دوره های عملی حسابداری، ویژه بازار کار  آغاز راهی است برای کسانی که دوست دارند به عنوان حسابدار جذب بازار کار شوند. در حقیقت، دوره مقدماتی برای کسانی مناسب است که هیچ آشنایی با فن حسابداری ندارند و دوره پیشرفته مناسب کسانی است که آشنایی نسبی با امور حسابداری را دارند، اما تجربه کار کافی و عملی را ندارند.

مباحث به صورت تئوریک یاد داده می شود یا عملی؟

از آنجایی که دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار، تنها تئوریک نمی باشند و شما حسابداری را با انجام امور عملی فرا میگیرید، بسیار مناسب اشخاصی می باشد که تجربه کار عملی یا سابقه کار کافی را ندارند. این دوره حتی برای برخی از دانشجویان رشته‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد که احساس می‌کنند آنچه در دانشگاه آموخته‌اند برای جذب بازار کار کفایت نمی‌کند نیز کارگشا است. شما پس از اتمام این دوره به راحتی می توانید در سازمان های مختلف به عنوان یک حسابداری شروع به فعالیت کنید.

دوره ها به صورت عملی برگزار میشود یا آنلاین؟

دوره های مذکور هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می شود تا محدودیتی برای دانشجویانی که قادر به شرکت در کلاس های حضوری را نیستند، ایجاد نشود.

آیا گواهی خاصی از سمت مجموعه ارائه می شود؟

شما در این دوره ها با انجام کار عملی شرکت های مختلف، حسابداری را به صورت عملی و کاربردی یاد میگیرید و پس از اتمام دوره، گواهی اشتغال به کار از سمت ما دریافت میکنید که می تواند سابقه کار بسیار خوبی جهت ارائه به شرکت ها در هنگام استخدام باشد.

پس از دوره، فرصت های شغلی مناسب با توانایی تان، به شما معرفی میشود تا بتوانید هرچه سریع تر وارد بازار کار شده و به کسب درآمد بپردازید.

سرفصل های دوره مقدماتی و جامع 

دوره مقدماتی (5 تا 8 جلسه)
دوره پیشرفته (5 تا 8 جلسه)
مروز مباحث تئوری ، کاربرد اکسل ، کدینگ حسابها اصلاحات و بستن حساب ها
صدور اسناد شرکت ها با نرم افزار های روز تنظیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد
گزارشات فصلی و ارزش افزوده مرور آخرین بخش نامه های مالیاتی و معافیت ها
تحریر دفاتر قانونی نحوه دفاع مالیاتی و نکات پیرامون آن
حقوق و دستمزد ، بیمه ، سنوات ، استهلاک صورت های مالی حسابرسی شده
تهیه صورت های سود و زیان ، ترازنامه ، جریان وجوه نقد تهیه صورت گردش مواد اولیه ، کالا ، بهای تمام شده در شرکت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شهریه و یا ثبت نام در دوره، کافی است که فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.