نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو

یکی دیگر از صنف هایی که شرکت کاکتوس برای آن نرم افزار روانه بازار کرده است صنف مانتو فروشی میباشد. نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو یک نرم افزار با امکانات ویژه مختص این شغل است. اگر یک فروشگاه مانتو فروشی دارید و به طور کلی در این زمینه فعالیت میکنید این نرم افزار میتواند برای شما بسیار کاربردی باشد و بسیاری از کارهای شما راحت تر کند. در ادامه به شما خواهیم گفت امکانات این نرم افزار شامل چه مواردی میشود و هر کدام چه اهمیتی برای شما خواهد داشت.

استعلام موجودی انبار با نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو

یکی از مهمترین بخش کار شما این است که انبار را به روز نگه دارید و از موجودی آن باخبر باشید. نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو این کار را به راحتی برای شما انجام میدهد. نرم افزار به صورت یکپارچه با نرم افزار انبارداری کار میکند از این رو بعد از هر خرید از موجودی انبار کاسته خواهد شد و موجودی جدید اعلام میگردد. اینگونه شما هیچ وقت با کمبود موجودی مواجه نخواهید شد و همیشه میدانید از هر مدل چه تعداد جنس در انبار خود دارید. این حالت مخصوصا زمانی که بخواهید اجناس خود را به صورت عمده بفروشید بسیار کارآمد است. دلیل آن هم این است که دقیقا میدانید بر اساس رنگ، سایز و … چه تعداد در هر مدل دارید.

تعریف کالا به صورت کامل در نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو

نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو این امکان را به شما میدهد که به صورت کامل محصول خود که مانتو میباشد را در دسته های مختلف تعریف کنید. از جمله مواردی که در مورد مانتو وجود دارد این است که آن را بر اساس رنگ، سایز، مارک، طرح و بسیاری موارد دیگر طبقه بندی میکنند. پس چیزی که شما باید از نرم افزار انتظار داشته باشید این است که تمام این موارد را بتوانید در آن داشته باشید. دقیقا نرم افزار این امکان را به شما میدهد که بر اساس تمام این موارد گفته شده محصول خود را تعریف کنید. به این ترتیب زمانی که میخواهید به قیمت و حتی موجودی هر مانتو دسترسی پیدا کنید این کار در سریع ترین زمان ممکن اتفاق می افتد.

اتصال نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو به دستگاه بارکد خوان

دستگاه بارکد خوان در صنف مانتو فروشی بسیار کارایی دارد. شما قطعا بر روی پک های مانتو بارکد قرار میدهید تا قیمت آن را زمانی که مشتری دارید سریع تشخیص دهید. نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو این قابلیت را دارد که به دستگاه بارکد خوان متصل شود. پس شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید به اطلاعات هر مانتو که از قبل وارد سیستم کردید، دسترسی پیدا کنید.

صدور فاکتور در نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو

بعد از امکاناتی که در بالا به آن اشاره شد به بحث صدور فاکتور میرسیم. امکانات بالا در نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو صورت میگیرد تا زمان صدور فاکتور در کمترین حالت ممکن اتفاق بیفتد. صدور فاکتور چه زمانی که میخواهید جنس خریداری کنید چه زمانی که میخواهید جنس بفروشید بسیار مهم است. اول از این جهت که عملیات ریاضی آن درست صورت گیرد دوم هم از جهت سرعت انجام این عملیات که سریع باشد. اگر حساب ها در اثر خطای انسانی درست انجام نشود در نتیجه شما ضرر خواهید کرد. به صورت کلی نرم افزارها وارد عرصه شدند تا خطاهای انسانی کمتر صورت گیرد. در این مورد هم چنین شرایطی وجود دارد. شما زمانی که از نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو استفاده میکنید از بابت اینکه در هنگام صدور فاکتور در جمع و تفریق اشتباه صورت نگیرد، خیالتان راحت است. این باعث میشود هیچ وقت از این جهت ضرر نکنید. از طرفی فاکتور سریع صادر میشود و مشتری شما معطل نمی ماند.

آلارم سررسید چک ها در نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو

در کار شما چک کشیدن برای دریافت مانتو و همچنین دریافت چک در هنگام فروش عمده مانتو بسیار زیاد اتفاق می افتد. یکی از مسائلی که وجود دارد این است که شما بتوانید این چک ها را درست مدیریت کنید. نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو سررسید چک ها را اعلام میکند و شما میتوانید به درستی آنها را تحت کنترل خود بگیرید.

گزارش های آماری نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو

در مورد گزارش های آماری در نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو باید بگوییم هر آنچه مورد نیاز شما باشد از طرف نرم افزار به شما گزارش داده میشود. این گزارش ها شامل سود و ضررهای روزانه و دوره ای است. همچنین بعد از هر فروش شما به راحتی میتوانید مشاهده کنید میزان سود شما به چه صورت بوده است. اینگونه تمرکز شما بیشتر میشود و در مورد هر محصولی که برای فروش دارید اطلاعات بیشتری به دست می آورید. برای مثال زمانی که بدانید یک مانتو فروش بهتری داشته و در نهایت سود بیشتری برای شما به همراه آورده است سعی میکنید آن را برای فروش بیشتر تولید یا تهیه کنید.

جستجوی آسان

یکی دیگر از امکانات شما در نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو این است که به راحتی میتوانید مانتو مورد نظر خود را با توجه به تعریفی که در نرم افزار از آن انجام دادید، پیدا کنید. برای این کار کافی است چند کلمه مربوط به آن را سرچ کرده و در نهایت به آن دسترسی پیدا کنید.

اعمال تخفیف

تخفیف در هر صنفی وجود دارد در صنف مانتو فروشی نیز بسیار رایج است. نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو طوری طراحی شده است که در زمان صدور فاکتور به راحتی میتوانید تخفیفات را نیز اعمال کنید.

فروش تک و عمده

مورد آخر در مورد نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو این است که شما میتوانید هم فروش به صورت تک و هم به صورت عمده را توسط نرم افزار انجام دهید.

نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو کاکتوس

آنچه در بالا به آن اشاره شد مجموعه ای از امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو میباشد که توسط شرکت کاکتوس طراحی و برنامه نویسی شده است. یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزارهای ما یکپارچه بودن است. یکپارچه بودن به این معناست که نرم افزار میتواند به سایر نرم افزارها نیز متصل شود. در یکی از بخش ها به این موضوع که نرم افزار میتواند به نرم افزار انبارداری متصل شود، اشاره شد که همین نشان دهنده یکپارچه بودن آن است. نرم افزاری خوب است که به صورت یکپارچه عمل کند که نرم افزار کاکتوس این ویژگی را دارد. از ویژگی های دیگر آن میتوان به کاربری آسان و کارایی بالا اشاره کرد. کاربری آسان به این معنا است که وقتی شما پشت سیستم نشستید و نرم افزار را باز کردید از شدت سخت بودن آن گیج نشوید. نرم افزار هرچقدر که امکانات بالایی داشته باشد نباید کارایی سختی برای کاربر فراهم کند. چنین نرم افزاری ارزش ندارد. دلیل آن هم این است که نرم افزار قرار است کار شما را آسان کند. شما با خرید نرم افزار از کاکتوس به راحتی میتوانید با نرم افزار کار کنید. همچنین برای تسلط شما بر روی نرم افزار دو جلسه به صورت کاملا رایگان به شما آموزش داده میشود. به این ترتیب هیچ نگرانی در زمینه کار با نرم افزار باقی نمی ماند. مورد بعدی در مورد پشتیبانی شرکت کاکتوس است. همانطور که میدانید شرکت سال ها در زمینه تولید نرم افزار کار میکند. همین میتواند نشان دهنده این باشد که پشتیبانی مرتبی در تمام زمان ها برای شما دارد. این پشتیبانی در سال اول نیز به صورت کاملا رایگان است.

نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو رایگان کاکتوس

یکی از مهمترین مواردی که باید در مورد شرکت کاکتوس بدانید این است که نسخه ای تستی از نرم افزارهای خود را قبل از خرید در اختیار مشتری های خود قرار میدهد. نرم افزار حسابداری بازرگانی مانتو نیز نسخه ی تستی رایگان دارد که شما میتوانید آن را دریافت کنید. در آن مدت زمان شما به صورت کامل با نرم افزار آشنا خواهید شد و از امکانات آن که به درد شما میخورند یا خیر مطمئن میشوید. سپس بعد از آن میتوانید برای خرید نسخه ی اصلی اقدام کنید. نسخه ی تستی دقیقا شبیه نسخه ی اصلی میباشد به همین دلیل تصمیم گیری برای خرید بسیار آسان میشود. تمام این ها را در نظر گرفتیم تا شما خریدی مطمئن در این زمینه داشته باشید. با توجه به تمام مطالبی که گفته شد همین حالا میتوانید قدم اول را بردارید و برای دریافت نسخه تستی اقدام کنید. برای این کار کافی است وارد سایت شده و فرم مربوط به دریافت نرم افزار تستی را پر کنید. به عنوان کلام آخر نیز باید بگوییم امروزه اکثر مشاغل از نرم افزارها در جهت پیشرفت و موفقیت در کار خود استفاده میکنند پس از اهمیت استفاده از نرم افزار در صنف خود غافل نشوید.