد. بعد از تمام اینها به مسئله نسخه ی تستی کاکتوس میرسیم که در بخش بعد در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

نرم افزار حسابداری رایگان

یکی از موارد دیگر نسخه ی رایگان شرکت کاکتوس است. تمام نرم افزارهای ما دارای نسخه تستی رایگان هستند که شما قبل از خرید میتوانید آن را دریافت کنید بدون اینکه هزینه ای پرداخت نمایید. این نرم افزار کاملا شبیه نسخه اصلی است که در اختیار شما برای مدت زمان محدود قرار میگیرد. شما در آن زمان میتوانید به صورت کامل با تمام قسمت های نرم افزار کار کنید و با امکانات آن آشنا شوید.

همچنین میتوانید مشاهده کنید که کار کردن با نرم افزار تا چه حد آسان است. چون یکی از ویژگی های نرم افزار ما این است که کاربری آسان دارد تا کار شما راحت تر شود. سپس بعد از اینکه با نرم افزار کار کردید میتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که آیا آن را خریداری کنید و این کار را با اطمینان انجام دهید. دریافت آن نیز بسیار آسان است. میتوانید آن را از طریق سایت کاکتوس دریافت نمایید. فرم مخصوص به آن را پر کنید تا ما با شما ارتباط حاصل نماییم.

تمام این امکانات به این دلیل است که شما یک خرید خوب را تجربه کنید. همانطور که میدانید این موضوع که نرم افزار را از یک مکان معتبر خریداری کنید بسیار مهم است. از این رو تمام این امکانات و توضیحات فروش در اختیار شما قرار گرفت تا راحت تر برای خرید تصمیم بگیرید. هم اکنون کافی است برای اینکه مطمئن تر شوید همینطور از نزدیک با نرم افزار آشنا گردید برای دریافت نسخه تستی که هیچ هزینه ای هم برای شما ندارد، اقدام کنید.

 

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir