نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک

اگر تولیدی پوشاک دارید و به فکر این هستید که سر و سامانی به مدیریت تولیدی خود بدهید خرید نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک بهترین پیشنهاد ما به شما است. برای این کار کافی است به شرکت کاکتوس مراجعه کنید. شرکت کاکتوس نرم افزاری را به صورت اختصاصی برای این صنف طراحی کرده است که تمام امکانات آن در جهت بهتر شدن شرایط کاری شما میباشد. ما با تجربه ای که در زمینه طراحی و برنامه نویسی نرم افزارها داریم این بار نیز جامع ترین نرم افزار حسابداری را عرضه کردیم. نرم افزارهای ما به سه صورت ساده، عمومی و جامع در بازار موجود می باشند. در مورد امکانات نرم افزار حسابداری تولید پوشاک در ادامه به شما خواهیم گفت. اگر میخواهید در کار خود تغییر و تول ایجاد کنید و موفق تر و منظم تر عمل کنید با دقت آنها را مطالعه فرمایید.

تعریف اشخاص در نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک

شما تولیدی پوشاک هستید و پس از اینکه کار شما حاضر شد آنها را در اختیار مشتری های خود که عمدتا مغازه دارها میباشند قرار میدهید. در این مورد اینکه شما کاملا مشتری های خود را بشناسید بسیار مهم است. این شناخت باعث میشود که اگر مشتری بدقول گیر شما افتاد با یک نگاه به پرونده آن در نرم افزار به آن جنس نفروشید. همچنین برعکس آن نیز وجود دارد و آن این است که افراد خوش قول و کار درست را بهتر میشناسید و به همکاری بهتر با آنها ادامه میدهید. همچنین از طرف دیگر قضیه نیز میتوانید به اهمیت این ویژگی نگاه کنید. شما برای اینکه محصول نهایی را تولید کنید نیاز به خراز، خیاط، پارچه فروش و حتی بازاریاب دارید. تمام این اشخاص نیز میتوانند در نرم افزار شما طبقه ای برای معرفی خود به شما برای ادامه کار داشته باشند. از این رو نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک این امکان را برای شما فراهم میکند که اطلاعات اشخاص را در اختیار خود داشته باشید.

مشخص کردن تعداد پوشاک تولیدی در نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک

نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک این قابلیت را دارد که به شما کمک کند تعداد تولیدی خود را در روز یا هفته یا ماه و هر دوره ی دیگر که بخواهید را در اختیار داشته باشید. به اصطلا این مانند زمانی است که سایر صنف ها از موجودی انبار خود خبر داشته باشند. شما با دانستن اینکه چه تعداد تولید داشتید میتوانید برای فروش آنها هر چه سریعتر اقدام کنید.

مشخص کردن زمان های تحویل و دریافت در نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک

مورد بعدی این است که شما کاملا در جریان این باشید که پارچه را کی از پارچه فروش تحویل میگیرید، کی برشکار به شما الگوها را تحویل میدهد، طراح طرح های جدید را چه زمان برای شما حاضر میکند و همچنین بسیاری موارد این چنینی دیگر که شما نیاز دارید برنامه ریزی دقیق آنها را بدانید. نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک میتواند تحویل تمام اینها را برای شما در خود ذخیره کند تا از هرگونه اختلال در تحویل و برنامه ریزی زمانی عقب نمانید. در همین بخش لازم است به شما بگوییم که این ویژگی نرم افزار باعث میشود نظم بگیرید و در نتیجه افراد بیشتری با شما کار کنند و مورد اعتبار بقیه باشید. در صورتی که بی نظمی مداوم باعث میشود مشتری خود را از دست بدهید.

مشخص کردن تعداد ضایعات در تولید

ضایعات در تولید به معنای ضرر است. نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک به صورت کلی با آمارهایی که به شما میدهد کمک میکند که بتوانید ضرر و زیان های خود را مشخص کنید و در صدد جبران آنها برآیید. از این رو زمانی که بدانید چه تعداد ضایعات در اثر خطا در دوخت و بسیاری موارد دیگر داشته اید نقطه ضعف های خود را پیدا خواهید کرد و در نتیجه بهتر میتوانید مدیریت کنید.

صدور فاکتور توسط نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک

نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک این قابلیت را دارا میباشد که به راحتی بتوانید با آن فاکتور صادر کنید. برای این کار کافی است خریدی که صورت گرفته است را وارد سیستم کرده و در نهایت با انجام محاسبات مالی فاکتور نهایی را برای شما صادر میکند و شما به راحتی میتوانید آن را پرینت بگیرید.

دریافت لیست سفارش به کمک نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک

کار شما به گونه ای است که از مشتری های خود که از قبل مشخص کار سفارش میگیرید. نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک به شما کمک میکند که هرگز در زمینه سفارشاتی که میگیرید اشتباه نکنید. شما در نرم افزار میتوانید لیستی از سفارشات خود داشته باشید و به تولید آنها با خیال راحت بپردازید. همچنین میتوانید با نظمی که ایجاد میشود کارها را سر موعد تحویل دهید.

معرفی زمان سررسید چک ها

نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک به شما زمان سررسید چک هایتان را به صورت کاملا اتوماتیک گوشزد میکند. اینگونه همیشه حواستان هست که روز پرداخت چک پول در حسابتان باشد. همچنین میتوانید زمان چک هایی که مشتری های شما میدهند را نیز تحت نظر داشته باشید و بدانید روز پرداخت آن چه موقع است. مدیریت چک ها برای اینکه جلوی ضرر و زیان را بگیرید، بسیار مهم است. همچنین میتوانید از سیستم ارسال پیامک موجود بر روی نرم افزار برای مشتریان خود نیز پیامک ارسال کنید و زمان پرداختی آنها را اعلام نمایید.

ارائه گزارشات توسط نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک

گزارش هایی که از نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک میتوانید بگیرید شامل موارد بسیار زیادی میشود که هر کدام از این گزارشات به صورت جداگانه به پیشرفت شما در کار کمک میکند. به طور کلی این امکان مربوط به گزارش ها را در نرم افزار خیلی جدی بگیرید و از آن بسیار استفاده کنید. این پیشنهاد ما بر اساس تجربه ای که در زمینه نرم افزار داریم است. این گزارشات شامل موارد بسیار زیاد میباشد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

گزارش کالاهای تحویل داده شده

زمانی که کاری را تحویل میگیرید و پس از انجام آن را تحویل مشتری خود میدهید نرم افزار آن را به صورت گزارش به شما نشان میدهد.

گزارش فاکتورها

یکی دیگر از گزارشات نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک که به صورت کاملا اتوماتیک است مربوط به فاکتور میباشد. این گزارشات برای زمانی که میخواهید به دارایی مراجعه کنید بسیار برای شما کارآمد میباشد.

گزارش سود

گزارش دیگری که نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک به صورت دوره ای و روزانه در اختیار شما قرار میدهد مربوط به سود میباشد. این سود میتواند در مورد هر کالا به صورت جدا باشد. این اطلاع دقیق از سود باعث میشود تمرکز خود را به سمت کارهای پرسود تر ببرید.

نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک شرکت کاکتوس

نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک که توسط شرکت کاکتوس تولید میشود به این صورت است که به صورت یکپارچه با بخش انبارداری، خزانه داری و خرید و فروش کار میکند. همچنین نرم افزار با توجه به آپدیت های جدید روز طراحی و برنامه نویسی شده است. همین کمک میکند که امکانات زیادی در اختیار شما قرار گیرد. میتوانید برای خرید آن به سایت کاکتوس مراجعه کنید. پس از اینکه نرم افزار را دریافت کردید دو جلسه به صورت رایگان به شما آموزش داده میشود تا با کار کردن آن آشنا شوید. همچنین زمانی که با نرم افزار مشکل پیدا کردید برای رفع آن هر زمان میتوانید بر روی پشتیبانی شرکت کاکتوس حساب باز کنید. این پشتیبانی همیشه صورت میگیرد و در سال اول خرید نیز به صورت کاملا رایگان است و این رایگان بودن جزئی از خدمات پس از فروش ما به حساب می آید. همانطور که مشاهده میکنید با خرید از کاکتوس یک خرید مطمئن و خوب را تجربه خواهید کرد مخصوصا اگر در مورد نسخه های تستی رایگان شرکت کاکتوس بدانید بیشتر برای خرید از ما مطمئن خواهید شد.

نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک رایگان شرکت کاکتوس

شرکت کاکتوس نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد. این نسخه به صورت کاملا شبیه به نرم افزار اصلی است و شما میتوانید مطمئن باشید که در زمان استفاده دقیقا با نرم افزار اصلی کار میکنید. از این رو میتوانید مطمئن شوید که کارایی نرم افزار به چه صورت است. کارایی بالا باشد بسیار مهم است و شما میتوانید کامل با امکانات نرم افزار قبل از اینکه آن را بخرید آشنا شوید. همچنین مورد بعدی این است که نرم افزار را از نظر اینکه کاربری ساده دارد و به راحتی میتوانید با آن کار کنید نیز مورد بررسی قرار میدهید. نسخه تستی به این صورت است که برای یک مدت زمان محدود در اختیار شما قرار میگیرد که در آن زمان کامل با آن آشنا خواهید شد. در نتیجه شما موقع خرید خیالتان از این بابت که انتخاب درست است، راحت میشود. شما بعد از امتحان نسخه تستی رایگان میتوانید برای خرید اقدام کنید و ما نرم افزار را برای شما از راه دور برای سیستم شما نصب کنیم. همچنین شما میتوانید هر آنچه در زمان تست بر روی نرم افزار وارد کردید را به نرم افزار اصلی انتقال دهید. با توجه به تمام این امکانات پیشنهاد خوب ما را برای اینکه همین حالا برای دریافت نسخه تستی رایگان اقدام کنید را بپذیرید. وارد سایت کاکتوس شوید و فرم مخصوص را پر کنید و منتظر بمانید از طرف ما با شما ارتباط برقرار شود و نرم افزار ارسال گردد.

فرم دمو رایگان و مشاوره

جهت دریافت دمو رایگان یا مشاوره فروش فرم زیر را تکمیل کنید.

    اطلاعات تماس

    آدرس:

    خیابان رامین جنوبی - کوچه نیلوفرغربی - پلاک۲۵ واحد۷

    تلفن:

    ۴۴۰۹۸۴۴۹ – ۴۴۰۹۹۱۲۶
    ۴۴۹۶۰۶۹۱ – ۴۴۰۹۸۲۷۸

    ایمیل:

    واحد فروش : sale@cactus.ir

    واحد پشتیبانی : support@cactus.ir